SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Джирокоптер с двигател"F200 Walkerjet"от парамотор
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=11&t=3502
Страница 1 от 2

Автор:  Митака Банско [ Вто Окт 20, 2009 11:39 pm ]
Заглавие:  Джирокоптер с двигател"F200 Walkerjet"от парамотор

От доста време ми се върти в главата идеята от трайк с двигател F200 да измайсторя джирокоптер и ето, че най накрая намерих сертифициран инструктор за тоз вид летателни средства. Освен курс се предлага и асистенция при направата на собствено джиро та да видиме дали идеята ще може да се реализира.
Нещо подобно на това трябва да стане: http://www.homebuiltairplanes.com/forum ... -00-a.html само като гледам двигателите на джирокоптерите са 45-90 коня, walkerjet-а е 27, та дори и с олекотена конструкция ще му е трудно...

ето и сайта на инструктора: http://www.gyrocopteraviation.nl
има и филмче

Автор:  YaHooooO [ Сря Окт 21, 2009 7:09 am ]
Заглавие: 

В България вече има такъв с два вдигателя Велкерджет.Човека,който го е направил е от Варна,но не се сещам за името му.Можеш да обмениш идеи с него.

Успех

Автор:  venelin [ Сря Окт 21, 2009 7:25 am ]
Заглавие: 

Да
Петър Петров натрупа доста опит в правенето на жирокоптери,в това число и с два двигателя Ф200
както и предполагах 2х27кс е малко...
ненапразно жиротата имат двигатели от 70коня нагоре....
и колкото съм гледал летящи автожири...не ми харесва, че много мощност,много рев,бензин и напън.....за да лети един човек....
и трябва истинска писта и истински хангар....а с пара или делта...се лети с 3-4пъти по малко мощност...съответно бензин....

Автор:  YaHooooO [ Сря Окт 21, 2009 8:43 am ]
Заглавие: 

Да,както казава един приятел- Хеликоптера е конструиран да не лети:)

Автор:  Димитър Илиев [ Сря Окт 21, 2009 12:01 pm ]
Заглавие: 

Пък автожирито успешно съчетава недостатъците на самолета и въртолета.

Автор:  Marko [ Сря Окт 21, 2009 12:32 pm ]
Заглавие: 

Вече стана въпрос във форума, че е възможно да се лети и без двигател.
Вижте филма за който бе съобщено
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php ... &start=810

Руснаците имат повече от 20 годишен опит в тази област.

Автор:  jivo [ Сря Окт 21, 2009 4:51 pm ]
Заглавие: 

Ако ти се играе с преработки - имам едно Субаро 1,3
ама жирото лети малко като на инат !

Автор:  YaHooooO [ Сря Окт 21, 2009 8:09 pm ]
Заглавие: 

Marko, а туй дет го дърпат с него дали не е с двигател ;)

Автор:  Marko [ Чет Окт 22, 2009 10:13 am ]
Заглавие: 

YaHooooO написа:
Marko, а туй дет го дърпат с него дали не е с двигател ;)

Въпроса звучи повече, като заяждане, от колкото за сериозен разговор по темата. :lol:

Автор:  Plamen [ Чет Окт 22, 2009 11:17 am ]
Заглавие: 

А има ли причина да не се ползва двигател от по-стар пистов или туристически мотор с по-голям обем. Сигурен съм, че може да се намери двигател около 60-70 коня, та дори и над 100 коня, който да върши прекрасна работа и да е на приемлива цена.
Между другото, мисля, че Аутоджирото се води ултра лека авиация до 450 кг. и си подлежи на регистрация по закона за въздухоплаването ... по същината си и принципа на управление си е вид самолет ... нищо, че прилича на хеликоптер.

Автор:  YaHooooO [ Чет Окт 22, 2009 8:02 pm ]
Заглавие: 

Цитат:
Въпроса звучи повече, като заяждане, от колкото за сериозен разговор по темата. :lol:

Само така звучи;).А че не е по-темата то е ясно :)

Автор:  plamen_702 [ Сря Яну 13, 2010 4:19 pm ]
Заглавие: 

Преди три години и аз се навих да си правя автожир,намерих чертежи разбрах от къде и как да си поръчам ротор ,ходих на гости при Петър Петров разгледах неговата конструкция, и се отказах. Наред с предимствата има и много недостатъци които не са и малко. Ще ви пратя един линк на автожир за самостоятелна постройка, и ако се наемате да си направите ротора и да летите с пробвайте. Двигателя трябва да е по-мощен някъде от коня 60 нагоре. :lol: http://hobbyport.ru/mk_other/okb_mk/6906_viroplaner.htm Успех с това мога да ви помогна. Американски фирми произвеждат лопати за ротора ако някой се интересува ще пратя линк,те са най надежните и найдобри за тази работа. а това което ви давам засега е да си начешете крастата.

Автор:  Hacko [ Чет Яну 14, 2010 3:49 pm ]
Заглавие: 

Митко, не искам да ти скършвам ентусиазма, но според мен от всички летала, които могат да се правят "в домашни условия", жирокоптерът е на последно място. Добре познавам историята и на жирото в Правец, и това във Варна. Това в Правец обаче е най-показателно. Мисля че го правят от около десет години (може и повече да са), имат всички възможни условия (хангар, работилница, средства, специалисти и т.н.), и след множество проблеми и спънки, с триста зора успяха да го облетят едва миналата година. Оттогава машината пак си стои в хангара и не лети (нямам идея какъв точно е проблема в момента). В жирокоптера имо много "проблемни зони" (като например възелът на носещия винт, самите лопати и т.н.), които според мен не са по силите на "домашен майстор" ... Лично мнение, естествено ...

Автор:  plamen_702 [ Чет Яну 14, 2010 8:38 pm ]
Заглавие: 

:roll: Наско хората и в момента строят автожири със саморъчно направени лопати. Мисля че и Гого50 в България е лял такива. Петър Петров имаше намерение да прави и според мен е ненадминат в тази област (става дума за леене от стъклопласт, прави и яхти). :twisted: А това на което са захванати лопатите е по силите на всеки, дурал и стругари читави все още има. Между другото този възел се казва преротатор и все ще се намери кой да ти го направи - срещу ЗАПЛАЩАНЕ. Не плаши човека щом иска да експериментира. Иска инфо, дай му, а от там на сетне щом е решил, никой не може да го спре. Припоискване мога да услужа с чертежи и много информация за автожирите. С поздрави Пламен!

Автор:  Hacko [ Чет Яну 14, 2010 9:49 pm ]
Заглавие: 

Пламене, няма да спорим. Аз си казах мнението, ти казваш своето. Те се различават и в това няма нищо лошо. И не се кахъри за Митака. Той не е толкова плашлив ... :lol: :lol: :lol:

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/