SkyNomad http://forum.skynomad.net/ |
|
Имам въпроси за мотоделта? http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=11&t=4005 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | iunga [ Съб Юни 05, 2010 4:13 pm ] |
Заглавие: | Имам въпроси за мотоделта? |
Лети ми се с мотоделта и толкова! Много въпроси ми се въртят в главата. 1. Кой е подходящият двигател? Всички хвалят ротакс 503! 2. Защо са толкова скъпи курсовете? 3. Искам парашут за мотоделта. Колко струва това нещо и никъде не можах да намеря инфо? 4. Искат ли някакви документи за това хвърчило? 5. Капризни ли са на тема метеорология? |
Автор: | iunga [ Нед Юни 06, 2010 12:02 am ] |
Заглавие: | |
Май, отново сам ще се боря с крастата си, както направих с мотопарата! Отивам в Казанлък на 19 и ако си харесам нещо ще го купя, започвам да се уча лека-полека и до седмица съм на черешата И за мотопарата питах и никои не ми отговори, но литнах и то доста добре? http://vbox7.com/play:3f30f5da Хайде господа професори, безаварийна 2010 ви пожелавам! |
Автор: | increal [ Нед Юни 06, 2010 12:04 am ] |
Заглавие: | |
Здравей приятелче Аз летя с мото делтапланер от 1 година.Така значи курса незнам защо върви толкова скъпо.Парашутите вървят над 1000 лева .. За другите неща ще питам колегите като ида на летището като се оправи времето , че не е хубаво и нестава за летене.Ще видя с какво още мога да ти помогна приятелче Лек ден и поздрави ! |
Автор: | Oggy [ Нед Юни 06, 2010 8:29 am ] |
Заглавие: | |
Погледни на този саит за балистичен парашут - с ракета. Наи-добрата спасителна система е за мотоделта и УЛ самолети. Клубния ни траик е екипиран с такава. Собственикът на фирмата ми е личен приятел и цените му за мен са добри http://www.stratos07.cz/en/zachrsys.html И едно приятно клипче от Австралия http://www.youtube.com/watch?v=h2AAIYAj2Ns |
Автор: | iunga [ Нед Юни 06, 2010 10:29 am ] |
Заглавие: | |
гледал съм го тоя балистичен парашут ,страхотна работа е цената му е 2500евро и засега не мога го пъхна в бюджета си а и втора употреба сигурно ги няма още чувал съм че на 40 метра се отварят |
Автор: | johnmarlow [ Съб Юни 12, 2010 12:10 am ] |
Заглавие: | Re: Въпроси за мотоделта? |
iunga написа: Лети ми се с мотоделта и толкова! Много въпроси ми се въртят в главата.
1. Кой е подходящият двигател? Всички хвалят ротакс 503! 2. Защо са толкова скъпи курсовете? 3. Искам парашут за мотоделта. Колко струва това нещо и никъде не можах да намеря инфо? 4. Искат ли някакви документи за това хвърчило? 5. Капризни ли са на тема метеорология? Здравей, Питаш ...отговаряме (това което ще напиша е лично мое мнение) 1. Ротакс са най добрите двигатели за мотоделти , няма значение кой модел е, аз съм с 462 (50к.с.)за сам човек е супер,като кача пътник над 70кг започва да не ми харесва, така че минимум 50 коня мотор ти трябва 2. Курсовете са скъпи навсякъде по света и е нормално като се има в предвид квалификацията на инструктора и т.н доста фактори са 3.Парашут за мотоделта продават ,виж по западноевропейските саитове ,аз нямам но искам да имам 4. Документи все още не но скоро може да започнат да искат , до тогава газ и тва е 5.Делтите са капризни на метеорология ,зависи каква ти е делтата и колко си обучен , някой модели летят и в по лошо време(quantium 912,quik,gt...) , по-учебните делти искат хубаво време или макс 3м/с вятър...но всички въздухоплаватели средства са капризни на време , по тежките по малко, по леките повече...още по леките (делти) още повече . Това е от мен , ако идваш на Казанлък аз също ще съм там , търси Иво с червена делта червен 462 двигател ,англииска регистрация G- ..... |
Автор: | iunga [ Съб Юни 12, 2010 11:35 pm ] |
Заглавие: | |
За една седмица се случиха доста неща! Купих си едноместна количка с двигател "Rotax 377" и ново крило. Тази седмица живот и здраве ще литна с него Уча се при Антон Сергов. Днес бях на предната седалка и правих хвърк- кац. http://vbox7.com/play:3a1a0e37 Дано само двигателят ми, да не е твърде слаб? |
Автор: | Marko [ Нед Юни 13, 2010 4:04 am ] |
Заглавие: | |
iunga написа: За една седмица се случиха доста неща!
Купих си едноместна количка с двигател "Rotax 377" и ново крило. Тази седмица живот и здраве ще литна с него Уча се при Антон Сергов. Днес бях на предната седалка и правих хвърк- кац. http://vbox7.com/play:3a1a0e37 Дано само двигателят ми, да не е твърде слаб? Туй не е ли в Сивлиеву? Двигателите Rotax Двигателя „Rotax 447“ e двуцилиндров, двутактов двигател с въздушно охлаждане. Той е създаден на база на предният успешен модел на компанията „Rotax 377“, като е преодолян единственият му недостатък- ниската специфична мощност. ...................................................Rotax 377.......Rotax 447 Диаметър на буталото, mm:........62...................67,5 Ход на буталото, mm :.................61...................61 Работен обем, cm3:....................368.3...............426,5 Tегло:.........................................38.4 ................ 36 Мощност, kW (hp):.....................26(35)..............29,5(40) При обороти, min-1: .................6500..................6800 Специфична мощност, kW/kg :..0.67................0,82 Други три двигателя от същата серия са „Rotax 503“ с увеличен работен обем до 496.7 cm3 / буталата са с диаметър вече 72 mm, хода е същият и мощността с един карбуратор е 34kW и с два карбуратора 37kW/, „Rotax 532“ /при който диаметъра на буталото се запазва, но е увеличен хода му от 61 mm на 64 mm, като следствие работният обема е 521.2 cm³ и мощността е 48kW с водно охлаждане на цилиндрите/ и последният модел е „Rotax 582“/при него диаметъра на буталото вече нараства от 72 mm на 76 mm, хода е 64 mm, а като следствие работният обема е вече 580.7 cm³/ |
Автор: | Marko [ Нед Юни 13, 2010 4:08 am ] |
Заглавие: | |
Колко карбуратора има двигателя? Ако е с един, може да му сложиш още един? С два карбуратора и още няколко малки промени, ще достигнеш мощност от 40hp. Разбира се, ако няма много "умрели коне"! Повече информация за двигателите за делта на http://www.airgroup2000.com/forum/viewt ... 3&start=90 |
Автор: | iunga [ Нед Юни 13, 2010 2:42 pm ] |
Заглавие: | |
Двигателят е 377. Когато го облетя, ще видя? Ако е слабичко, ще го форсирам леко? Марко от 1000 кубка, сме изкарали 300 коня Ако се "изстиска", се губи от надеждноста на двигателя? |
Автор: | Marko [ Нед Юни 13, 2010 2:55 pm ] |
Заглавие: | |
iunga написа: Двигателят е 377.
Когато го облетя, ще видя? Ако е слабичко, ще го форсирам леко? Марко от 1000 кубка, сме изкарали 300коня! Ако се "изстиска", се губи от надеждността на двигателя? За двигатели на скутери ли става въпрос? |
Автор: | iunga [ Нед Юни 13, 2010 6:22 pm ] |
Заглавие: | |
1000кубика е |
Автор: | Marko [ Нед Юни 13, 2010 6:29 pm ] |
Заглавие: | |
iunga написа: 1000 кубика е
Тези двигатели са особено популярни в страните от Централна Европа и по-точно Унгария, Полша, Чехия и други. Те са главно от японски мотори с обем на двигателя от 500-800 кубически сантиметра. През последните 5 години доминират четиритактовите двигатели. С тях спортистите от бившите социалистически страни успешно участват в световни и европейски шампионати, печелят титли и медали. Чеха Hynek Ota с "Fiti1", двигател "Honda" и крило "Jarmil 12" с регистрация "OK-NZC-08" на световното през миналата година. |
Автор: | iunga [ Нед Юни 13, 2010 9:57 pm ] |
Заглавие: | |
Сигурно слагат от по-старите двигатели въздухарки, но ще падне игра с редуктора. Наскоро се видях с един делтаджия от Търново. Сложил си е двигател от мотор и му гори 6 на час. Гледам германците продават нови делти с двигател на BMW 1150 куб. |
Автор: | Marko [ Пон Юни 14, 2010 4:16 am ] |
Заглавие: | |
iunga написа: Наскоро се видях с един делтаджия от Търново. Сложил си е двигател от мотор и му гори 6 на час. Какъв е двигателят? iunga написа: Гледам германците продават нови делти с двигател на BMW 1150 куб.
За кой модел се отнася информацията? |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |