SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Имам въпроси за мотоделта?
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=11&t=4005
Страница 1 от 2

Автор:  iunga [ Съб Юни 05, 2010 4:13 pm ]
Заглавие:  Имам въпроси за мотоделта?

Лети ми се с мотоделта и толкова! Много въпроси ми се въртят в главата.
1. Кой е подходящият двигател? Всички хвалят ротакс 503!
2. Защо са толкова скъпи курсовете?
3. Искам парашут за мотоделта. Колко струва това нещо и никъде не можах да намеря инфо?
4. Искат ли някакви документи за това хвърчило?
5. Капризни ли са на тема метеорология?

Автор:  iunga [ Нед Юни 06, 2010 12:02 am ]
Заглавие: 

Май, отново сам ще се боря с крастата си, както направих с мотопарата!
Отивам в Казанлък на 19 и ако си харесам нещо ще го купя, започвам да се уча лека-полека и до седмица съм на черешата
И за мотопарата питах и никои не ми отговори, но литнах и то доста добре? http://vbox7.com/play:3f30f5da
Хайде господа професори, безаварийна 2010 ви пожелавам!

Автор:  increal [ Нед Юни 06, 2010 12:04 am ]
Заглавие: 

Здравей приятелче :) Аз летя с мото делтапланер от 1 година.Така значи курса незнам защо върви толкова скъпо.Парашутите вървят над 1000 лева .. За другите неща ще питам колегите като ида на летището като се оправи времето , че не е хубаво и нестава за летене.Ще видя с какво още мога да ти помогна приятелче :) Лек ден и поздрави !

Автор:  Oggy [ Нед Юни 06, 2010 8:29 am ]
Заглавие: 

Погледни на този саит за балистичен парашут - с ракета. Наи-добрата спасителна система е за мотоделта и УЛ самолети. Клубния ни траик е екипиран с такава. Собственикът на фирмата ми е личен приятел и цените му за мен са добри :)

http://www.stratos07.cz/en/zachrsys.html

И едно приятно клипче от Австралия
http://www.youtube.com/watch?v=h2AAIYAj2Ns

Автор:  iunga [ Нед Юни 06, 2010 10:29 am ]
Заглавие: 

гледал съм го тоя балистичен парашут ,страхотна работа е
цената му е 2500евро и засега не мога го пъхна в бюджета си
а и втора употреба сигурно ги няма още
чувал съм че на 40 метра се отварят

Автор:  johnmarlow [ Съб Юни 12, 2010 12:10 am ]
Заглавие:  Re: Въпроси за мотоделта?

iunga написа:
Лети ми се с мотоделта и толкова! Много въпроси ми се въртят в главата.
1. Кой е подходящият двигател? Всички хвалят ротакс 503!
2. Защо са толкова скъпи курсовете?
3. Искам парашут за мотоделта. Колко струва това нещо и никъде не можах да намеря инфо?
4. Искат ли някакви документи за това хвърчило?
5. Капризни ли са на тема метеорология?

Здравей,
Питаш ...отговаряме (това което ще напиша е лично мое мнение)
1. Ротакс са най добрите двигатели за мотоделти , няма значение кой модел е, аз съм с 462 (50к.с.)за сам човек е супер,като кача пътник над 70кг започва да не ми харесва, така че минимум 50 коня мотор ти трябва
2. Курсовете са скъпи навсякъде по света и е нормално като се има в предвид квалификацията на инструктора и т.н доста фактори са
3.Парашут за мотоделта продават ,виж по западноевропейските саитове ,аз нямам но искам да имам
4. Документи все още не но скоро може да започнат да искат , до тогава газ и тва е
5.Делтите са капризни на метеорология ,зависи каква ти е делтата и колко си обучен , някой модели летят и в по лошо време(quantium 912,quik,gt...) , по-учебните делти искат хубаво време или макс 3м/с вятър...но всички въздухоплаватели средства са капризни на време , по тежките по малко, по леките повече...още по леките (делти) още повече .
Това е от мен , ако идваш на Казанлък аз също ще съм там , търси Иво с червена делта червен 462 двигател ,англииска регистрация G- .....

Автор:  iunga [ Съб Юни 12, 2010 11:35 pm ]
Заглавие: 

За една седмица се случиха доста неща!
Купих си едноместна количка с двигател "Rotax 377" и ново крило. Тази седмица живот и здраве ще литна с него :D
Уча се при Антон Сергов. Днес бях на предната седалка и правих хвърк- кац.
http://vbox7.com/play:3a1a0e37
Дано само двигателят ми, да не е твърде слаб?

Автор:  Marko [ Нед Юни 13, 2010 4:04 am ]
Заглавие: 

iunga написа:
За една седмица се случиха доста неща!
Купих си едноместна количка с двигател "Rotax 377" и ново крило. Тази седмица живот и здраве ще литна с него :D
Уча се при Антон Сергов. Днес бях на предната седалка и правих хвърк- кац.
http://vbox7.com/play:3a1a0e37
Дано само двигателят ми, да не е твърде слаб?


Туй не е ли в Сивлиеву? :D

Двигателите Rotax
Двигателя „Rotax 447“ e двуцилиндров, двутактов двигател с въздушно охлаждане. Той е създаден на база на предният успешен модел на компанията „Rotax 377“, като е преодолян единственият му недостатък- ниската специфична мощност.

Изображение

Изображение

Изображение


...................................................Rotax 377.......Rotax 447
Диаметър на буталото, mm:........62...................67,5
Ход на буталото, mm :.................61...................61
Работен обем, cm3:....................368.3...............426,5
Tегло:.........................................38.4 ................ 36
Мощност, kW (hp):.....................26(35)..............29,5(40)
При обороти, min-1: .................6500..................6800
Специфична мощност, kW/kg :..0.67................0,82

Други три двигателя от същата серия са „Rotax 503“ с увеличен работен обем до 496.7 cm3 / буталата са с диаметър вече 72 mm, хода е същият и мощността с един карбуратор е 34kW и с два карбуратора 37kW/, „Rotax 532“ /при който диаметъра на буталото се запазва, но е увеличен хода му от 61 mm на 64 mm, като следствие работният обема е 521.2 cm³ и мощността е 48kW с водно охлаждане на цилиндрите/ и последният модел е „Rotax 582“/при него диаметъра на буталото вече нараства от 72 mm на 76 mm, хода е 64 mm, а като следствие работният обема е вече 580.7 cm³/

Автор:  Marko [ Нед Юни 13, 2010 4:08 am ]
Заглавие: 

Колко карбуратора има двигателя? Ако е с един, може да му сложиш още един? С два карбуратора и още няколко малки промени, ще достигнеш мощност от 40hp. Разбира се, ако няма много "умрели коне"! :D
Повече информация за двигателите за делта на http://www.airgroup2000.com/forum/viewt ... 3&start=90

Автор:  iunga [ Нед Юни 13, 2010 2:42 pm ]
Заглавие: 

Двигателят е 377. :oops:
Когато го облетя, ще видя? Ако е слабичко, ще го форсирам леко?
Марко от 1000 кубка, сме изкарали 300 коня :D
Ако се "изстиска", се губи от надеждноста на двигателя?

Автор:  Marko [ Нед Юни 13, 2010 2:55 pm ]
Заглавие: 

iunga написа:
Двигателят е 377. :oops:
Когато го облетя, ще видя? Ако е слабичко, ще го форсирам леко?
Марко от 1000 кубка, сме изкарали 300коня! :D
Ако се "изстиска", се губи от надеждността на двигателя?

За двигатели на скутери ли става въпрос?

Автор:  iunga [ Нед Юни 13, 2010 6:22 pm ]
Заглавие: 

Изображение

1000кубика е

Автор:  Marko [ Нед Юни 13, 2010 6:29 pm ]
Заглавие: 

iunga написа:
1000 кубика е

Тези двигатели са особено популярни в страните от Централна Европа и по-точно Унгария, Полша, Чехия и други. Те са главно от японски мотори с обем на двигателя от 500-800 кубически сантиметра. През последните 5 години доминират четиритактовите двигатели. С тях спортистите от бившите социалистически страни успешно участват в световни и европейски шампионати, печелят титли и медали.

Изображение

Изображение
Чеха Hynek Ota с "Fiti1", двигател "Honda" и крило "Jarmil 12" с регистрация "OK-NZC-08" на световното през миналата година.

Автор:  iunga [ Нед Юни 13, 2010 9:57 pm ]
Заглавие: 

Сигурно слагат от по-старите двигатели въздухарки, но ще падне игра с редуктора. Наскоро се видях с един делтаджия от Търново. Сложил си е двигател от мотор и му гори 6 на час.
Гледам германците продават нови делти с двигател на BMW 1150 куб.

Автор:  Marko [ Пон Юни 14, 2010 4:16 am ]
Заглавие: 

iunga написа:
Наскоро се видях с един делтаджия от Търново. Сложил си е двигател от мотор и му гори 6 на час.

Какъв е двигателят?
iunga написа:
Гледам германците продават нови делти с двигател на BMW 1150 куб.

За кой модел се отнася информацията?

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/