Leonardo | ФОТО
Дата и час: Вто Апр 16, 2024 4:43 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Какъв градус, трябва да дам на траика за мотопара!?
МнениеПубликувано на: Сря Окт 14, 2009 11:48 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
гледах Венко как лети с мотопара и някак си много ми хареса
купих си парапланер после и двигател
но тежи пущината не се трае :shock:
ся си правя траик ,някои знае ли какъв градус да дам
ориентировачно??????

двигетелят е валджет-28 коня
а крилото апко тръст
ще носят траика ,които е около 12кг


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Окт 14, 2009 3:01 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 07, 2008 6:19 pm
Мнения: 62
Местоположение: Варна, Сливен
Име: Михаил Златев
По големите разбирачи да кажат, ама за мен 40 градуса е идеално, абе мога и с повече, ама после много ми се подкосяват краката. Питай Хвърчилото и той ги разбира градусите, май.(и тая тема намирисва на Маняна)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Окт 14, 2009 5:50 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Авг 30, 2004 11:48 pm
Мнения: 301
Местоположение: haskovo
АН 2 Хвърчило е мутирал до ниво - кирилица и станал особенно заразен !

_________________
недей да летиш по-бързо от твоя ангел пазител (бяло-син Aspen)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Окт 14, 2009 5:55 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
важно е за мен
не мога да пусна снимки тука
пробвах но не можах[/img]


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Окт 14, 2009 9:52 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
по принцип парамотора разглеждам като една добра мотивация човек да се поддържа в добра физическа форма....
един здрав мъж(а защо не и жена) трябва да може да се затича 10 крачки с 30кг на гърба....а после.... лесно....

но при заболяване или травма...или възраст над 90г. :-)

траика на земята трябва да има вектор на тягата насочен съвсем малко(2-5градуса) над хоризонта(за да не духа в крилото лежащо на земята)
в полет тегловната центровка трябва да е такава ,че тягата да е хоризонтална или леко надолу от хоризонта

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Окт 15, 2009 7:08 am 
Offline

Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 12:15 pm
Мнения: 129
Юнга, помисли защо конструкторите не гледат в тавана и определят стойностите чешейки се!? Независимо от простотата си тези летателни апарати искат свойта математика. Най лесно става с някой CAD/CAM софтуер като SolidWorks, NX или AutoCAD Inventor. Ако ли не - нарисувай си трайка, подреди си масите(Ленин е казал да бъдем по-близко до масите - 9-ти принцип), определи големината и посоката на силите, после ввв.каксесмятатова.орг и ввв.койкакгоенаправил.нет.
По мое скромно мнение 12 кг са под долната граница за конструктивна безопасност. Ако искаш прати това, което си направил на ескиз и ще ти го върна сметнато с готови детайли, но не за нещо 2-5 градуса, а както казва колегата за 39,5 - 40 :wink: Успех!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Окт 15, 2009 8:20 am 
Offline

Регистриран на: Съб Мар 29, 2008 11:52 pm
Мнения: 368
Местоположение: Пловдив
Име: Димитър Димитранов
Венко е абсолютно прав само да добавя че в полет 5 градуса под хоризонта са идеални. На люлката си ги нагласи горе доло.

_________________
"Най големия грях, е да пазиш щастието само за себе си" Димитър Димитранов Пловдив Skype: Dikitar73 Тел.0884427483


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Окт 15, 2009 9:13 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
благодаря много за одговорите


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 20, 2009 1:23 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 20, 2009 1:28 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
Изображение

Изображение

Изображение



това съм аз ,не съм и не знам кои е хвърчилото
утре ще пробвам как е траика,сега посред нощите,си направих
люлка и наклона ми е много голям,Венко сложих от зад напред на втората дупка халките и градуите са около 15 над хоризонта
маи ся слизам в гаража ще видя как е на първа дупка :D

Изображение


Последна промяна iunga на Вто Окт 20, 2009 2:04 am, променена общо 3 пъти

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 20, 2009 2:00 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
не на първа дупка е почти хоризонтално,ще го върна на втора
между другото ,засякохме го с една кола
и на пътя се движеше със 80км/Ч :shock:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 20, 2009 7:48 am 
Offline

Регистриран на: Съб Мар 29, 2008 11:52 pm
Мнения: 368
Местоположение: Пловдив
Име: Димитър Димитранов
Юнга внимамавай със скоростите защото какво търкаляне става нее истина. Жалко ще е да му изкривиш огражденията рано рано. И друго искам да ти кажа че скоро ще разбереш че трайка ,ама хич не ти трябва освен ако нямаш някоя травма която да ти пречи да бягаш. Аааааа и сложи му две усилващи тръбички от надлъжната тръба към рамата защото като седниш в сбруята и даваш много напрежение на парамотора там където стъпва на земята. Ама за заключение ще ти кажа като френд покарай го по трева да се накефиш без крилото и посли го разглуби и го хвърли в гаража и си носи мотора на гърба, ако искаш да си запазиш самолета и крайниците .........серьозно казвам ти го от опит. А и да полетиш с него при първото кацане ще заприлича на чопър.

_________________
"Най големия грях, е да пазиш щастието само за себе си" Димитър Димитранов Пловдив Skype: Dikitar73 Тел.0884427483


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 20, 2009 8:56 am 
Offline

Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 12:15 pm
Мнения: 129
Поздравления! Безаварийни излитания и кацания ти пожелавам. От каква марка са тръбите?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 20, 2009 9:19 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
Честито
Приветствам всяка инициатива в областта на ултралеката авиация
Трайка който виждаме е пример за максимално олекотена конструкция която най-вероятно няма необходимия запас от здравина...
Един от начините е да се натовари количката с 600кг стъпила на земята и после окачена във въздуха....и да се види къде ще се счупи....
Така постъпват обаче само производителите на серии.....
В случая с тоя трайк най-вероятно ще се лети успешно няколко пъти докато едно по-твърдо(но съвсем нормално) приземяване сгъне предния възел или тръба.....
следва ремонт(усилване) и ....... пак летене...
:D :D :D
Това е кеф(конструирането)...също!!!

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 20, 2009 1:29 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
имам травма на коленете от щангите,и ме болят и се подуват при всяко подобно натоварване
затова си направих този траик


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов