Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 18, 2024 4:37 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 09, 2009 12:02 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
според мен нещо му се изфорсира двигателя и той не можа (или не се сети) да го изгаси


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 09, 2009 6:09 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Окт 23, 2006 10:43 pm
Мнения: 21
Местоположение: София
Име: Здравко Дойчев
В единия от коментарите пи6е 4е може да е управление минало през перката. И ми се струва че накрая крилото застава леко като във сат, което няма как да стане от двигателя. И ми се струва че управлението му е обрано до удъра, а е естествено да го пусне.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 10, 2009 9:21 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
гледах много пъти филмчето.....
според мен нещата стоят така
пилота е средно опитен,който се мисли в този етап от развитието си ,че е много опитен(погрешна самооценка)
много парамоторни пилоти по света преминават на все по малки и бързи крила(все е е зор за скорост...,сякаш идеята не е да летиш на най-бавния летящ апарат....)
та въпросният пилот лети на доста малко крило(може би 17-19кв.м) и над публика...иска да направи ефектно кацане на поляната и започва един агресивен ляв завой само със спирачка(липсва и леко разлюляване надясно,та да влезе в по -остър и плосък ляв завой)
такъв завой с нормално крило и пълна газ може да направи с минимална загуба на височина или без загуба на височина в зависимост от мощността на мотора
той обаче прави левия завой без газ(щото си мисли да каца) и новото му малко крилце го изненадва с гмуркане напред и набиране на скорост....ако беше поддържал газта дори на нивото като за хоризонтален полет завоя нямаше да изглежда така....а височина имаше....достатъчно....за да направи намисленото....
в тайланд много се лети с парамотори,има много мотопараклубове но всъщност са големи паяци и не могат да летят хубаво....
в Нова Зеландия летях заедно с един тайландец производител на парамотори,дето не можеше да излита хубаво,трудно излиташе с иначе много мощния си парамотор ....беше с много странни разбирания за моторите и конструкциите....трябваше много пъти да му се помага на старта за да успее да излети

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Мар 17, 2010 9:32 am 
Offline

Регистриран на: Сря Фев 07, 2007 10:21 am
Мнения: 136
Местоположение: Sofia
Гледайте въздушните филтри !!!

На моторетката на 100часа отварям за почистване и смяна на това онова и гледам на въздушния филтър(оригиналален е) цепка около 2см. в гумата отвътре.Това нещо при оглед отвън не се вижда изобщо. Като си помисля че може да се издрънка в перката :shock: ......

_________________
Стоян


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов