Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:46 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Ное 04, 2009 8:29 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
В Америка набира сила движението "направи си сам евтин трайк"....
http://www.cheaptrikeflyer.com/
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... sgaM0aijDw
http://www.trikebuggy.com/othertrikes/images/quinn.jpg
http://www.trikebuggy.com/othertrikes/index.htm
най често се използват най мощните двигатели за тракторчета и косачки които се намират на пазара....Двигателите на Briggs and Stratton серията Vanguard
Идеята ме запали и аз също се снабдих от вторичния пазар в България с двигател Briggs and Stratton 422400
двуцилиндров четиритактов боксер 700куб.см.
В оригиналния си вид е слаб.......само 18к.с. и тежък 40кг
има обаче резерв чрез обичайните мерки за форсиране да му се вдигне мощността и да се разтовари от излишните килограми...
хубавото е че по рождение си е низкооборотен(за сега мисля да не му слагам редукция) и дълговечен...
освен това тия двигатели по принцип са много икономични...
изпитанията дават надежда....
при първи тестове двигателят даде 55кг тяга при 2610об/мин
с малко форсажни мерки да го докарам до 3000об/мин със същата перка и е готов... :D
http://picasaweb.google.com/venkost/Brigadir#

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Последна промяна venelin на Сря Ное 04, 2009 6:29 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Ное 04, 2009 3:38 pm 
Идеята е много добра. Очакваме повече технически подробности- форсиране и намаляване на тегло.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: тунинг
МнениеПубликувано на: Сря Ное 04, 2009 6:13 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
Днес изпитах двигателя с малко подобрения:
увеличаване на компресията от 7 на 8
увеличаване на аванса с 5 градуса
намаляване на съпротивленията в смукателния тръбопровод
достигнати бяха 2710об/мин и 65кг съответно....
ще лети!!!!
:D

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Ное 05, 2009 9:26 am 
Offline

Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 12:15 pm
Мнения: 129
Ето и малко видео http://www.youtube.com/watch?v=Q9fpCBSsLGE.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Ное 05, 2009 10:02 am 
Offline

Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 1:00 pm
Мнения: 79
Местоположение: Стралджа(Я-л)
Име: ПетърПетров
А до колко може да се намали теглото на ДВГ-то. Ти до колко го докара?
Изглежда четиритактов.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: тегло
МнениеПубликувано на: Чет Ное 05, 2009 1:42 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
моята цел не е минимално тегло на двигателя.......
сухото тегло ще остане около 30 кг...но за трайк това не е толкова важно....
моята цел е да се лети с един четиритактов боксер надеждно---и много...
също така икономично...
икономично като първоначална цена и като разходи за консумативи....
бензин,масло.. и рез. части...

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: супер
МнениеПубликувано на: Чет Ное 05, 2009 3:19 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Този двуцилиндров четиритактов боксер, освен че е много надежден и икономичен,
но има и минимални вибрации ,което е супер за дълъг полет.
Имам идея за безопасно дозареждане по време на полет.
Представете си само един прелет от над 1000км. без кацане.
На долния сайт има видео,което съм гледал преди месец(сега не работи).
Там върху мотора е поставена стъклена чаша с водка и почти не помръдва при
подаване на пълна мощност на мотора.
http://paraplan.ru/forum/viewpost.php?p=624467


Форсиране на едноцилиндров четиритактов мотор ,който струва под 300лв.
http://www.youtube.com/watch?v=gIFeRYP6o70&feature=fvw

Китайски парадвигатели - четиритактов и двутактов
http://svgroup.en.alibaba.com/product/2 ... lider.html

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Ное 05, 2009 9:40 pm 
Възможностите на четиритактовите дизелови двигатели в авиацията са известни отдавна........
Най-икономичният двигател в историята на любителската авиация е .......тракторен?
Двигателят "Steyr Puch 750 DZ"- двуцилидров дизелов боксер е много популярен в немскоговорящите страни и по-точно в страните около Австрия.
Монтиран на самолет "LW-02 Experimental" регистрация 'OE-CLW', той поставя няколко световни рекорда.
Полетно тегло на самолета е 300 килограма, с модифициран дизелов двигател "Steyr Puch 750 DZ" с мощност от 36,6 конски сили.
Негов е и настоящият световен рекорд по продължителност на полета. Wilhelm LISCHAK (Austria) на 18 юни 1988 e летял по затворен маршрут
Wels-Schärding-Suben (Austria), разстоянието от 2702.16 km със скорост около 178 километра в час с 70 литра гориво или
разход около 4,6 литра на час при скорост почти 180 километра в час?!?.
По време на същият полет по затворен маршрут от 2000 километра Wilhelm LISCHAK (Austria) поставя световен рекорд със средна скорост 178.19 km/h
и рекорд на 1000 километра по затворен маршрут със средна скорост от 193.83 km/h.

Изображение


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Ное 06, 2009 1:21 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 12:15 pm
Мнения: 129
Задълбавайки в материята открих една анимация http://www.youtube.com/watch?v=MgklyL0wkVM. В случая да се прави нов разпределителен вал не е оправдано, но може да се престърга наличния и съответно да се увеличи дължината на пуловете и/или шишовете с толкова, колкото е взето от гърбиците на вала. Това ще подобри значително газоразпределението а от там и мощността. За още по-добри резултати може да се сменят и клапаните с такива с по-голям диаметър и да се престъргат леглата ръчно със специален тул http://www.youtube.com/watch?v=6-cJqjFwYa8&feature=related. За съжеление всички тези мероприятия ще доведат до увеличаване необходимостта от интезивно охлаждане и принудително мазане. Охлаждането е по-малкия и бързо решим проблем. С мазането Венко предложи много хитро да се ползват създадените налягания в картера от буталата. Така, че след тестовете с мощността ще се работи по надежността.[/url]


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Ное 12, 2009 9:29 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
ето до къде стигнах....
малко остава...
http://picasaweb.google.bg/venkost/Trike#

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: !
МнениеПубликувано на: Пет Ное 13, 2009 8:04 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 12:39 pm
Мнения: 206
Местоположение: Варна
Име: Адриан Атанасов
Изглежда супер ! Поздравления и голям успех ! Очаквам с нетърпение да видя филмче с успешен полет, а защо не и на живо :D :!:

_________________
Ozone Mantra M6 - червено-черно-бяло
Ozone Zeno - синьо-бяло
Element AIR - Tandem


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: трайк
МнениеПубликувано на: Пет Ное 13, 2009 8:07 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
мога да покажа вече готов трайк
http://picasaweb.google.com/venkost/Tri ... 1707818050
и късичко видео...
http://picasaweb.google.com/venkost/Tri ... 2267460514

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Ное 13, 2009 9:24 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
Венко, от какъв материал са тез белите носачи?

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Ное 14, 2009 5:27 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
стъклопластиков прът
плътен материал...не е тръба

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Ное 14, 2009 9:46 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Авг 30, 2004 11:48 pm
Мнения: 301
Местоположение: haskovo
мнения за тази моторетка http://www.honda-engines.com/engines/gx690.htm ? предразполага към доста разпилване ?

_________________
недей да летиш по-бързо от твоя ангел пазител (бяло-син Aspen)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов