Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 25, 2024 1:42 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 33 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 12, 2006 7:19 am 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 08, 2004 4:27 pm
Мнения: 466
Купил съм шампанското-чакаме в Асеновград :D

_________________
В дългосрочна перспектива вероятността за оцеляване на всеки един спада до нула.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 12, 2006 11:36 am 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 26, 2005 11:35 am
Мнения: 677
Местоположение: София
Име: Христо Джамбов
Айде УСПЕХ ... Аз съм в едно село между Разград и Русе и бавно и сигурно се побърквам при вида на облаците хехехехехехе ...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: !
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 12, 2006 6:05 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Вчера пак са летяли много здраво на Добростан. Аз закъснях, към 17 часа се засилих към старта, но навреме се отказах. :)
Разбрах че Мена е бил на Добростан и Мишо. Излетяли са към 13 часа. Мена е кацнал при Ново село, Мишо и той там някъде. Или около 50 км. Пецана ми показа снимки от полета си същият ден, на които Асеновград се вижда отгоре, колкото кибритена кутия , а КЦМ-то като 5 стотинки. :) :)

Днес пак се събра здрава агитка на Добростан. Вятър 2-4 м/сек от изток североизток. Кумулуси тук там. Излетяхме към 14.30 часа. На стрелбището до Червен имаше стрелби, така че никой не рискува да стърга по ръбовете зад мишените. :? :roll: Ваденето над старта беше задължително и после пълен спиид докато минеш стрелбището. :lol: :lol: Май всички успяхме след това да прелетим и Асеновград. Пецана и Ангел кацнаха под Куклен, Апо май кацна до Белащица, аз стигнах до учебният хълм край Марково, а Наско кацна, почти до първите къщи на селото и по този начин ме би с близо километър в далечина.:lol: :lol: :lol:

Много яки дни за летене се отвориха!!!
:) :)

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 12, 2006 9:07 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 27, 2006 10:14 am
Мнения: 81
Местоположение: ROTOR - UAE
Момчета...... МИЛОСТ!!!!! :cry: :cry: :cry:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 12, 2006 11:36 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 10:09 pm
Мнения: 58
Местоположение: Враца
и на Околчица всеки ден става по-добър от предишния. Днес базата достигаше до 2300 м. Пастора направи максимално възможното, кацна до Видин, разтояние около 109 км. Аз кацнах до Белоградчик на 80 км от старта. Блогодаря на Църо и Елин, който дойдоха да ни приберат!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 13, 2006 1:51 am 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 27, 2006 10:14 am
Мнения: 81
Местоположение: ROTOR - UAE
Нема милост бате.... Бой с лопатата..
Е, тогава аз пък направих палав прелет 14 часа с дистанция 11000 км... отлични условия, джет стриима беше попътен, хванахме базата :) даже два пъти хаха


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Невша 11.09.06 понеделник
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 13, 2006 7:48 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 31, 2006 11:13 am
Мнения: 29
Местоположение: Varna
На 11 септември понеделник 2006 година прелетях от Невша до село Полски градец - 160 км което е мой личен рекорд. Как стана това.
Сутринта се събудих в добро настроение и трябваше да свърша малко работа. В 12 часа пътувах към баира. От магистралата видях как Драго лети на височина 50- 100 метра. Докато се изкачвах към старта го гледах как върти и набира височина. Като пристигнахме горе той вече беше в космоса и ... отпраши. Бързо се приготвих и излетях. Без особени труднисти набрах 1700 метра и понеже никой друг още не беше излетял - тръгнах сам по познатия маршрут - към Ришкия проход. Насочих се към най-близкия кумулус по пътя ми. Пристигнах под него на 1000 метра и вариото започна да писука . Беше широка единица. На третата витка в южния край потока леко се усили до 1,2 - 1,4 и реших да преместя центъра на въртене в тази посока. Стана мазно 2 , 3,4 ох кеф . Накрая центрирах петица която много бързо ме закара до базата. Тръгнах отново по вятъра към Смядово. Прохода беше пред мен. Бях много спокоен, защото всичко ставаше много лесно, и защото това не беше някакво състезание, а си летях за кеф и не ми пукаше кога и късе ще кацна.
След още две термики бях в базата на 2200 над язовир Камчия. Това е най-красивата гледка в света и съветвам всеки парапланерист да се стреми да я види яхнал сбруята си. Виждали сме я няколко парапланеристи (Даниел, Свилен, Василий, Радо) и всички с възторг разказват за случката.
Юни месец се бях удавил в Сунгурларе и трябваше да внимавам в този момент. Огледах се и въпреки ,че беше доста далеч тръгнах към следващия кумулус. Докато планера ми планираше отново ме побиха тръпки - виждаше се морето далеч на изток и Бургас.
Като стигнах до облака упражнението се повтори - термика, въртиш и стигаш базата. Минах над петолъчката, поле Ямбол ,някакъв голям язовир, някаква ВЕЦ и в 17.45 кацнах в западния край на някакво село. Гледам има табела . Отивам и на нея пише П. Градец. Набирам Драго да му кажа къде съм - няма обхват. Наложи се да пътувм на стоп до някое близко по-голямо населено място и така стгнах до Тополовград. Там се чух с Даниел и разбрах ,че той и Свилен също са кацнали някъде около мен, но се отправиха към Стара загора на стоп. След лека вечеря поех на стоп към Ямбол, а Драго пътуваше към мен. Един тир ме закара до Елхово, а по тъмно ми спря готин митничар и ме остави на ОМV Ямбол. Драго дойде в 21.30 и в 22.30 бяхме в Стара Загора да приберем Свилен и Диниел. Всички бяхме в прекрасно настроение и в колата разпалено правихме планове за бъдещи готини полети.
Искам да изкажа огромната си благодарност на пицарии ГОДЗИЛА които от една година ме спонсорират. Благодаря също на SOL , че ми дадоха ''расов'' парапланер, и лично на Димитър Вълков ,че ми го уреди.
Така едни мечти стават реалност.

_________________
Fly as a bird.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: 13.09 Невша - Долни Дъбник 234 км.
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 5:38 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 31, 2006 11:13 am
Мнения: 29
Местоположение: Varna
Пилот: Ивелин Илиев - Румбурак
Парапланер: SOL Dinamik AR
Час на излитане: 11.50 , час на кацане 18.35
Продължителност на полета 6ч. 45м.
Максимална височина - 2324м набрана в близост до гр. Бяла
Общ набор на височина - 15937 м.

Сутринта на 13.09 сряда в 9 часа тръгнах с двама от по ранобудните ми ученици за Невша. Още тогава имаше кумулуси. Преди два дни бях летял от Невша до с. Полски Градец - 160 км за четири часа. Извода който си направих е: ако се излети еин час по рано и се кацне един час по късно могат при същата сила на вятъра да се направят 250 км. Затова в 12 вече бях в небето. Относително лесно стигнах со базата и поех на запад към Шумен. След село Мадара отново бях в базата и там трябваше да решавам: Южно или северно от Шумен. Вятъра бе станал силен югоисток и това ми гарантираше безпроблемно летене до края на Шуменското плато ако мин южно, но това бе голяма обиколка и много щеше да ме забави. Затова избрах трудния ,но по бърз път , северно от платото, и не сбърках. От термика на термика, от кумулус на кумулус пътувах към Попово. Летял съм от Шумен до Попово и маршрута ми е познат. Освен това Ники Йотов летя Невша - Попово на Шуменското състезание и аз си избрах да карам натам.
Тук дойде и първата ми и може би единствена сериозна грешка. Пред мен и леко северно имаше готин кумулус, но той бе далечко. Друг дебелееше южно от мен. Пред мен синьо и аз пропадм с 3 м/с. Започнах да се колебая накъде. Тръгнах на юг. Пропадането стана 4 после 5. За капак облака започна да се разпада. Ужас. Със силна и мощна псувня и яко дясно управление тръгнах по вятъра. Бях на 400-500 метра над терена и закъсвах. С ужас гледах как облака северно от мен расте и хубавее, а на гърлото ми заседна буца. Продължавах зверски да пропадам. И тук ми помогна новия ми парапланер. С много добро качество на планиране ми помогна да стигна до малко възвишение. Там имаше слаби балони. Обрах тримерите и започнах отчаяна борба. Тук Свилен също много ми помогна. Казах му ,че май ще се удавя, а той ми вика-деня е много готин, ще се извадиш. Стегнах се и от балонче на балонче вдигнах 500 м. Това ми стигна да долетя до една добре огрята нива между две гори на прилична височина и над нея естествено хванах готина термика. Без проблем стигнах базата , Попово бе леко северно от мен , а пред мен имаше красива черна облачна улица от около 20 км. Беше време да пикая. Когато съм в базата и знам , че ще летя още много и ми се пикае-пикая. Така и направих. Като свърших се наградих-пих малко вода. Така в базата весел и щастлив пътувах на запад. Улицата свърши и започна мощно пропадане. Казах си - като има толкова дълго поддържане, нормално е да има и голямо низходящо. Но този път близо пред мен набъбваше пухкав кумулус и аз - право в средата му . Там какво да има - естествено мощна термика и пак база.
Докато въртя , чудна гледка-Дунава. Веднага започвам да крещя по станцията: виждам Дунава, виждам Дунава, а Свилен: Браво , браво Ивчо покажи им. На кого да показвам не разбрах, но ми беше толкова готино, че даже не усещах студа. В такива моменти човек изпитва неописуема радост и нищо не го интересува-той просто е щаслив.
Нататък намах никакви трудности . Беше класическо равнинно летене, без никакви трудности. Също много красива е река Янтра. Поглдната отвисоко прилича на препичаща се змия на слънце.
Вече бе 18.15 когато летях северно от Плевен и правих финалното си планиране в много мазна атмосфера, когато сякаш кон ме ритна. Вариото взе да грачи и гледам и не вярвам някаква тройка. Веднага започвам да въртя. Направих 4-5 витки и качих 500- 600 метра. Докато въртя гледам отдолу огромните гори и се сетих ,че това е нощна термика- втората в живиота ми. Една съм въртял преди 7-8 години над село Шипка, когато прелетях от Сопот до Мъглиж.
Кацнах 3-4 км. западно от Долни Дъбник близо до института за борба с градушките.
С Мена се срещнахме в Плевен на гарата и до 2 сутринта правихме планове за бъдещи полети. В 2.20 хванах влака и в 8 сутринта се прибрах уморен и щаслив.
Благодаря на всички за искрените поздрави.
Пожелавам ви безаварийни и готини полети.

_________________
Fly as a bird.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 9:08 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Честито на новият носител на титлата за " Най-дълъг прелет в България"!! :) :)

Днес пак летяхме на Добростан. Излетяхме малко по-рано от другите дни, към 13 часа за да имаме повече време за прелет. Базата беше 1800 м, вятър 1-3 м/сек от изток североизток, кумулуси до Асеновград, а от там нататък синя дупка. :)
Бяхме аз, Апо и Пецана. Апо кацна до хижа Здравец над Белащица. Аз кацнах след час и половина между Марково и Първенец, или направих близо 30 км прелет, а Пецанов след близо 3 часа полет кацна до село Радилово след Пещера, или направи 62 км прелет. :) :)
Условията при нас не са, както в дунавската равнина и 200 км тук са нещо доста невероятно, но ние не губим надежда. :) :) :)

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 11:27 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Юни 15, 2005 2:45 pm
Мнения: 535
Местоположение: Ямбол/Бургас
Име: Александър Рунев
Браво момци...

Само че другия път като идвате към Ямбол се обаждайте :lol: :lol: :lol:

Сега по сериозно. По принцип съм от Бургас, но сега работя и живея в Ямбол. Тук сме 3-4 парапланеристи който не летим толкова често, но поне ако кацнете в този район може да чукнете по един телефон че да не се налага да пътувате на стоп.

GSM 0887798906 - Сашо

P.S. На който и от бургас да звъннете той ще ви даде телефона ми :D

_________________
Александър Рунев
GIN Carrera+

Човек няма крила и по отношение на теглото му
към теглото на мускулите му е 72 пъти по слаб от птица...
Но аз мисля, че ще лети,
но не заради силата на мускулите му,
а заради силата на своя ум...
Н.Е. Жуковский


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 11:38 pm 
Sa6ko batka tova otnasiali se i za men 4e s tiq Cb-ta nikoga neznam kade 6te kacna.....no vinagi v podvesnata mi ima rakiq i kato se ka4a na potkovata si slagam led4eta ...................


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 11:43 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Юни 15, 2005 2:45 pm
Мнения: 535
Местоположение: Ямбол/Бургас
Име: Александър Рунев
Никави проблеми. Като дойдеш до тук ще ти подновим ракията за следващия полет :D :D :lol:
А с ледчетата ти ще се оправяш :idea:

_________________
Александър Рунев
GIN Carrera+

Човек няма крила и по отношение на теглото му
към теглото на мускулите му е 72 пъти по слаб от птица...
Но аз мисля, че ще лети,
но не заради силата на мускулите му,
а заради силата на своя ум...
Н.Е. Жуковский


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 11:46 pm 
teka da bade............... mir vam i sozdrave......


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 15, 2006 7:43 am 
Offline

Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 12:03 am
Мнения: 559
Местоположение: Шумен
Име: (Хаджи) Северин Акерски
Браво Румпи, изродче си ти!
Добре описа прелета, само дето скри, че за момент си се превърнал пак в гаврон :wink:
Като майстор на прелетите, ще те помоля да ни разясниш на нас - начинаещите прелетни пернати, каква е техниката на пикаене по време на прелет? Пикаенето :?:

_________________
Парапланер - Windtech "Fenix"
Сбруя: APCO "Spark"

Изображение
ДИСТРИБУТОР

Kites Maker Olds looking good!
http://kites-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Congratulations
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 15, 2006 9:00 am 
Offline

Регистриран на: Вто Юли 11, 2006 2:10 pm
Мнения: 497
Местоположение: Varna
Bravo na Rumburak
Radvam se 4e uspiahme da stignem na vreme za starta mu.

Prelet rules 8)

_________________
Ozone Mantra M6
Element Air4+


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 33 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов