Leonardo | ФОТО
Дата и час: Сря Май 15, 2024 1:54 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 11:33 am 
venelin написа:
опита ми с пропан не беше продиктуван толкова от търсене на още по икономично летене , беше проба за постигане на по-голяма мощност....
мисля да махна карбуратора и да оставя само една клапа,която да регулира притока на въздух,като в напълно отворено състояние съпротивлението и ще е много малко....и се подава по подходящ начин съответното количество газ....
смесването може да е по-качествено,пълненето да се приближи до коеф.1(т.е. по време на такта всмукване(пълнене) налягането в цилиндъра почти да достига атмосферното)

Трябва да се вкара малко електроника според мен. За да бъде разработката на ниво.
За по-голяма мощност, може да се сложи някакъв малък компресор, но това ще бъде скъпо решение.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 11:50 am 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
venelin написа:
смесването може да е по-качествено,пълненето да се приближи до коеф.1(т.е. по време на такта всмукване(пълнене) налягането в цилиндъра почти да достига атмосферното)


Това в общият случай не е така. Налягането в цилиндъра при долна мъртва точка след такт пълнене е по-голямо от атмосферното. Ефекта се нарича "инерционно донапълване".

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 1:26 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
моите знания за инерционното донапълване,както и за всякакви резонансни явления повишаващи мощността са че те виреят при високооборотните двигатели
а аз бягам от такива....иска ми се нискооборотен,класически двигател с голям обем,бавнопротичащи процеси и високо КПД

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 3:05 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 29, 2004 5:06 pm
Мнения: 32
Venko ,ako moga taka da te nari4am!? Kak si reshil problema s izparitelq?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 4:39 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
Сашо,всичките ми приятели ме наричат Венко....

ами ....нямам изпарител :D
за двигател натоварен с перка смятам ,че всички режими (от празен ход до максимална мощност) са установени и затова е достатъчно да свържа с подходящо преводно отношение дроселовата клапа с един вентил на газта....
така че на всички обороти да се получава нормална(небедна и небогата горивна смес)
за източник на газ ползвах незапалена мощна газова горелка с регулатор(вентил) за плавно увеличаване и намаляване на газта

следваща стъпка е да си сложа ламбда сонда в ауспуха и да оставя едно серводвигателче да ми пуска газ колкото трябва
но затова ще ми трябва помощ.....все пак управлението ще изисква пропорционално интегриращ-диференциращ регулатор(ПИД) с настройваеми коефициенти .......няколко входа и един изход....
ако си имах няколко студента от транспортния факултет на ТУ да ми помагат.....

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Последна промяна venelin на Съб Мар 06, 2010 4:47 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 4:46 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 29, 2004 5:06 pm
Мнения: 32
Pri po niski temperaturi ima opasnost ot obledenqvane na butilkata i saotvetno gazovata instalaciq , a ot tam sledva da se dviji6 bezmotorno!!!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 4:53 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
този трайк е в клас експериментални.....
съответно винаги имам едно наум и намислена площадка под мен до която мога да стигна безмоторно.....
с паратрайка (както и с парамотор) слава богу кацам на минимални площадки.......например почти винаги съм кацнал на предварително намисленото от мен място с точност +/- 1метър
ако стигна до летене с газ пропан-бутан....
има варианти:
вземане на топъл въздух с въздуховод
или електрическо отопление....двигателят има 16А генератор!!!!!!

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 5:20 pm 
venelin написа:
ако си имах няколко студента от транспортния факултет на ТУ да ми помагат.....

Не знам за студенти в София. Във Варна с това се занимава Станимир Валентинов Чанов - студент IV курс в ТУ- Варна, специалността му е "Транспортна техника". Миналата година той беше капитан на отбора взел участие в "Shell Eco-marathon". Има поне 10 души от същата специалност, които могат да помогнат. Двигателят на техния автомобил е 4-тактов с обем 35 куб. см и е конвертиран да работи с втечнен въглеводороден газ (пропан-бутан).


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 10:04 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 29, 2004 5:06 pm
Мнения: 32
Venko,tova ,4e te pitam ne e zaqjdane a prosto pitam kakav variqnt si namislil i shapka ti svalqm 4e se zanimavash s takiva neshta :) .


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 06, 2010 10:10 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
изобщо не ми е хрумнало че може да е заяждане.....
Сашо ,много си плах и се чудя защо трябва да набираш смелост за да напишеш нещо тук....и да се притесняваш дали няма някой да го изтълкува като заяждане......
Който ме познава знае,че едно от големите ми удоволствия е да обяснявам,да споделям нещо което знам.....
нали си чувал мъдрата мисъл.....
ако ние двамата имаме по 1 лев и си го разменим....пак ще имаме по 1лев....но ако имаме по 1 знание и си го обменим....всеки ще е по-богат...ще сме с по 2 знания....
та затова пиша в тая тема....дори без да ме пита някой....
все на няколко човека ще им е полезно и интересно...

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 07, 2010 2:07 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Мар 29, 2008 11:52 pm
Мнения: 368
Местоположение: Пловдив
Име: Димитър Димитранов
venelin написа:
ако ние двамата имаме по 1 лев и си го разменим....пак ще имаме по 1лев....но ако имаме по 1 знание и си го обменим....всеки ще е по-богат...ще сме с по 2 знания....


Шапкииии, доло. За тая приказка

_________________
"Най големия грях, е да пазиш щастието само за себе си" Димитър Димитранов Пловдив Skype: Dikitar73 Тел.0884427483


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 07, 2010 10:57 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Авг 30, 2004 11:48 pm
Мнения: 301
Местоположение: haskovo
Венко , никви сервомотори към газ винтила - дихателен апарат от акваланг или от пилотска кислородна маска

_________________
недей да летиш по-бързо от твоя ангел пазител (бяло-син Aspen)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: interesno
МнениеПубликувано на: Пон Мар 08, 2010 12:09 am 
Offline

Регистриран на: Вто Яну 19, 2010 9:40 pm
Мнения: 26
Местоположение: софия
защо не пробваш с турбина? има "Смартове" с двигатели 0.7-0.9 турбомотори със съвсем прилична мощтност.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 08, 2010 4:03 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
при нас излишната мощност е доста опасно нещо....
според мен не трябва да се създават трайкове с повече от 50 коня....

малко снимки и видео от вчера
http://picasaweb.google.bg/venkost/Sliv ... 0274931106

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 08, 2010 6:10 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Окт 14, 2006 11:45 am
Мнения: 47
Местоположение: Монтана
Име: Юлиян Петков
Все се каня да те питам дали няма да е по удобно ако се подава газта от педал с десния крак :)
И какво е значението ако окачването е по ниско като при безмоторните парапланери


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов