Leonardo | ФОТО
Дата и час: Вто Апр 16, 2024 6:49 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 24, 2010 12:14 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Браво Яворе!

хващането на бриза е интрига, но по-интересни са конвергенциите успоредни на брега. Преди години в Щатите мисля имаше делта рекорд в такива условия.

Високо и далече :D

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Annecy
МнениеПубликувано на: Пон Май 24, 2010 10:37 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Юни 25, 2004 11:11 am
Мнения: 77
Местоположение: Sofia
http://forum.skynomad.net/leonardo/flight/311
Не е лошо това МЯСТО :)

_________________
rumba
http://www.bgphoto.net/photos/24560/o63 ... 906250.jpg


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Annecy
МнениеПубликувано на: Вто Май 25, 2010 10:40 am 
Offline

Регистриран на: Чет Ное 03, 2005 9:03 am
Мнения: 170
Местоположение: София
Име: Пламен Делчев
rumen zhekov написа:
http://forum.skynomad.net/leonardo/flight/311
Не е лошо това МЯСТО :)


Маняшко ;-)

Гледам, че си го обозначил като Женева ... ама дали не е по-скоро нещо като Annecy, защото който е летял там (Annecy) е във възторг от инфраструктура и качество на летене.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 25, 2010 12:09 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Май 27, 2004 2:53 pm
Мнения: 459
Име: uon venos
Времето тук е дъ бест,
яко север, много чакане ама после +8


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Май 26, 2010 4:25 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Класически ден на Беклемето.
В началото имаше дълги цикли докато запали, но на втория полет се набрахме с лекота с ученика и Орлето и кацнахме на Дерменка за обяд (леща и таратор). После се върнахме към Сопот и пофлиртувахме с Цб-то източно от Карлово което се доразви на запад над помпещото било.
Кацнхахме пред ресторант Къщата. Голямо удовлетворение е да имаш талантлив ученик. Също това да си гледаш детето докато работиш :D

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Annecy
МнениеПубликувано на: Сря Май 26, 2010 7:59 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Юни 25, 2004 11:11 am
Мнения: 77
Местоположение: Sofia
Plamen написа:
rumen zhekov написа:
http://forum.skynomad.net/leonardo/flight/311
Не е лошо това МЯСТО :)


Маняшко ;-)

Гледам, че си го обозначил като Женева ... ама дали не е по-скоро нещо като Annecy, защото който е летял там (Annecy) е във възторг от инфраструктура и качество на летене.


Annecy е мястото, обозначението е станало автоматично от леонардото, наистина е уникално добро за летене от всякакъв вид.

_________________
rumba
http://www.bgphoto.net/photos/24560/o63 ... 906250.jpg


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 27, 2010 11:38 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 23, 2004 10:58 pm
Мнения: 567
Местоположение: Шумен
Име: Явор Плашилски
Днес си подобрих личния рекорд за най-продължително въртене
на нула и най-голямо изминато разстояние с нея.:D

Място - лудогорско плато, време - час и 15 минути, разстояние - 30 км,
начална височина - 550, крайна - 1700.

Който не вярва:
http://forum.skynomad.net/modules.php?name=leonardo
средата на трака

Иначе като цяло днес и вчера много мъчни условия на Шумен с ЮЗ вятър.

_________________
LOOK AT THE SKY, WE FLYING HIGH !
**********************************
Явор Плашилски
Element Fire 4 (червено/синьо)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 28, 2010 9:12 am 
Offline

Регистриран на: Вто Юли 11, 2006 2:10 pm
Мнения: 497
Местоположение: Varna
http://forum.skynomad.net/leonardo/flight/333

Поздравления

_________________
Ozone Mantra M6
Element Air4+


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: .
МнениеПубликувано на: Пет Май 28, 2010 11:09 am 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 4:22 pm
Мнения: 173
Местоположение: София
Име: Николай Велев
Благодаря :)

В контраст на това, което е било в СИ България, в балкана денят беше със много добри условия. Хубави качвания, начесто, облаци които да показват, без да стават прекалено големи за да бяга човек от тях, база около 2900.
Денят си беше рекорден и един бърз пилот който стегнато се движи по маршрута щеше да мине без проблем 130-140км.

Но на мен с моя характерен стил "баба мравка" ми отне 4.5ч да стигна до след Мъглиж и там нещо изведнъж загубих мотивация да напредвам още. Намерих си един много хубав склон над с.Ветрен който даваше идеална поддръжка и се мотах там около час докато чакам да дойде момчето на което бях оставил колата. Имаше едни орлета с които се гонихме пред склона, много уинговъри и спирали в мазната поддръжка.

Един от малкото делнични дни в които съм успявал да се махна от работата за да ида на летене (наистина "малкото" защото говорим за 2-3 случая за 13 години :):)) но го уцелихме откъм време идеално!

Условията...
Изображение Изображение

Аз...
Изображение Изображение Изображение Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: малко летене и на Расник
МнениеПубликувано на: Пон Май 31, 2010 5:11 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 12:43 pm
Мнения: 346
Местоположение: София
Ето и 2 клипчета от петъчното летене на Расник

http://www.youtube.com/watch?v=jO1qzLLp4mo


и


http://www.youtube.com/watch?v=trpaDDWrlu0


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 31, 2010 5:56 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Сеп 01, 2009 6:06 pm
Мнения: 75
:)


Последна промяна pile на Вто Юни 01, 2010 8:20 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 31, 2010 6:57 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 12:43 pm
Мнения: 346
Местоположение: София
Това е новия Аспен 3 на Градиент - крилото е перфектно, просто Еленко още не му е свикнал на скоростта, с малко тренировки ще се оправи. Човека си лети много добре, така че не бива да правиш изводи от 2 - 3 фал старта.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 31, 2010 7:36 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Сеп 01, 2009 6:06 pm
Мнения: 75
...:)!!!


Последна промяна pile на Вто Юни 01, 2010 8:20 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 31, 2010 8:22 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Наистина може да научиш нещо за летенето тук, ама дано не е единственото място за учене, че доста хора ще пострадат и ще излезе лошо име на спорта.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юни 01, 2010 2:26 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Дек 19, 2006 9:58 pm
Мнения: 182
Местоположение: България -София
Име: Еленко Божков
pile написа:
Този от второто клипче с жълтото крило и черно по атакуващия ръб не може да излита в перфектни условия на перфектен старт.... А това крило е поне DHV 2..... Тия хора добре ли са...:)???

Верно е голяма излагация. Причината е, че не спирам достатъчно крилото при завършващата фаза на изваждането и то ме изпреварва.
Така се получи, защото старото ми крило (Градиент Аспен 2) е станало доста "лениво" и не изисква по-сериозно спиране при изваждане. Лениво е защото има повече от 300 часа за 3 години и поне 4 приводнявания от които едно в Черно Море и три в язовир "Копринка".
Що се отнася до поста ти в темата "какво крило да избера" искам горещо да ти препоръчам по-малко да пишеш из форумите и повече да летиш. Така по един естествен начин ще научиш и разбереш за предупрежденията , които крилото ти прави преди да колабира, тъкне или изнегативи. Всичко трябва да се преживее лично , за да се разбере най-добре. Поведението на пилота в екстремни ситуации се тренира най-добре по време на така наречените SIF (Simulating incident in flight) курсове. Такъв ще се проведе тази година над Охридското езеро - старта е от планината Галичица. Инструкторите по мое мнение са отлични професионалисти. Това от мене

_________________
Ozone - DELTA 2


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов