SkyNomad http://forum.skynomad.net/ |
|
Джирокоптер с двигател"F200 Walkerjet"от парамотор http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=11&t=3502 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Митака Банско [ Вто Окт 20, 2009 11:39 pm ] |
Заглавие: | Джирокоптер с двигател"F200 Walkerjet"от парамотор |
От доста време ми се върти в главата идеята от трайк с двигател F200 да измайсторя джирокоптер и ето, че най накрая намерих сертифициран инструктор за тоз вид летателни средства. Освен курс се предлага и асистенция при направата на собствено джиро та да видиме дали идеята ще може да се реализира. Нещо подобно на това трябва да стане: http://www.homebuiltairplanes.com/forum ... -00-a.html само като гледам двигателите на джирокоптерите са 45-90 коня, walkerjet-а е 27, та дори и с олекотена конструкция ще му е трудно... ето и сайта на инструктора: http://www.gyrocopteraviation.nl има и филмче |
Автор: | YaHooooO [ Сря Окт 21, 2009 7:09 am ] |
Заглавие: | |
В България вече има такъв с два вдигателя Велкерджет.Човека,който го е направил е от Варна,но не се сещам за името му.Можеш да обмениш идеи с него. Успех |
Автор: | venelin [ Сря Окт 21, 2009 7:25 am ] |
Заглавие: | |
Да Петър Петров натрупа доста опит в правенето на жирокоптери,в това число и с два двигателя Ф200 както и предполагах 2х27кс е малко... ненапразно жиротата имат двигатели от 70коня нагоре.... и колкото съм гледал летящи автожири...не ми харесва, че много мощност,много рев,бензин и напън.....за да лети един човек.... и трябва истинска писта и истински хангар....а с пара или делта...се лети с 3-4пъти по малко мощност...съответно бензин.... |
Автор: | YaHooooO [ Сря Окт 21, 2009 8:43 am ] |
Заглавие: | |
Да,както казава един приятел- Хеликоптера е конструиран да не лети:) |
Автор: | Димитър Илиев [ Сря Окт 21, 2009 12:01 pm ] |
Заглавие: | |
Пък автожирито успешно съчетава недостатъците на самолета и въртолета. |
Автор: | Marko [ Сря Окт 21, 2009 12:32 pm ] |
Заглавие: | |
Вече стана въпрос във форума, че е възможно да се лети и без двигател. Вижте филма за който бе съобщено http://forum.skynomad.net/viewtopic.php ... &start=810 Руснаците имат повече от 20 годишен опит в тази област. |
Автор: | jivo [ Сря Окт 21, 2009 4:51 pm ] |
Заглавие: | |
Ако ти се играе с преработки - имам едно Субаро 1,3 ама жирото лети малко като на инат ! |
Автор: | YaHooooO [ Сря Окт 21, 2009 8:09 pm ] |
Заглавие: | |
Marko, а туй дет го дърпат с него дали не е с двигател |
Автор: | Marko [ Чет Окт 22, 2009 10:13 am ] |
Заглавие: | |
YaHooooO написа: Marko, а туй дет го дърпат с него дали не е с двигател
Въпроса звучи повече, като заяждане, от колкото за сериозен разговор по темата. |
Автор: | Plamen [ Чет Окт 22, 2009 11:17 am ] |
Заглавие: | |
А има ли причина да не се ползва двигател от по-стар пистов или туристически мотор с по-голям обем. Сигурен съм, че може да се намери двигател около 60-70 коня, та дори и над 100 коня, който да върши прекрасна работа и да е на приемлива цена. Между другото, мисля, че Аутоджирото се води ултра лека авиация до 450 кг. и си подлежи на регистрация по закона за въздухоплаването ... по същината си и принципа на управление си е вид самолет ... нищо, че прилича на хеликоптер. |
Автор: | YaHooooO [ Чет Окт 22, 2009 8:02 pm ] |
Заглавие: | |
Цитат: Въпроса звучи повече, като заяждане, от колкото за сериозен разговор по темата.
Само така звучи;).А че не е по-темата то е ясно |
Автор: | plamen_702 [ Сря Яну 13, 2010 4:19 pm ] |
Заглавие: | |
Преди три години и аз се навих да си правя автожир,намерих чертежи разбрах от къде и как да си поръчам ротор ,ходих на гости при Петър Петров разгледах неговата конструкция, и се отказах. Наред с предимствата има и много недостатъци които не са и малко. Ще ви пратя един линк на автожир за самостоятелна постройка, и ако се наемате да си направите ротора и да летите с пробвайте. Двигателя трябва да е по-мощен някъде от коня 60 нагоре. http://hobbyport.ru/mk_other/okb_mk/6906_viroplaner.htm Успех с това мога да ви помогна. Американски фирми произвеждат лопати за ротора ако някой се интересува ще пратя линк,те са най надежните и найдобри за тази работа. а това което ви давам засега е да си начешете крастата. |
Автор: | Hacko [ Чет Яну 14, 2010 3:49 pm ] |
Заглавие: | |
Митко, не искам да ти скършвам ентусиазма, но според мен от всички летала, които могат да се правят "в домашни условия", жирокоптерът е на последно място. Добре познавам историята и на жирото в Правец, и това във Варна. Това в Правец обаче е най-показателно. Мисля че го правят от около десет години (може и повече да са), имат всички възможни условия (хангар, работилница, средства, специалисти и т.н.), и след множество проблеми и спънки, с триста зора успяха да го облетят едва миналата година. Оттогава машината пак си стои в хангара и не лети (нямам идея какъв точно е проблема в момента). В жирокоптера имо много "проблемни зони" (като например възелът на носещия винт, самите лопати и т.н.), които според мен не са по силите на "домашен майстор" ... Лично мнение, естествено ... |
Автор: | plamen_702 [ Чет Яну 14, 2010 8:38 pm ] |
Заглавие: | |
Наско хората и в момента строят автожири със саморъчно направени лопати. Мисля че и Гого50 в България е лял такива. Петър Петров имаше намерение да прави и според мен е ненадминат в тази област (става дума за леене от стъклопласт, прави и яхти). А това на което са захванати лопатите е по силите на всеки, дурал и стругари читави все още има. Между другото този възел се казва преротатор и все ще се намери кой да ти го направи - срещу ЗАПЛАЩАНЕ. Не плаши човека щом иска да експериментира. Иска инфо, дай му, а от там на сетне щом е решил, никой не може да го спре. Припоискване мога да услужа с чертежи и много информация за автожирите. С поздрави Пламен! |
Автор: | Hacko [ Чет Яну 14, 2010 9:49 pm ] |
Заглавие: | |
Пламене, няма да спорим. Аз си казах мнението, ти казваш своето. Те се различават и в това няма нищо лошо. И не се кахъри за Митака. Той не е толкова плашлив ... |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |