Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:04 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Ное 17, 2010 7:24 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
само за тандемни крила

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Дек 01, 2010 2:02 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Направих повече от 14 часа с трактора.Вече познавам по физиономии всички трактористи в радиус 20 км. от летището.
Те явно ме чувстват като свой,защото като ме чуят ,спират машините и се качват на кабините на
тракторите с бутилка бира (2л) с надеждата да я взема от въздуха.Аз обаче им махам за поздрав и отлитам ,защото
спазвам най- важното правило в летенето - да се пие с мезе.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Съб Дек 04, 2010 2:54 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
навън дъжд се лее като из ведро.....но трайктористите не спят.....
Вальо вече е приготвил първия квадролет(или четириколесен трайктор)
нов дизайн ...нова визия....нови материали...жълтите елементи са суперспециални стъклопластикови тръби....еластични,леки и яки.....
новият трайктор е много по-лек и много по-устойчив от предишния
с разрешение на автора за първи път публикувам свръхсекретни снимки на
http://picasaweb.google.com/venkost/Low ... 2470447794
http://picasaweb.google.com/venkost/Low ... 5509271298
http://picasaweb.google.com/venkost/Low ... 4342140818

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Съб Дек 04, 2010 10:22 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Уикилийкс бледнее пред тия разкрития ... ;-)

Как става управлението на предния мост? Цялата ос ли се завърта? Като едно време, "кормилачките" ... ;-)

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Съб Дек 04, 2010 10:56 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
Венко, хубаво изглежда, ама имам въпрос. Тези тръбички дето е окачването, на тази височина няма ли да ограничават
някакси движението на ръцете ( лактите) ? Дали не е по-добре да са разположени по-високо ?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Нед Дек 05, 2010 8:59 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
@Наско
точно така,върти се целия "преден мост",като презумпцията е ,че не няма да се правят остри завои ,а само малки корекции на посоката на излитане.....кацането знаеш е на няколко метра.....
@Краси
Както показаха последните шпионски разкрития,между точките на окачването ТРЯБВА да има 80см(при летене с тандемно крило).При последните ми две конструкции и при тази на Вальо внедряваме една съвършено нова и различна от парамоторите идея за положението на ръцете.При парамоторите традиционната поза е "хенде хох"....горе ръцете....настрани и нагоре...
Благодарение на новата ширина ръцете са вътре в "рогата",лактите са до тялото....това носи много преимущества.....с един кур шум са застреляни много зайци....по.малко челно съпротивление ,по-топло е на ръцете и тялото,ръцете са защитени при евентуално странично търкаляне...
една снимка на "преходна поза"...едната ръка "вън"другата "вътре"
http://picasaweb.google.com/venkost/AzI ... 4770939938

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Нед Дек 05, 2010 4:08 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Поздравления за дизайна.Пробвал съм подобно разположение на предните колела.
На равна настилка е супер ,но на тревиста - кошмар.Успех.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Дек 07, 2010 12:52 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Вчера , поради липса на време , направих кратък 30мин. полет с новия винт изпратен ми от Венко.
Много съм доволен.Максималните обороти от 3500 паднаха до 2720.Вече излитам с достатъчен
запас от тяга.Оборотомера е полезен уред.Които разбират от електроника могат да си
го направят , например с процесор PIC16 и LED дисплей.Моят е свързан само с два проводника
към АС генератора,който подава 6 импулса на всеки оборот.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Последна промяна Vlad на Сря Дек 08, 2010 6:16 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 5:39 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Дек 01, 2010 10:27 pm
Мнения: 9
здравейте има ли някои "Хиртаджия "тука


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 7:05 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Сеп 01, 2009 6:06 pm
Мнения: 75
:)


Последна промяна pile на Чет Дек 09, 2010 9:31 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 8:25 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
Ползвам различни оборотомери
има черни кутийки с вградена батерийка вземащи сигнал капацитивно от високоволтовия кабел
има оптични отчитащи преминаването на лопатите пред светлинния сензор
има и електрически цифрови или със стрелка
но
най-простия,евтин и стабилен оборотомер е да си купите готов мултицет(универсален цифров волтамперомметър) с измерване и на честота( Hz)
свързан към генератора показва число пряко свързано с оборотите на двигателя
например показва 250,0 Хц при 2500об/мин ,.......или 87,5 при 975об/мин
като игнорирате запетайката се получава отличен оборотомер на цена 35-40лв

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 9:40 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Мисля че е лесем вариант може да бъде оборотомер от ЛАДА модел 1500 и 1600.
Те се свързват към делкото доколкото знам, но е за препочъчване да се пита един токажия по колите. Лесно се намират по моргите и за някой лев си в джаза.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Дек 08, 2010 9:47 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Дек 01, 2010 10:27 pm
Мнения: 9
да може да стане от лада ,но ладовия отчита на 2 импулса един оборот и зависи каде ще го закачиш на какъв мотор 1 цилиндър или 2 и нама да отчита точно


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Чет Дек 09, 2010 7:44 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Съгласен съм с този малък роблем, но решението е много просто. Отваряш го и слагаш подходящите цифри изрязани на плотер в някоя рекламна агенция за лев-два от PVC фолио. и имаш оборотомер за чудо и проказ. А може и да не го отваряш, а да ги залепиш директно на дисплея. Ако си вземеш самозалепващо хартиено фолио от книжарницата можеш да си ги напишеш и на ръка и след това да си ги залепиш(цифрите де).

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Чет Дек 09, 2010 10:51 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Дек 01, 2010 10:27 pm
Мнения: 9
и така става да


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов