Leonardo | ФОТО
Дата и час: Сря Апр 24, 2024 9:08 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Хвръкна нова птичка!
МнениеПубликувано на: Чет Авг 13, 2009 10:22 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
Днес бе един хубав ден за българската ултралека авиация!!!!!
На летище Ерден след като изгубихме цели два часа да закрепим част от парамотор върху един планер ,чудото стана....
Безпомощното планерче от петдесетте години на миналия век се превърна в един чудесен ултралек самолет....Голямо аеродинамично качество и лек и мощен двигател-сбъдната мечта....на много поколения...
Очаквайте-специален пилон точно за този планер и мотор....с по малко съпротивление и по правилен ъгъл на поставяне на двигателя.... снимки на http://picasaweb.google.bg/venkost/MotoKa6#

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 14, 2009 5:51 am 
Ако е възможно, моля да дадете повече информация за това интересно начинание. :roll:


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: данни
МнениеПубликувано на: Пет Авг 14, 2009 6:51 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
За планера

Schleicher Ka 6
From Wikipedia, the free encyclopedia

Ka 6
Ka 6 on display in the Deutsches Museum, Munich
Role Club class glider
Manufacturer Alexander Schleicher GmbH & Co
Designed by Rudolf Kaiser
First flight 1955
Number built > 1000 (all variants)

The Schleicher Ka 6 is a single seat glider designed by Rudolf Kaiser, built by Alexander Schleicher GmbH & Co, Germany and is constructed of Spruce and plywood with fabric covering. The design initially featured a conventional tailplane and elevator which was later replaced by an all-moving tailplane in the -Pe and Ka 6E variants. All variants built before the -CR and -BR used a main skid as the principal undercarriage, with later variants including the Ka-6E using a wheel as the main undercarriage with no nose skid. Other modifications for the Ka 6E include a more aerodynamic fuselage with glassfibre nose and wingroot fairings, longer canopy, and modified aluminium airbrakes,
Contents

Specifications Ka 6E

General characteristics

* Crew: 1
* Length: 6.66 m (21 ft ft 10.25 in)
* Wingspan: 15 m (49 ft 2.5 in)
* Height: 1.6 m (5 ft 3 in)
* Wing area: 12.4 m² (135.5 ft²)
* Aspect ratio: 18.1
* Empty weight: 190 kg (419 lb)
* Gross weight: 300 kg (661 lb)

Performance

* Maximum speed: 200 km/h (124 mph)
* Maximum glide ratio: 34:1 at 80 km/h (50 mph)
* Rate of sink: 0.65 m/s (128 ft/min)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... er_Ka6.jpg



За движителя
Двигател F200
произведен в Чехия
27к.с.
вграден редуктор 3,1 : 1
двутактов
обороти 8000 макс.кратковременно
7500 продължително
собств.тегло 14кг
тегло на цялата конструкция 19кг
пропелер 126см
двулопатен,дървен,произведен в България,Троян,Любен Лучев

консумация на гориво при чисто моторен полет (предполагаема) 4-5л/ч
хоризонтално лети с около 6000об/мин при 90км/ч

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 14, 2009 5:53 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Окт 14, 2006 11:45 am
Мнения: 47
Местоположение: Монтана
Име: Юлиян Петков
Уникална идея. Може би досега никой не се е сещал за това в световен мащаб. Само една поправка ако може. Планера не е ли КА-8


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 15, 2009 12:22 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
Верно..
Ка8

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: хвръкна нова птичка
МнениеПубликувано на: Съб Авг 15, 2009 9:59 am 
venelin написа:
Днес бе един хубав ден за българската ...
Очаквайте-специален пилон точно за този планер и мотор....с по малко съпротивление и по правилен ъгъл на поставяне на двигателя....


http://www.youtube.com/watch?v=h_rr7imnVCo


А, какъв ще бъде мотора? Може би, от този тип!

Изображение


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 15, 2009 12:07 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
показания от теб мотор(Ванкел с механичен компресор) е прекрасен.....но скъп и излишно мощен
тук целта е да се лети със самоизлитащ планер,като се ползва наличен,лек и евтин мотор....
така цената на целия апарат не надхвърля 4000евро......което е едно много добро постижение....

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 15, 2009 1:29 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
venelin написа:
така цената на целия апарат не надхвърля 4000евро......което е едно много добро постижение....


Говориш за витломоторната група и окачването, нали? А самият планер откъде изникна (преди това не съм го виждал при Бенгела) и на каква цена може да излезе "цялото нещо" (знам, естествено, че това зависи от годините и състоянието на планера, но все пак - ориентировъчно).

Известно е примерно, че едно изключително "невзрачно самолетче" от плат и дърво (и тук-таме метални тръби) като Piper Cub, произвеждано през шейсетте години на миналия век, в момента държи цени, които са достойни за най-съвременните самолети от стъклопласти. Та въпросът ми беше дали този Ка8 не е от същия "калибър" високо ценени "антики" ... ;-)

Иначе стои много добре в небето ... ;-)

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 15, 2009 3:07 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Окт 14, 2006 11:45 am
Мнения: 47
Местоположение: Монтана
Име: Юлиян Петков
Такъв К8 има за по 2000Е.
По думите на човек летел на него той е прекрасен самолет за забавление и тренировка на термика.
:D
И при Ангел имаше два такива преди, в момента не знам. Нека Венко каже.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 15, 2009 3:44 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Ако наистина летящ К8 може да се намери за 2000 Евро, то възможно е цената на Венко от 4000 Евро да е за "цялата работа", което, ако е вярно, е направо невероятно постижение. За такива пари се продават стари мотоделти ... ;-)

Ама да изчакаме Венко да каже ...

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 15, 2009 7:34 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
Здр
цената(би могла да бъде) 4000 за летящ ултралек апарат състоящ се от Ка8 и двигател,перка ,резервоар и труд по изграждане на пилон за мотора
(двиг само е 1300)
На Ерден има 3 бр.Ка8

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Последна промяна venelin на Съб Авг 15, 2009 8:06 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 15, 2009 7:43 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Браво! Нямам думи ... 8) :D :D :D

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 21, 2009 2:11 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Авг 24, 2006 9:09 pm
Мнения: 198
Местоположение: Холандия
http://www.streckenflug.at/phorum/read.php?7,47779

виждам има и продажби

аз парамотора F200 го имам


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: бартер
МнениеПубликувано на: Пет Авг 21, 2009 4:54 pm 
Предлагам бартер - заменям лодката си HonWave с 10 кс Honda двигател и специален колесар. Лодката е на година и половина, двигателят е на 20 часа - 4 тактов - 4000 Euro.

3а моторизиран Ка8

Или мотоциклет Lifan с Хонда двигател, нов, 4 тактов, 125 ксм, пистов.
Моторът струва 2500 лв, 6те доплатя разликата.

Как ти звучи това бартерно предложение Венко? :?:


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Авг 21, 2009 5:46 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
аз съм човекът с двигателите...
планери си търсете в германия... :D

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Последна промяна venelin на Пет Авг 21, 2009 11:06 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов