Даниеле бих прибавил и да излетиш навереме.
Щото час и нещо по-късно вече не е ставало за излитане, камо ли за прелет.
Учудих се като те видях толкова рано на старта.
После беше готино да си връткаме двамата. Меркюрито ми хареса. Много добро крило.
Е, и Авкаса не се дава още, де
Лоша само, че си бях забравил и двете радиостанции, но правилно съм предположил, че посоката ти е към Шкорпиловци-Обзор.
За мен този вариант беше проблематичен от гледна точка на прибирането, затова избрах маршрут към Албена-Златните и още в началото тръгнах северно.
След Ветрино обаче се движех предимно в диапазона 1500-2000, където вятъра беше чист СЗ и то 27 км в час и все ме носеше към Варна, морето, сините вълни
Над Девня реших да мина южно от канала (заради летището). От базата над Езерово пристигнах на 750 без да чукна нищо. Долу пушаците сочеха умерен ЮИ, а на Девня коминете - умерен запад.
После хванах една накъсана и раздробена единица, която стабилно ме отнасяше в посока право към летището
Вятърът на тази височина (800-900) беше чист юг 18 км в час, напук на всички пушеци около мен. Замъчи ме дилема - какво да правя. В крайна сметка реших да не рискувам, излязох от термиката и пуснах към жп гарата над линията, пък докъдето стигна.
То пък за късмет като излезе една поддръжка - почти до долу -0,3 до -0,5 пропадане. Каква беше тая работа, още не мога да си го обясня. Може би нещо свързано с варненския канал. Кацнах до старата ЖП гара, походих малко и след половин час вече пътувах в маршрутка към Шумен на цената на билета със студена фанта и кроасен в ръка
От наште хора рабрах, че Бончо стигнал до Млада гвардия. Кацнал почти на същото място където се удавих вчера при опита си да направя днешния маршрут.
Калоян се давнал на Невша, пък Течо бил пуснал и той, но за него нищо повече не разбрах.