Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:02 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Пон Дек 13, 2010 4:27 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Мар 29, 2008 11:52 pm
Мнения: 368
Местоположение: Пловдив
Име: Димитър Димитранов
Vlad написа:
Вчера , поради липса на време , направих кратък 30мин. полет с новия винт изпратен ми от Венко.
Много съм доволен.Максималните обороти от 3500 паднаха до 2720.Вече излитам с достатъчен
запас от тяга.Оборотомера е полезен уред.Които разбират от електроника могат да си
го направят , например с процесор PIC16 и LED дисплей.Моят е свързан само с два проводника
към АС генератора,който подава 6 импулса на всеки оборот.



Би ли споделил как си го направил? Техническа, монтажна схема ........ Благодаря предварително.

_________________
"Най големия грях, е да пазиш щастието само за себе си" Димитър Димитранов Пловдив Skype: Dikitar73 Тел.0884427483


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Дек 21, 2010 9:51 am 
Offline

Регистриран на: Пет Окт 24, 2008 1:56 pm
Мнения: 410
Местоположение: Coфия
Име: Димитър Халачев
А с какво захранване е? От двигателя или с батерийка. Моя PIC забива, когато е захранен от двигателя. Екраниран е добре, захранването е перфектно, но не можах да го подкарам да работи стабилно.

_________________
www.deltaclub.bg
"Всеки полет е важен!"


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Дек 21, 2010 3:33 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Свързан е само с два проводника към АС генератора,който подава 6 импулса на всеки оборот.
Оттам се и захранва .Освен оборотите отчита и времето на текущия полет и моточасовете.

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Сря Дек 22, 2010 6:34 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 7:52 pm
Мнения: 78
Местоположение: В.Търново
Твоят уред към кабела на свещите ли има датчик (навит проводник).

_________________
Г.Владимиров - AERODYN SHAOLIN - оранж. със сиво и синьо
NOVA MENTOR 4
----------------------------------------------------
ще летя дори и след см****а


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Чет Дек 23, 2010 11:56 am 
Offline

Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:56 pm
Мнения: 15
Местоположение: Велико Търново
Здравейте, любители на моторното летене.
Изпълнявам приятната молба на Серго от В. Търново да ви покажа успехите му в изработването на трайкове.
Трайктор
- летателни часове - 2ч;
-Цена - 2 000лв
http://picasaweb.google.com/10482941852 ... 17/DDgYCJ#

Количка за ПАРАМОТОР
- количката има възможност за корекции спрямо избрания мотор:
-Цена - 700лв
http://picasaweb.google.com/10482941852 ... 17/pZsafD#




Мотоколичка АВИОДЕЛТА за ROTAX 582
- Цена - 1500лв.

http://picasaweb.google.com/10482941852 ... /ROTAX582#
Телефон за контакт със Серго - 0888/231-837

_________________
Петър Петров
гр.В. Търново


Последна промяна carevec313 на Съб Юни 04, 2011 4:03 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Пон Яну 03, 2011 9:48 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Май 13, 2009 10:18 pm
Мнения: 39
Местоположение: Стара Загора
Име: Радослав Петев
Някой правил ли е опити за вдигане на мощноста на двигателя,примерно друг карбуратор,олекотяване на маховика и др.

_________________
APCO Aviation dealer

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Пон Яну 03, 2011 11:02 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
увеличаване на мощността може да се опита.........
чрез:
увеличаване на компресията-най-лесно е просто да се замени оригиналната гарнитура на главата която е 1мм дебела с по-тънка
увеличаване на аванса-например с зацепване на маховика върху конуса на коляновия вал без шпонка или с "крива" шпонка
подобряване на пълненето чрез намаляване съпротивлението по всмукателния тракт. обработка с комплект фрезери седлата на клапаните,изсичане,изпиляване и шлифоване на леяци и израстъци в смукателния тръбопровод,махане на смукача в карбуратора,заобляне и разширяване на преходите по сечението на карбуратора
намаляване на аеродинамичните загуби и едновременно намаляване на теглото чрез премахване на принудителното охлаждане
за олекотяване
замяна на оригиналния маховик 8,5кг с алуминиев от B&S 3,5к.с. 0,5кг и премахване в тази връзка на ел.стартера
само от тук имаме икономия на 10кг!!!!
замяна на оригиналните шумозаглушители-гърненца с по леки такива-при мен 0,7кг вместо 2,4кг

смятам ,че по-добър карбуратор трудно ще се намери.....
и накрая.....почти всички промени и "подобрения"костват много време,пари и усилия които накрая като се замисли човек.....май не си е струвало.....защото и в оригиналния си вид двигателят лети....

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Чет Май 26, 2011 8:05 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
във връзка със затоплянето...всички летящи трактори трябва да минат на принудително охлаждане!
който е махнал турбината и въздуховодите....да ги слага...

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Пет Май 27, 2011 10:46 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 29, 2006 1:09 pm
Мнения: 159
Местоположение: Gabrovo
Име: Евгений Гичев
За тези, на които не им се отдава или не им се занимава с Пик процесори и програмиране евтин вариант е използването на вело компютърче за мото часовник и оборотомер. Идеята беше на Светльо и Пламен от В.Търново.
Кабелче около кабела на свещите ще го задейства. Теоретично би трябвало да дава 1 импулс на 4 оборота, което при програмиране на дължината на гумата 1333мм ще ви покаже удвоената стойност на оборотите като скорост. Например като показва скорост 46.4 км/ч това са 2320 оборота. Може и да няма десети, но това не е фатално - свежда се до +/- 100 оборота грешка.
Освен това времето за пътуване = моточасвете и може да се натрупва.
Ако големината на гумата не е в милиметри, а директно в цолове при 26 цола грешката е около 1-2 процента.


Върнете се в началото
  Профил    +3 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Пет Юни 03, 2011 2:25 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
за оборотомерите.....
аз имам две прости и ефективни решения
едното е като се използва цифров Мултицет с измерване на Честота
по-рядко се срещат ,но не са безумно скъпи.....може да се намери в Конрад или друго подобно място за 40-60лв
включва се към променливото напрежение на генератора......и това е всичко.

другото решение дойде от един радиолюбител ,който изработва честотомер в черна пластмасова кутийка,с батерийка и LCD дисплей за 35лв.....информация взема от датчик прикрепен с 2 свински опашки към високоволтовия кабел на едната свещ.

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 20, 2011 10:17 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:33 pm
Мнения: 49
Намерих сервизното описание и каталог за този двигател. Може да са от полза на някого:
Сервизно описание:
http://kissthesky.info/contents/Fly/Bri ... RATTON.pdf
Каталог:
http://kissthesky.info/contents/Fly/Bri ... 2-0102.pdf


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов