Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Апр 19, 2024 9:25 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 21, 2009 7:39 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Окт 14, 2006 11:45 am
Мнения: 47
Местоположение: Монтана
Име: Юлиян Петков
http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl ... 1134227785
На този линк може да видите нещо подобно, но с бланик Л-13


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 21, 2009 8:08 pm 
Има и една доста по-скъпа оферта!

http://www.buyplanesforsale.com/aircraf ... motor/108/

Изображение


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: бартер
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 12:10 am 
Offline

Регистриран на: Чет Авг 24, 2006 9:09 pm
Мнения: 198
Местоположение: Холандия
Oggy написа:
Предлагам бартер - заменям лодката си HonWave с 10 кс Honda двигател и специален колесар. Лодката е на година и половина, двигателят е на 20 часа - 4 тактов - 4000 Euro.

3а моторизиран Ка8

Или мотоциклет Lifan с Хонда двигател, нов, 4 тактов, 125 ксм, пистов.
Моторът струва 2500 лв, 6те доплатя разликата.

Как ти звучи това бартерно предложение Венко? :?:



Оги, а какво ще кажеш за комбина? От мен мотора от тебе планера. Само хангар ще трябва да му намериме.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 12:37 am 
Да опитаме - аз вече разпратих запитвания за планер. Ама лодката и мотора какво да правя... :?: :?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 3:33 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
че свършиха ли се другите планери....та точно К8...изглежда много му вдигнахме рейтинга...с тоя мотор... :D

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 5:14 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Окт 14, 2006 11:45 am
Мнения: 47
Местоположение: Монтана
Име: Юлиян Петков
Венко като става въпрос за Ка-8 да попитам конструкцията на самолета позволява ли двигателя с витлото да се прибира в тялото за по добро планиране.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 5:51 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
според мен прибиране в тялото е много трудно граничещо с невъзможно.
тялото е ферма от множество стоманени тръбички.
няма място
а и подобен възел винаги ще е още слабо място...с намалена надеждност...
т.е след безмоторен полет когато се давиш и ти трябва мотора...ще се чудиш ...сега ще излезе ли...или няма да излезе пилонът....

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 5:58 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Окт 14, 2006 11:45 am
Мнения: 47
Местоположение: Монтана
Име: Юлиян Петков
Питам защото при Бланика с монтиран двигател качеството от 28 пада на 17-18 и тук ще е така, а тогава планера се превръща в хубав и евтин моторен самолет, но не и в планер...
Поне така мисля.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 7:36 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
тук специалния пилон който приготвам ще е с капковиден профил и ще е висок само 62см
мотора с резервоара също ще са обтекаеми...и двулопатното витло ще е с голяма стъпка и малка хорда пак за по малко съпротивление в безмоторен полет....
и все пак за свободата да излетиш сам(без влекач) и да припалваш като видиш зор....трябва да се заплати някаква цена....няколко единици от аеродинамичното качество.... :D

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 7:43 pm 
july написа:
Питам защото при Бланика с монтиран двигател качеството от 28 пада на 17-18 и тук ще е така, а тогава планера се превръща в хубав и евтин моторен самолет, но не и в планер...
Поне така мисля.

Ако може и аз да се намеся в дискусията.
Решение по проблема се търси. На предното изложение през 2007 година в Friedrichshafen, беше показан чехският планер Shark /регистрация OK-2111/ с малък турбореактивен двигател TBS-J40. Но дори въпреки нищожните си размери, имаше възможност да се прибира в корпуса.

Изображение


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 10:10 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
тия двигателчета имат обаче як апетит..
типична консумация около 1,2л на произвеждан кг тяга на час
ако допуснем ,че 40кг тяга са ни достатъчни за хоризонтален полет....
ще ни трябват по над 50л на час.....
истината е тялото да бъде специално проектирано за прибиране на пилона

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 22, 2009 10:49 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
july написа:
Питам защото при Бланика с монтиран двигател качеството от 28 пада на 17-18 и тук ще е така, а тогава планера се превръща в хубав и евтин моторен самолет, но не и в планер...
Поне така мисля.


А какво лошо има? :wink: Лично аз определено бих предпочел като затъна, да припаля и отново да се вдигна (макар и с по-малко качество), отколкото да кацна, щото нямам друг избор, и да чакам някой да ме дърпа ... ;-)

Вижте бе хора, всичко на тоя свят си има цена. Тук говорим (или по-точно Венко говори) за конкретен, летящ, моторен планер, който му струва 4000 Евро, или 8000 лв, колкото струва моята парамоторна екипировка. За самолет, това определено е постижение. Хайде да не разводняваме темата с разни екзотики като тоя реактивен двигател и други такива. И ние можем да четем Интернет, дето се вика ... ама искаме и да летим ... :wink:

А що се отнася до решението, то отдавна е намерено - мотопланер от стъклопласти с изцяло прибираема витломоторна група, или с двигател, изцяло интегриран в корпуса и feathering на винта при спрян двигател ... Това хубоо, ама струва от 70 000 евро нагоре ... и го гледаме само по снимки или във Фридрихсхафен ... :D

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Авг 23, 2009 1:12 am 
Доброто и сигурно летене изисква добро финансиране.
За 4000 Евро се докопваш до стар планер, на които монтираш наи-евтиния двигател и постигаш качество 17. Толкова имам и аз с моя Combat за 5500 Евро нов. Ако искам мотор - си купувам ново Мosquito за още 4500 Евро и сам уреден с нова екипировка.
Е що тогава да плащам 4000 евро за старо сас сащото качество, та и да му тарся хангар после?
А и вече има АЛ12 М ултралек безмоторник с прибираем двигател. Но и тои има добра цена - за която бих си взел нов моторен делтапланер (траик) с мощен двигател и добре подбрани опции.
Та маи бих избрал варианта нов делтапланер и нов траик вместо нов безмоторник с прибираем двигател.
А вие?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Авг 23, 2009 10:25 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
почакайте да полетим с новите аеродинамични пилон и двигател/резервоар,с по-малка и тясна перка.....
незнам защо...но очаквам качество над 25-28 (при скорости под 100км/ч)
евентуално за в бъдеще мога да се сдобия с трилопатен карбонов пропелер със сгъваеми перки... като http://picasaweb.google.com/venkost/StH ... 1030351890
за още по-малко съпротивление и повече тяга....

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Авг 23, 2009 11:03 am 
venelin написа:
почакайте да полетим с новите аеродинамични пилон и двигател/резервоар,с по-малка и тясна перка.....
незнам защо...но очаквам качество над 25-28 (при скорости под 100км/ч)
евентуално за в бъдеще мога да се сдобия с трилопатен карбонов пропелер със сгъваеми перки... като http://picasaweb.google.com/venkost/StH ... 1030351890
за още по-малко съпротивление и повече тяга....

Направих една справка за аеродинамичното качество на "К 8" и според конструктора на планера, то е максимално 28 при 85 километра в час.
Безспорно бъдещето е на такива конструкции. Световния шампион за самолети с полетно тегло до 300 килограма се задържа във въздуха цели 6 часа и 15 минути само с 10 литра гориво в резервоара. Неговият самолет е мотопланер "TST-9 Junior 2002". За мен интерес представлява, дали не може да се получава енергия от въздушният винт в планиращ полет при спрян двигател и след това да се използва при нужда?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов