Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:40 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: 12th FAI World Microlight Championship
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2009 2:12 pm 
От 18.08.2007 до 25.08.2007 в Usti nad Orlici / Република Чехия/ се проведе 11-я Световен шампионат за ултралеки летящи апарати. Проведоха се състезания в четири класа на FAI и участие вземаха представители 15 нации с 77 апарата и 126 пилоти и навигатори. От участващите страни само Великобритания, Франция и домакините от Чехия имаха представители във всички класове и поради тази причина имаха предимство в отборното класиране.

Класирането по класове е следното:
1.RAL 1 (Movable Aerodynamic Control / Landplane / Flown solo) -7 апарата
Едноместни самолети с излетно тегло до 300кг.
№ Име на пилота..Държава Точки .. Мод. на самолета
1. Jan Lukes ...........CZ......... 5 916 .. TST-9 Junior 2002
2. David Broom........GB......... 5 844....Shadow C
3. Walter Wolfram....BRD......4 760.....Stratos300

2.RAL 2 (Movable Aerodynamic Control / Landplane / Flown with two persons) -20 апарата
Двуместни самолети с излетно тегло до 450кг.
№ Име на пилота, навигатора Държава Точки.. ...Мод. на самолета
1. Paul Dewhurst Francis Welsh... GB.........6 423.... .Skyranger
2. Yuriy Yakovlyev Igor Pugach..... UA.........5 950..... A-30
3. Pavel Kapusnik Petr Kapusnik.. CZ.........5 638..... Coyotte S 6 XL

3.RWL 1 (Weight-shift Control / Landplane / Flown solo) -21 апарата
Едноместни мотоделтаплани с излетно тегло до 300кг.
№ Име на пилота Държава Точки.. Мод. на самолета
1. Richard Rawes... GB.......... 6 375.... Chaser S 508
2.Pavel Cerni........ CZ...........6 160..... Fiti 1/XP 11/Rotax 508
3.Alojzy Dernbach...Pol........ 5 943..... Home


4.RWL 2 (Weight-shift Control / Landplane / Flown with two persons)-29 апарата
Двуместни мотоделтаплани с излетно тегло до 450кг.
№ Име на пилота, навигатора Държава Точки .. Мод. на самолета
1.Rob Grimwood/Chris Saysell....GB.......... 6 392.... Tanarg
2.Marc Gregson/Roy Gregson..... ZA.......... 6 293.... Raptor
3.Rob Keene/Rees Keene.......... GB.......... 6 250.... GT 450

Отборно комплексно

1.Czech Republic....... 58 706 точки
2.United Kingdom...... 50 437 точки
3.France................... 37 043 точки
4.Poland................... 29 834 точки
5.South Africa........... 29 540 точки

Отборно клас RWL 1 + RWL 2

1.United Kingdom..... 34 148 точки
2.Czech Republic...... 29 689 точки
3.South Africa.......... 29 540 точки
4.France.................. 29 185 точки
5.Poland.................. 26 157 точки

След 10 дни от 15 до 22 август 2009 година в Jihlava, Чехия ще се проведе 12th FAI World Microlight Championship .
Страница на шампионата е http://www.wmc2009.cz


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 14, 2009 5:48 am 
От днес започва „12th FAI World Microlight Championship“. Днешният ден е определен за тренировки. По дисциплини разпределението е следното:
RWL1T (Microlights : Weight-shift Control / Landplane / Flown with one person / Thermal Engine) - 11 апарата. Участват екипажи от 6 страни: Великобритания(1), Полша(3), Унгария(2), Чехия(3), Литва(1) и Русия(1). На предишното световно първенство участваха 21 моторни едноместни делтаплана от 8 страни.
RWL2T (Microlights : Weight-shift Control / Landplane / Flown with two persons / Thermal Engine) - 23 апарата. Участват екипажи от 8 страни: Израел (1), Великобритания (5), Норвегия(1), Литва(1), Русия(3), Чехия(5), Унгария(3), Полша(3) и Германия(1). На предния шампионат участваха 29 моторни двуместни делти от 11 страни.
RAL1T (Microlights : Movable Aerodynamic Control / Landplane / Flown with one person / Thermal Engine) - 7 апарата. Участват екипажи от 5 страни: Великобритания (1), Полша(1), Словакия(1), Литва(1) и Чехия(3). На предишният шампионат, участваха също толкова едноместни самолета от толкова страви.
RAL2T (Microlights : Movable Aerodynamic Control / Landplane / Flown with two persons / Thermal Engine) – 19 апарата. Участват екипажи от 11 страни: Великобритания (1), Германия(1), Литва(1), Словакия(3), Украйна(2), Норвегия(1), Русия(1), Израел (1), Полша(1), Испания(1) и Чехия(4). На предишният шампионат участваха 20 двуместни самолета от 11 страни.

Или ако обобщим участват 60 пилота и 42 навигатора /общо 102 състезатели/ от 12 страни. На предният шампионат участваха 77 пилота и 49 навигатора /общо 126 състезатели/ от 15 страни. Прави впечатление и тука отсъствието на френски екипажи. Жалко, че французите отсъстват от почти всички значими стартове през тази година.

Утре в 12:00 часа българско време, ще бъде официалното откриване на шампионата и първите две задачи от общо 19 за цялото първенство.

Изображение


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Авг 16, 2009 12:01 pm 
Вчера в 14:00 часа беше старта на първите две дисциплини от Световното първенство. Традиционно първата задача беше точно кацане за време. Имаше лек вятър и засилена термична активност в района на летището. Задачата се състои в това, че самолета трябва да излети и да се приземи точно след четири минути на полосата. Всяка секунда след първата, избързване или забавяне се наказва. Отклоненията от определеното за презимяване място, също се наказват.
В категория RAL1 първи стана David Hadley,GB състезаваш се с чехския самолет "LK-2 Sluka" производство на Letov. Той получи максималния брой точки-250. Втората задача беше повторение на първата. Jaromír Málek от Чехия с "LK-2 Sluka" изпълни най-добре упражнението и получи 250 точки. Лошо начало за настоящият световен шампион Jan Lukeš с "TST-9 Junior 2002". Чехът получи нула точки във втората задача.
В категория RAL2/двуместни самолети/ категорично и в двете задачи победиха поляците Miczyslav Szurgot и Waldemar Wozniak
При едноместните делти /RWL1/ максимален брой точки 250 в първата задача събраха Wawrzyniak Roman/POL/, Hynek Ota /CZ/ и Hynek Lukáš/CZ/. Във втората задача също трима пилоти събраха максимален брой точки - Henryk Orwat/POL/ Alojzy Dernbach/POL/ и Jan Řehák/CZ/.
При двуместните делти /RWL2/ в първата задача три екипажа взеха максималния брой точки. Това са Grimwood /Aiken и Dewhurst/Hurman от Великобритания и Chvojka/Lorenc от Чехия. Те получиха максимален брой и за втората задача.
Общо на старт при първата задача застанаха 58 апарата. Двете заявени унгарски едноместни делти на Gábor Tóth и Aurel Kovacs не стартираха. Шампионата току-що започна и истинската борба все още предстои.

Изображение
Самолета на Jan Lukeš "TST-9 Junior 2002"

Изображение
Поляците Miczyslav Szurgot и Waldemar Wozniak с "A20CX" на "Aeroprakt" при задачата точно кацане за време


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Авг 17, 2009 5:35 pm 
Вчерашния ден на световното първенство предизвика много емоции. За деня се състояха две задачи. Първата беше : Прецизно кацане с загасен двигател в планиращ полет. И втората- икономично летене в зона. За нея искам да споделя малко повече. Самолетите се зареждат с 10 литра гориво и се лети в предварително определена зона. Тя беше с размери, радиус от 30 километра около летището. Някой майстори на полета „забравиха“ да кацнат. Останаха във въздуха почти три часа и само часовата контрола ги свали на земята, като при това, имаха още гориво в резервоарите. За това, те получиха максималния брой точки. Резултатите от полетите, може да видите на http://www.wmc2009.cz


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Авг 17, 2009 6:11 pm 
А в дисциплината ,в която трявба да останеш във въздуха най-дълго време с 10 литра как са разпределени участниците?ПО какви критерии?Имам предвид-няма как една Вилга да сотане толкова време във въздуха,докато един безмоторник с двигател отгоер може да постои бая време.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Авг 17, 2009 7:33 pm 
YaHooooO написа:
А в дисциплината ,в която трявба да останеш във въздуха най-дълго време с 10 литра как са разпределени участниците?ПО какви критерии?Имам предвид-няма как една Вилга да сотане толкова време във въздуха,докато един безмоторник с двигател отгоер може да постои бая време.


Най-доброто постижение е на самолета конструиран от Юри Яковлев, производство на украинската компания „Aeroprakt“ - Киев. Той е двуместен самолет и отговаря на изискванията на FAI за самолети с максимално полетно тегло от 450 килограма. Яковлев използва дизайна на А-20, като слага двигател „Rotax 912“ и прави някой подобрения в конструкцията. Новият самолет получава означение А-30. Той е заедно в екипаж с навигатора му Игор Пугаш. Теглото на празният самолет е около 240-250 килограма. Предполагам, теглото на самолета с екипажа и 10 литра гориво е около 400 килограма. Той е летял вчера в продължение над 5 часа и е кацнал с гориво в резервоара. При това изпитание няма ограничение за скорост. Участниците използват наличието на термики, за да останат по-дълго във въздуха. Тази задача, както сам отбеляза е по-близко до безмоторния полет, от колкото до моторния. С гориво в резервоара са кацнали и Alojzy Dernbach, Полша с едноместна моторна делта и екипажа на домакините P.Chvojka /J.Lorenc при двуместните делти. Факт е, че само тези три екипажа са кацнали с гориво в резервоара от всичките 58, говори достатъчно за уменията им. Категориите са четири, както беше споменато в темата по-горе. Едноместна делна с полетно тегло до 300 килограма, тя е клас RWL1, двуместни делти с полетно тегло до 450 килограма- клас RWL2, едноместни самолети с полетно тегло до 300 килограма - клас RAL1 и двуместни самолети с полетно тегло до 450 килограма- клас RAL2.
За индивидуалното класиране в даден клас участват резултатите показани във всичките 19 задачи, които ще бъдат дадени по време на първенството. За отборното по страни, се вземат най- добрите три резултата за дадена държава, показани от екипажите в дадена задача. Допуска се отборно класиране и на държава, представена само от един екипаж.


Последна промяна Marko на Пон Авг 17, 2009 9:08 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Авг 17, 2009 8:37 pm 
Благодаря :)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 20, 2009 12:19 pm 
Днес е последният състезателен ден на първенството. Ще бъдат дадени 2 навигационни задачи. Едната започна в 9 часа и се състоеше в преминаване на 130 километров маршрут. Другата ще започне в 14 часа/ местно време/ и се състои в изминаване на 180 километров маршрут. Картите и какво точно ще правят участниците се дават 45 минути преди старта. Предварителната информация е, че трябва да заснемат дадени обекти по маршрута.
Утре вероятно ще има полети за забавление, а събота ще бъде официалното закриване на шампионата. Все още не са обявени резултатите от дадени задачи.
При едноместните самолети може да поздравим новия-стар шампион Jan Lukeš/Чехия, трябва да не участва в двете задачи или да получи нули, за да не е първи. Радостно е, че този път за разлика от 10th FAI European Microlight Championships, които се проведе в Leszno (Poland) от12.08 – 24.08.2008, имаше състезатели от четири държави и състезанието се проведе.
При двуместните самолети отсъствието на Paul Dewhurst/състезава се при двуместните делти/ с навигатор Francis Welsh,GB настоящи световни шампиони и „абонирани“ за първото място на големи състезания през последните години, големи шансове да станат шампиони имат „вечно вторите“Yuriy Yakovlev /Igor Pugach UKR. При едноместните делти бронзовият медалист от миналото световно/ в отсъствието на другите двама призьори/ на поляка Alojzy Dernbach, ще води борба до последния километър с представителя на домакините Lukáš Hynek. При двуместните делти също още нищо не е решено. Представителите на домакините P.Chvojka/J.Lorenc водят люта битка с представите на Великобритания. В тази дисциплина UK има дългогодишни традиции. Двата екипажа R.Grimwood/ A.Aiken и S.Baker/A.Holmes ще водят борбата до последно. Настоящият световен шампион R.Grimwood с нов навигатор няма да се предаде лесно.

Изображение


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 9:06 am 
След разглеждане на апелите и корекция на някой допуснати грешки, неофициалното класиране по класове изглежда така:
Клас: RAL1- Едноместни самолети с полетно тегло до 300 килограма
1.Jan Lukeš, Чехия-.........................6 864 точки
2.David Hadley, Великобритания-...5 369 точки
3.Libor Frebort, Чехия-....................5 021 точки

Клас: RAL2- Двуместни самолети с полетно тегло до 450 килограма
1.Ondřej Šilhan, Martin Dalajka, Чехия-...........6 394 точки
2.Pedro Nogueroles, Manuel Giron, Испания-..6 366 точки
3.Jurij Jakovlev, Igor Pugach, Украйна-...........6 339 точки

Клас: RWL1- Едноместни мотоделти с полетно тегло до 300 килограма
1.Alojzy Dernbach, Полша-................7 772 точки
2.Lukáš Hynek, Чехия-......................7 631 точки
3.Rees Keene, Велкобритания-........6 758 точки

Клас: RWL2- Двуместни мотоделти с полетно тегло до 450 килограма
1.Robert Grimwood, Andy Aiken, Великобритания-.........7 948 точки
2.Petr Chvojka, Jan Lorenc, Чехия-.................................7 847 точки
3.Simon Baker, Anita Holmes, Великобритания -............7 177 точки

Национални отбори
1.CZE-........73 876 точки
2.POL-........57 256 точки
3.GBR-.......40 275 точки
4.RUS-........21 860 точки
5.LIT-.........21 276 точки

Срока за обжалване на резултатите все още не е изтекъл. Някой се признаха за победени, но други продължават за се борят, вече и на земята......


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 3:11 pm 
Снощи късно, испанският екипаж Pedro Nogueroles и Manuel Giron при двуместните самолети е разбрал за контестация на поляците за 17-та задача. Това, с нищо няма да помогне на поляците, но прави испанците шампиони. Те бурно са изразили радостта си. Преди десет минути започна официалната церемония по закриването. Един час преди това, още не беше ясно окончателното класиране.

Изображение


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 8:13 pm 
Победителите
Клас RAL 1
1. Jan Lukeš (CZE)............- TST-9 Junior 2002
2. David Headley (GBR).....- LK-2 Sluka
3. Libort Frebort (CZE)......- LK-2 Sluka
Изображение

Клас RAL 2
1. Pedro Nogueroles и Manuel Giron (ESP)..............- S-6ES Coyotte II Page
2. Ondřej Šilhan и Martin Dalajka (CZE)...................- Allegro 2000
3. Jurij Jakovlev и Igor Pugač (UKR).........................- A-30
Изображение

Клас RWL 1
1. Alojzy Dernbach (POL).....................- Clipper 912
2. Lukáš Hynek (CZE)..........................- Fiti1/HKS700E/AirCreationXP12
3. Reese Keen (GBR)...........................- Quik GT-450
Изображение


Клас RWL 2
1. Robert Grimwood и Andy Aiken (GBR).....- Tanarg 912
2. Petr Chvojka и Jan Lorenc (CZE).............- Pipistrel/Aeros/R912
3. Simon Baker и Anita Holmes (GBR).........- Quik GT-450
Изображение

Национални отбори
1. Чехия
2. Полша
3. Великобритания


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: "11th FAI European Microlight Championship"
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 7:53 am 
Тази година ще се проведе "11th FAI European Microlight Championship" в Sywell (UK) от 07 август до 15 август.
Страницата на шампионата е http://www.emc2010.org.uk
Ако се съберат повече от трима участници от три различни страни ще се състои надпревара в следните дисциплини:
RAL 1 (Movable Aerodynamic Control / Landplane / Flown solo)
RAL 2 (Movable Aerodynamic Control / Landplane / Flown with two persons)
RWL 1 (Weight-shift Control / Landplane / Flown solo)
RWL 2 (Weight-shift Control / Landplane / Flown with two persons)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: 13th FAI World Microlight Championship
МнениеПубликувано на: Сря Фев 10, 2010 1:03 pm 
13th FAI World Microlight Championship
Следващият световен шампионат ще се проведе от 15 октомври до 22 октомври 2011 година в Beer Sheva (Israel).


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов