Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:56 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 12 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Юни 2005
МнениеПубликувано на: Нед Юни 05, 2005 7:43 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
03.06.2005 - Морската градина

В петък се събрахме да летим на Морската. Голям релакс. Полетяхме по половин-един час. Накрая седнахме да пием бира :lol: .

...........................................................................................................

04.06.2005 - Тополица

В събота бяхме на Тополица. Събрахме се аз, Любо, Одисей, Начо и Иво с жена си. Духаше 2-3 метра ЮИ. От ниското с голям зор успях да се извадя на 1300м само с една термика. Начо успя да стигне базата която беше на 1600м. Макс. качвания +6м/с, средно +2,7 , 3. Останах много доволен от полета си. От 1000м катерих за около половин минута с +5,5 :shock: . След това хванах една двойка и толкова. Полетяхме в района доволно и кацнахме. Това беше най-добрия подарък за рождения ми ден :D . Снимки от полета може да видите тук .

...........................................................................................................

05.06.2005 - Тополица

Днес духаше силничък ветрец от ИЮИ. Аз и Анелия излетяхме, но на затискаше на моменти яко :evil: . Появиха се мощни и резки балони, които влошиха обстановката докрай :twisted: . С голям зор се добрахме до кацалото и кацнахме благополучно. Следобед си направихме хубав пикник на Бяла река :).

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 06, 2005 10:20 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 08, 2004 10:02 am
Мнения: 129
Местоположение: Казанлък
Име: байРос
04.06.05 В събота над град Шипка бяха забелязани три крила. Предполага се, че бяха Габровеца, Божидар и Цецо. Двама стигнаха до облака и вероятно се прибраха до Габрово. Третия кацна около с. Крън. От казанлъшката група летяща под Бузлуджа се извади над старта само Yahooooo-to , но дойде баща му и го прибра.
05.06.05 Неделя беше по-добър ден за мен. Дали условията се бяха променили или защото се качих на едно връхче известно като Бойкова нива 1220мнв, над с. Долно Изворово се получи хубав полет. Имаше термики 2-3м/с ,с които се вадех до 1400м. Между тях се летеше спокойно на нули. Удавих се като тръгнах към Казанлък и се отдалечих от планината. Много яки спускания до -5.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 06, 2005 5:43 pm 
Вчера 5.06 летяхме над 20 крила на старта на Албена . Имаше Шуменци ,Варналии, един Софиянец/Свилен/ и ...чужденци . Поддръжката беше добра и с лекота се набирахме на втория баир и ходехме до Балчик и обратно .Естествено не се мина и без "радости" за зяпачите -един експериментатор от Шумен реши да се "разхлади "в морето и го направи на 10 метра от прибоя. Друг пусна на разходка над хотелите и кацна на покрива на хотел. Трети просто си избра дърво за кацане с крават в единия край на крилото.Картината беше ефектно завършена от Свилен които показа класа в правенето на САТ на 70 м.над водата и Радо който си играеше с А коланите за разнообразие в техниките ..Естествено последните двама кацнаха на стартовата площадка без проблеми за да докажат ,че който може го може.В края на деня всички бяха направили по над 4 часа реене и се изнесохме доволни да пием бира и да ловиме други удоволствия от живота. :wink:


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: PWC France
МнениеПубликувано на: Пон Юни 06, 2005 10:34 pm 
Vchera poletiahme na edna zadacha ot 73 km, az napravih 5 chasa i 16 min v sredno silno vreme (taka e i po dumite na Patrik Berod koito stana purvi). Alpite sa zversko miasto za letene, ne za vseki splioskalnik! Prelitat se niakolko dolini po-dulboki i shiroki i ot Golemia Djandem na Kalofer! Vurhovete sa nad 300o metra, povecheto vreme se leti nad 2500 m! Ako ne si oblechen kakto triabva si zamruuzvash gore, ima zverski dolinni vetrove i katsaneto dolu e nejelatelno, osven ako ne ti se leti na zaden!

Niakoi zatvoriha sled 8 chasa, t.e. sa leteli nad 6 chasa! Chestito!


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: Никой ли не лети в тая държава бре?
МнениеПубликувано на: Чет Юни 16, 2005 11:43 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
В неделя12.06 бяхме на Марково. Вятъра беше доста силен 6-9 м/сек от запад. Почти цялата асеновградска агитка,няколко човека от Пловдив и постоянното присъствие от Пазарджик. Играхме си с крилата на учебният баир, до като към 15 часа вятъра взе да утихва и веднага се изнесохме към Калоян. Нещо не се получиха много хубави полети, въпреки че направихме по два, само Илийката и Милен полетяха по над час. Имаше и други парапланеристи от Бургас и Карлово. Имаше даже и международно участие в лицето на Франк от Холандия, който летеше с Paratech P25.

В понеделник 13.06 отидохме на с.Жребичко. Аз с Gin- Zoom, Пачо с Paratech P60 и Петьо от Кричим с Firebird-Hornet SP. Старта е малко под селото на 750 м нмв. Вятъра беше от север-североизток 6-8 м/сек. идеален за този старт. Пачо излетя и замина на североизток в посока Кричим. Подмина един връх пред нас и след време го видяхме да се набира по единият ръб на Кричимското дере нагоре в планината. Започнах да разпъвам и аз. Старта е широк и голям, но се затваря, като фуния на изхода си и остава място да мине само едно крило, като излетиш. Миналата година едното от двете дървета, които затварят старта ми закачи спиид системата, когато прелитах над короната му и паднах като чувал с картофи от 3-4м в дъбовата гора та сега си имах едно на ум и бях леко напрегнат. Излетях малко екстремно ,но без да закача дърветата и веднага започнах да се набирам нагоре. Да ама освен нагоре вървях и назад. По едно време минах средата на дерето (в посока Кричим) и започнах да доближавам отсрещният склон. На около 300 метра в ляво от мен (посоката от която ми духаше вятъра) склонът завършваше със стръмен връх. Този същият връх който Пачо заобиколи от ляво от към равнината по пътя си на изток. Видях че не мога да пробия 300м срещу вятъра за да заобиколя върха и в резултат на някаква силна мозъчна турболенция реших да мина зад него :evil: с надеждата че съм далече и високо от ротора му. :? Изтеглих спиида и се понесох напряко към по-следващият ръб, по който се изкачваше Пачо. Преминах първият ръб зад върха и вятъра утихна изведнъж. Продължих да пресичам следващото дере, и когато се озовах точно зад върха се започна. 50% колапс от ляво, контрирам, крилото се пълни с гръм и веднага получавам 50, или 60% колапс от дясно :shock: Вариото ми забуча на пропадане с -5 м/сек. Престанах да гледам крилото, а само под задника си където гората много бързо започна да се приближава!!!! :shock: Колапсите и шутовете следваха един след друг. Бях се набутал точно в ротора зад върха и то какъв ротор.... На отсрещният склон на дерето видях малка площадка, колкото монета от 5 стотинки. Реших че това ще ми е спасението иначе ще ме търсят някъде по дърветата :twisted: Изтеглих спиида до дупка, вече без да обръщам внимание на колапсите и даже натиснах с раменете коланите, като за излитане за да засиля още по-бързо крилото. След 7-8 колапса и пропадане от около 150-200 метра за 1-2 минути крилото се поуспокои и изскочи над миниатюрната полянка на отсрещният склон. С бръснещ полет над дърветата се стоварих в центъра на поляната и кацнах. Дясното ухо на планера се закачи за едно дърво ,а лявото ухо беше върху някакви храсти, но аз вече бях на земята здраво стъпил на краката си :lol: :lol: Отправих една благодарствена молитва към парапланеристките богове и започнах да откачам крилото за да го сгъна. След близо 50 минути туризъм през дерета и ръбове пак се озовах на старта. Пачо се беше изкачил нагоре в планината ,а после се спуснал и кацнал в стопанският двор на Жребичко. Наблюдавал всичките ми маневри от горе и останал много изненадан, като видял как с пълна скорост влизам право в ротора, за да мина на пряко!? Събрахме се пак на старта. Исках отново да летя ,но ме разубедиха,че явно днес не ми е ден да не предизвиквам повече съдбата. Петьо излетя към18.15 часа и след един спокоен и прав полет от 30 минути кацна до Кричим.

Вторник 14.06 след обяд потеглихме пак за Жребичко. Този път бяхме четирима. Освен аз, Пачо и Петьо дойде и Жоро за да лети с Firebird-Marlin. На старта вятъра беше чист изток 4-5м/сек. Излетях пръв от цялата група и тръгнах на североизток към Кричим. Заобиколих от ляво проклетият връх, който ме свали вчера и вече виждах част от къщите на града. Нямаше почти никаква подръжка да не говорим пък за термики. Пропадах бавно и плавно, и след 2км полет видях, че няма да мога да прелетя голите баири преди Кричим. Върху тях има стартове на около 440м нмв, от които летим при северен, или източен вятър. Прелетях на 10 метра над камъните на последното дере и кацнах на една поляна. Събрах крилото и тръгнах към долните стартове. След 10мин бях вече там. Обадих се на Пачо за да му кажа, че поддръжката е много слаба и няма никакви термики, а той ми вика -"Ей сега излитам и идвам". Излетя, но не можа да дойде веднага, защото не прелетя последното дере та се наложи да прави малко повече пешеходни упражнения :D После излетяхме от долният старт ( 440м нмв) и след малко реене от 10-15 мин кацнахме край Кричим. Взеха ни с колата и към17часа пак бяхме на старта под Жребичко. Решихме че стратегията ни да летим на североизток при източен вятър не е правилна ,а трябва да летим на запад северозапад. Да ама в тази посока беше големият баир над с.Козарско който е 550м висок. И като се вземе предвид че старта ни е 750м нмв, а до този баир са над 2 км ръб то за да се прелети това трябва крило с качество над 10. Но пък имаше достатъчно поляни отдолу за кацане. Излетя Пачо, след него Петьо,а после и Жорката. Аз останах да гледам на старта. Парапланерите ставаха все по-малки. Виждах че имат известни вдигания и реших че ще прелетят баира. В един момент се разделиха. Пачо зави плътно в ляво към дерето и село Козарско, а Петьо и Жоро завиха на дясно към Кричим. След малко двамата кацнаха на една поляна почти по средата на пътя от старта до върха на баира, а Пачо изненадващо изскочи на един ръб чак след Козарско. Започна да върти и здраво да се набира. После разбрахме, че там се е набрал на 1300м нмв и след 14 км кацнал в Брацигово. Това се оказала и единствената му термика за целия ден. :) Северните склонове на Родопите не са от добрите места за летене с парапланер, но наблизо друго за нас няма.

В сряда 15.06 около обяд пак тръгнахме за Жребичко. Вятъра беше 5-7м/сек от изток. Времето ясно ,слънчево и топло, както през всичките предишни дни. Пак бяхме четирима но четвъртият беше Ангел от Кричим, който днес щеше да лети с Марлина. Аз реших че ще излетя последен за да си избера най-правилната стратегия. Излетя Пачо, след него Ангел, а после и Петьо. Пачо и Петьо започнаха да се набират и въртят над старта ,а Ангел замина с прав полет на североизток към Кричим. Явно имаше поддръжка, защото почти не губеше височина и след, около 15-20мин изскочи на 50-100м над долните стартове. През това време Петьо и Пачо заминаха на северозапад към баира на Козарско. Бяха се набрали на 100-200м над старта ,а имаше и поддръжка и сигурно са мислели че ще прелетят, но уви пак кацнаха на едни поляни преди да стигнат до баира. Когато те кацаха аз вече бях излетял. Набрах се малко над старта около 30-50 метра, изтеглих веднага спиида до дупка и поех към Кричим по пътя на Ангел. Крилото ми летеше плавно и спокойно, като почти не пропадаше даже от време на време вариото ми се обаждаше с + 0,2 +0,3. Карах с 50 км/час. В един момент нещо ме разклати над едно от деретата, крилото започна да шумоли и усетих че ще колапсира. Започнах да си измъквам краката от спиида и в този момент получих един асиметричен 50% колапс отляво. Спиида беше освободен и веднага контрирах с дясно управление. Крилото се завъртя на 90 градуса напълни се и след леко разклащане мина в прав полет, като загубих не повече от 20м височина. Пак изтеглих спиида до края и поех по маршута. Даже пулса ми не се ускори :? след това упражнение!? 20 минути по-късно излезнах на около 150 метра над долните стартове. Ангел беше пропаднал малко под старта, но упорито кръстосваше насам натам пред баира.
Започнах и аз да карам крилото от Кричим до боклука на Козарско и обратно на 500-550м нмв. През това време Петьо и Пачо събрали и започнали пешеходната разходка до старта под нас. Пристигнаха след половин час и разпънаха. Ангел вече беше кацнал до Кричим, а аз бях загубил известна височина и вече летях, и кръстосвах на 450-480м нмв, малко пред старта. Според брояча ми вече бях във въздуха над 50 минути. Пачо и Петьо излетяха и започнаха да реят. Разминавахме се напред-назад и нагоре-надолу като си викахме един на друг. След известно време двамата решиха да кацат и заминаха към Кричим. Аз продължавах да се разкарвам насам натам пред склоновете на баира на около 500м нмв. По едно време реших, че ми стига и аз поех към Кричим. Направих няколко стръмни спирали до -7м/сек и кацнах на една ливада край града. Бях летял 1час и 35 мин, а максималното ми вдигане за целият полет беше +1,8м/сек.
Днес 16. 06 (четвъртък) си дадохме почивка от полети.



:lol:

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Полети и прелети.
МнениеПубликувано на: Пет Юни 17, 2005 9:51 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Днес летяхме от Скобелево (под Върховръх). Аз , Пачо, Петьо от Кричим и Иво от Бургас с Ozone-Oktane. Вятъра беше слаб 2-3м/сек от изток. Старта е на 1100м нмв точно до асфалтовият път към Скобелево и май това е единственото му предимство. Почти винаги се излита в ротор и се лети по едно дере плътно обрасло с гора, поне 500м докато излезеш на чисто, така че определено не е за всеки.
Излетях първи към 16 часа. Поклати ме малко и ме подруса в ротора, постъргах дърветата и на края се измъкнах. Полетях наляво ( на запад) към Кричим. Движех се на около 750м нмв. От време на време ме почукваха слаби балони с +0.2, +0,5 и започвах да въртя, но всичко приключваше с една две витки. Прелетях край Устина, която остана в дясно ниско под мен. Обикалях склоновете и търсех вдигане ,но уви. Изскочих пред Кричим на 580м нмв. Тръгнах да прелитам града с намерение да се закача за хълмовете след него ( върху които има стартове) и евентуално да се извадя. Прелетях града, но не успях да се закача за баирите и кацнах в равнината между Кричим и Козарско. Бях прелетял 15 км за 30 минути полет. Пачо който летеше след мен кацна в началото на града без да го прелита, а Петьо който имаше достатъчно височина и беше навлязъл в града се върна обратно и с няколко спирали свали крилото при Пачо. Иво кацнал в Устина на стадиона. Скатах крилото, обадих се къде съм и започнах да чакам да ме приберат. В един момент телефона ми извъня и ми се обади Христо Ангелов от Пловдив. Каза ми че е на кръстовището между с. Козарско и с.Бяга на пътя Пловдив- Пещера и помоли да го вземем. Аз го попитах как е попаднал там? А той ми вика " Ми кацнах тука с параплана." Че ние преди малко летяхме и аз успях и Кричим да прелетя. "Видях ви всичките от горе"-вика -"аз бях на един километър над вас" :roll: Оказа се, че излетял от Добростан, летял 2 часа и 50 минути, и направил над 60 км прелет, като няколко пъти се вадил до 1900м нмв. Направо ни размаза :roll: Ицето лети с крило на Firebird модел Z-one с DHV-1 !?!?! :shock: Прибрахме го, пихме по бира, като го разпитвахме за чалъмите, с които лети и се уговорихме утре да ходим на Добростан. :wink:

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Събота от яката седмица!
МнениеПубликувано на: Съб Юни 18, 2005 5:46 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Не ходихме на Добростан защото вятъра се оказа от запад. Качихме се на Калоян. Вятъра беше 5-7м/сек от запад и даже от време на време югозапад. Малко гръбен за този старт. Започна голямото услушване кой ще полети първи. Иначе доста народ се бяхме събрали. Аз, Пачо, Петьо , Иво ,Спас с мотора, Другият Спас от Асеновград, Ангел, Наско, (ако изтърва някой да не ми се сърди). По едно време дойде Любо Марвела и без да се колебае разпъна Nova- Artaks. Излетя почти от място и започна да рее. После се набра май над 1000м нмв. Старта на Калоян е към 730м нмв. Започнах да разпъвам и аз, а край мен започна да се поготвя и Мото-Спас. Вятъра беше доста силен и малко трудно удържах крилото. Изчаках да дойде чист запад и леко да утихне, и излетях. С излитането вятъра ме подпря здраво и се опита да ме свали зад старта. Изпомпих спиида и бавно се изнесох напред на 4-5м над старта. Започнах да рея и по-малко да се набирам. Видях Любо да каца на учебният баир край Марково. След малко излетя и Спас. Улових някаква широка термика и с големи завои започнах да се вдигам нагоре. Въздуха нещо вреше и кипеше, и крилото ми беше доста нервно. На няколко пъти ми пляскаха ушите и често се клатех насам натам. Извадих се до 1100м нмв обърнах на изток към Асеновград и изпомпих спиида. Движех се с 53-55км/час. Прелетях голямото дере с кариерата, подминах Белащица и изскочих пред Куклен. Там по голите склонове се опитах да хвана нещо ,но този път склоновете не работеха. Прелетях Куклен, направих един завой над гробищата му върнах се малко назад и кацнах на стадиона. Бях летял 35 мин и имах макс+3,2 и мин -3,4м/сек и 1100м набрана височина. Обадих се къде съм кацнал за да ме приберат. Оказа че вятъра на старта станал много силен и след Спас (който между другото се удавил), повече никой не летял. Ицето се обади от Сопот, че там вече валяло и също не можело да се лети. Когато се прибирахме към Пазарджик, Родопите вече не се виждаха от мътилката.

Така завърши тази седмица!!!
Егати и седмицата скъсахме се от летяне!! :twisted: :twisted:

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юни 28, 2005 10:24 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 08, 2004 10:02 am
Мнения: 129
Местоположение: Казанлък
Име: байРос
Тази събота 25.06.05 само аз ли съм летял? Едва ли. Стартирах над с. Енина, това е в Стара планина. Около Бузлуджа бях на 2000мнв. След това на запад към вр. Шипка и от там в равнината. 1ч30м - 20км. Чудесни условия просто нямам думи.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Събота 25. 06. 05г
МнениеПубликувано на: Вто Юни 28, 2005 4:39 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
В събота бяхме на Добростан. Много голяма агитка. Апостол, Ангел, Спас и др. от Асеновград. Евгени, Митко ,Наско и Мото Спас от Пловдив. Аз и Пачо от Пазарджик, Петьо и Ники от Кричим и Иво от Бургас.Може и да съм изтървал някой. Вятъра беше 2-4м/сек изток североизток, идеален за този старт, който е на 1200м нмв. Около 13.30 часа излетяха някои, но още нямаше подръжка и бързо се удавиха. Към 14.30 аз започнах да разпъвам. Последваха ме Пачо и Мото-Спас. Пачо излетя с доста бягане и веднага започна да пропада, което ме наведе на мисълта, че май още е рано за летене. Излетя и другия Спас. Помотах се още малко, но нали сърце не трае, та и аз тръгнах. След две подлитания и прибягвания бях във въздуха. Имаше някакви вдигания, но много къси и резки. Доста ме друсаше и подхвърляше. Тръгнах на изток към Асеновград. Деретата прелитах на спиид, защото ме сваляха , а по ръбовете се вадех до около 1300м нмв, което май беше малко под базата в момента. Видях как Пачо хвана някаква мощна термика на едно дере и два ръба от мен и се изнесе високо в небето. Завидях му, но още бях далече от това място. Минах средата на пътя до Асеновград и вдиганията свършиха. Бях на 900м нмв. Мото Спас беше на едно дере пред мен, но поне 200м по-ниско. Стъргаше на склона и в един момент започна да се набира нагоре. Засилих се към него. Когато стигнах мястото на откъсването той беше поне 200м над мен и продължи да се набира, а аз продължих да пропадам юнашки. Проклех късмета си и тръгнах към погребите. Там има бетонни постройки с черни алфалтови покриви, който винаги са ме вадили. Въртях се поне 7-8мин над тях, но този път вариото ми показваше само пропадане. Спуснах се над равнината към с.Мулдава. Пресякох пътя Асеновград Кържали, и когато изскочих на 100м над нивите започнаха да ме вдигат разни балони, но по 30-40м. Поиграх си 10мин с надеждата че нещо по-ячко ще ме измъкне ,но уви. Кацнах в една нива. Бях летял 45мин и имах мах+4 и мин -4м/сек. Събрах, излезнах на пътя и потеглих към Червен, защото от там се отбива пътя за Добростан от главният път Асеновград-Къджали. Около 16 часа увиснах в центъра на Червен с надежда някой да ме качи пак горе за да си прибера колата. Видях че изскочиха три крила. Не летяха много високо над планината, ( на около 1100-1200м нмв) и следваха деретата и ръбовете, но успяха да се промъкнат към Асеновград. Не разбрах кои са били и къде са кацнали. После се обади Пачо и каза, че успял да прелети Асеновград, което му коствало загуба на близо 600м височина! После пак се набрал и прелетял Горни Воден, Куклен, Белащица и кацнал зад Калоян. Това са над 30км. После се обади Мото Спас и каза че успял и Калоян да прелети и кацнал след Марково. Пропадали, но се вадили на няколко пъти на 1500м нмв. Към 17 часа още три параплана се изнесоха над планината. Виждах, че вече са тръгнали големи и мазни термики, а явно и базата се беше вдигнала, защото с големи завои бързо набраха височина (над 1650м както разбрах после) и без да се колебаят и съобразяват с релефа се понесоха към Асеновград. Някъде преди града ги видях пак яко да се набират и после ги загубих от поглед. Това са били Наско, Петьо и Иво, които успели да прелетят града и кацнали пред Куклен.От там хванали такси към Пловдив. Видях че Ники Сондата бавно се спуска по склона към кацалката на Горнослав. След 15 минути му се обадих, за да дойде да ме прибере от Червен и той с развълнуван глас ми съобщи, че след поредица от нисходящи направил аварийно кацане в гората преди Горнослав. В момента крилото му висяло на два бора :lol:, а той бил добре, след като скочил от седалката, от около 2м на земята. Убедих го да ме прибере и откара на старта за да взема и моята кола и после ще свалим крилото. Аз имам в колата трион за такива нужди. Отрязахме част от върховете на двата бора :oops: :oops: и измъкнахме крилото без повреди :lol: Потеглихме към Червен, но се оказа че той нямал гориво. Добре че 3-те км от Горнослав до Червен са с наклон та по инерция се добра до бензиностанцията. Оставих го да зарежда и отпраших към Марково да прибера Пачо. Последни към 19 часа летяли Апо и Ангел, които се извадили на 300-400м над старта и след половин час пак кацнали на него.
Илийката Танчев се обади от Сопот и каза че летял до Беклемето.
В неделя26.06.05г. пак имаше агитка на старта на Добростан, но вятъра беше от север северозапад на пулсове 3-6м/сек, което се явява малко гръб за този старт и единствено Мото Спас и Митака се пробваха с по един много кратък полет с трудно приземяване. :wink: Към15 часа си тръгнахме без да летим.

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юни 28, 2005 7:00 pm 
Хей, Владич , в събота ходих на гости на баба си в Топлово и ви видях във въздуха .Следващия път когато ходя ще си взема раницата и ще се присъединя 8)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: Тополица - 26.06.2005
МнениеПубликувано на: Сря Юни 29, 2005 12:44 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
В събота Венци имаше рожден ден и по тоя повод пилотите от Бургас решихме да се съберем на Тополица. Понеже следобед не ставаше за летене (СЗ вятър), се заехме с приготовленията за купона.
Вечерта всички "летяхме" и бяхме на "базата" :D :roll: Някои се приземиха "принудително" по-рано :lol: . Малко снимки от "полетите"
На другия ден на старта се събрахме много народ - аз, Венци, Галин и баща му, Сашо, Начо, Любо, трима Пламеновци и Радо от Ямбол.
Към 11 по-нетърпеливите направиха по един прав полет. На кацалото беше доста горещо. Явно трябваше да се чака още, за да стане времето.
Над билото и равнината започна да прави кумулуси, но над старта нещо се разпадаха. Към 13:30 на никой повече не му се чакаше. Първи излетя Любо, след него Ухото, Галин и т.н. Гледам, че Любо тръгна напреде към поляните за кацане... и изведнъж за голямо учудване на всички "в последния момент" хвана термика и започна да се вади много добре. Докато отида да си взема раницата, беше вече стигнал почти базата някъде след с.Карагеоргиево. Галин пусна зад билото и вече по станцията не го чувах. Времето изглеждаше перфектно - слабо чело, добра термична активност и изпълнено с яки кумулуси небе. Въпреки всичко това другите лека-полека се издавиха. Накрая последен излетях аз. Тръгнах наляво и започнах да се набирам с първата термика. Вдигаше стабилно с +2,4, усили до +4,7 и тъкмо си представях как влизам в кумулуса над мене.... и край. Стигнах само до 800м. Тръгнах към Източния старт да потърся нещо и евентуално да продължа по билото зад Карагеоргиево към Айтос. Но имаше само низходящи по -3м/с. Вариото ми запищя на умряло. Тръгнах да се връщам към старта, с надеждата да се извадя пак. Но там за голямо учудване термиките бяха станали вече резки накъсани. Тая работа не ми хареса и реших да се пробвам пред склона. Насочих се към едно от ребрата, където имаше дежурка, но точно тогава там засенчи. На равното отпред успях да набера 100м, но след десетина минути мъки реших, че повече няма смисъл и кацнах.
В последствие разбрах, че Любо е кацнал на "Орловец" (17км), а Галин до някакъв разклон за Руен. Накрая всички се събрахме на едно от орловишките кафета да споделим впечатления от летателния ден. Малко снимки от старта

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Последна промяна Красьо на Сря Юни 29, 2005 1:15 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Морската градина - 27.06.2005
МнениеПубликувано на: Сря Юни 29, 2005 1:04 am 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
В понеделник духаше хубав бриз и заедно с Алексей от Москва отидохме на Морската. Там Венци вече беше направил 1,5ч полет.
Приготвихме се за полет. Първи излетях аз (Gin Nomad), след мен Алексей (SkyWalk Tequila) и накрая Венци (Sky Fiever). Поддръжката беше сравнително добра. Летяхме до бункера и обратно. След 50мин. реене кацнахме. Реших да пробвам крилото на Алексей. Бeше ми много интересна тази технология "Jet Flap" (отвори съединяващи горната с долната повърхност близо до изходящия ръб на крилото). Пореях десетина минути, "поиграх си" с крилото и останах доволен. Мисля, че трябва да се пробва в термика, защото там ще му е силата. Снимки от деня тук .

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 12 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов