Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Мар 29, 2024 8:07 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Ное 02, 2010 5:47 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
В събота 30.10 вечерен полет на летище Поликраище.
В неделя час над летище Ресен и после 30 мин. на Поликраище.
Вчера 01.11 панорамен полет от летище Поликраище с маршрут :
села Поликраище, Самоводене , Първомайци ,Янтра ,летището.
Кацнах, заредих с бензин и летях до мрак.
Беше прекрасно ,пожелавам го на всеки.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Ное 02, 2010 6:48 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
поздравления!!!!!!
Разход,скорост,обороти за хоризонтален полет?
разкажи малко.... :)

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Ное 02, 2010 9:50 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
ОК.Но по- късно.Някои от данните не са за вярване.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Чет Ное 04, 2010 7:02 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Днес летях цял следобед от летище Поликраище.
Полетите бяха основно на ниска височина 5-20 метра.
По GPS скоростта е 40 км при 2900 оборота.
Хоризонталният полет е при 2500,а излитам с 3400 оборота.
Летя с UP kantega 2 , DHV 1-2, до 105 кг.
Разход около 3,5л .
Въздушният винт е 110 см на Л.Л. правен за двигател 15 к.с. при 3500 оборота.
Учудващо е че може да се излита с този винт от поляна.
http://www.youtube.com/watch?v=CT3AT4wETlw
Това е първото излитане с тази машина.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Чет Ное 04, 2010 9:25 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
бравоооо....добра машинка....добра комбинация от крило и мотор....
по-малкия винт (аз препоръчвам 125см) и по-малкото крило(аз летя с тандемно крило) са ти вдигнали разхода....но 3,5л на час все пак е смешен разход за удоволствието ,което получаваш.....

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Пон Ное 08, 2010 8:59 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
В събота и неделя яко летене.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Ное 09, 2010 7:10 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 19, 2005 1:34 am
Мнения: 121
Местоположение: Бургас, Сливен
Vlad написа:
Днес летях цял следобед от летище Поликраище.
Полетите бяха основно на ниска височина 5-20 метра.
По GPS скоростта е 40 км при 2900 оборота.
Хоризонталният полет е при 2500,а излитам с 3400 оборота.
Летя с UP kantega 2 , DHV 1-2, до 105 кг.
Разход около 3,5л .
Въздушният винт е 110 см на Л.Л. правен за двигател 15 к.с. при 3500 оборота.
Учудващо е че може да се излита с този винт от поляна.
http://www.youtube.com/watch?v=CT3AT4wETlw
Това е първото излитане с тази машина.

В началото на клипа забелязвам постепонно затихващи роу осцилации на крилото, които ти не погасяваш. Те започват веднага след излитането, постепенно затихват и изчезват след първия ляв завой на 1.40 мин. от клипа. Забелязал ли си да се появяват често? Питам те защото едно от крилата ми е склонно да ги прави. Добре ще е да знаем кои крила са стабилни по роу оста и кои не...

_________________
www.skyvision.bg


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Ное 09, 2010 8:14 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
да....наистина тези клатения наляво-надясно са особено изразени в този клип....
направо са проблем който заслужава отделна тема.....
знаеш че изследвах този проблем чрез пробване на различни крила....
за мен той се реши като разширих окачването на 80см (но това се отнася само за тандемни крила...)
за соло крило(за един човек) като че ли няма какво много да се направи,освен човек да се научи да гаси осцилациите още в зародиш.....но е неприятно....не можеш да пуснеш командите....

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Ное 09, 2010 5:54 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Прави сте.Но напомням , че това е най-първият полет.
Тези клатушкания не ми се струваха нито силни ,нито опасни.
Реших да не се мъча да ги погасявам защото можеше да се получи обратен ефект
- да увелича маховете. При следващите излитания също имам малки клатушкания,но се
научих бързо да се справям с тях.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Ное 09, 2010 6:45 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 12:15 pm
Мнения: 129
Браво човече! Пожелавам безаварийни и приятни полети! Сподели снимки на конструкцията. Успех и наздраве!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Ное 09, 2010 6:50 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Благодаря.
http://www.youtube.com/watch?v=oDKCevWko-8
Полет на малка височина.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Ное 10, 2010 11:49 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 29, 2006 1:09 pm
Мнения: 159
Местоположение: Gabrovo
Име: Евгений Гичев
Браво Жоро, браво Обрешка!

Нямам търпение да ви видя творенията и да полетим заедно. Е аз ще подтичвам... докато излетя :)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Нед Ное 14, 2010 11:11 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
В събота и неделя отново яко летене.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Пон Ное 15, 2010 8:27 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
вчера изпробвах трайктора на Вальо с промени в окачването....
разширено до 80 см и с т.нар."автоматично" извеждане на крилото чрез А коланите.
снимки качих на http://picasaweb.google.com/venkost/AzI ... 2551836290

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Ное 17, 2010 6:51 am 
Offline

Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:56 pm
Мнения: 15
Местоположение: Велико Търново
Здравей Венко,
Това разширено окачване /80см./ само за тандемни крила ли е или може да се използва при соло крило с високо окачване?
Поздрави
Петър - ВТ

_________________
Петър Петров
гр.В. Търново


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов