Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Мар 29, 2024 9:50 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Преден колесник с дискова спирачка
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 30, 2010 9:40 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
Ето какъв колесник направих за моята количка.
http://www.offroad-bulgaria.com/attachm ... 1285832160
или ftp://85.187.21.4/vila3/P1010061.JPG
Признавам, че педалите на са читави, май ще ги сменя, това поне е лесно. Джанта гума диск и спирачка купени по интернет от http://motobg.net/spmoto2.html (давам го за пълнота, а не реклама, може и по-евтини да има). Заварките си ги правя с аргонов апарат, може и с електрожен и по-тънички електроди


Последна промяна jespy на Пет Окт 01, 2010 11:27 am, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 30, 2010 6:59 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 12:15 pm
Мнения: 129
Привет,
Чудесно е, че си започнал да правиш количка! Радвам се да споделя опита си при построяването на мойта. Задачата е да излита и каца от неравни тревни площи. Причината е, че летищата не са особено подходящи за излитане с парамоторни колички . Твърдото окачване на шасито при мен създава проблеми за излитане от подобни терени. Мойте коела са 10" от мотопед. Също не толкова подходящи за поставената задача. За 10 дни откакто ми е готова количката само Венко летя на нея а аз съм сложил втора на чертожната дъска:) Ако се сетиш нещо да питаш сакйпа ми е miro.arsov ще се радвам да бъда полезен.
Наздраве!
Миро


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 01, 2010 9:30 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
dreamworks написа:
Привет,
Чудесно е, че си започнал да правиш количка! Радвам се да споделя опита си при построяването на мойта. Задачата е да излита и каца от неравни тревни площи. Причината е, че летищата не са особено подходящи за излитане с парамоторни колички . Твърдото окачване на шасито при мен създава проблеми за излитане от подобни терени. ...Миро


Аз всъщност сменям предният колесник на самоделна делта-количка. Обаче го направих БЕЗ амортисьори. Отзад също нямам амортисьори. Гледам доста фабрични дори са без амортисьори. Ти сега ме подплаши. Оригинално беше с много твърди амортисьори, не знам действали ли са изобщо. Във всеки случай предната вилка имаше твърде голям луфт напред-назад. А количката е изключително лека отпред. Да го преправям ли на меко окачване? Няма да ми е трудно - 200-300гр по-тежък ще е.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 04, 2010 8:56 am 
Offline

Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 12:15 pm
Мнения: 129
Ако правиш делта количка може би пистите/летищен грунд са по-доброто решение(доколкото имам познания). В този случай с малка пасивна амортизация може да ти е се получи. Успех от мен!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Не ми харесва!
МнениеПубликувано на: Пон Окт 04, 2010 9:22 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
dreamworks написа:
Ако правиш делта количка може би пистите/летищен грунд са по-доброто решение(доколкото имам познания). В този случай с малка пасивна амортизация може да ти е се получи. Успех от мен!

Сложих колесника вчера, но не ми харесва, макар че спирачката е перфектна.
1. Опитва се да завърти предницата, докато стои на място. Това е резултат от геометрията на предницата(колелото изостава и вилката е със наклон напред).
2.Стои леко наклонен странично. Оригиналният също стоеше така. Или е посукана конструкцията, или още като е произведен не е имало съосие.

Да речем, че ще оправя спирачката на старият колесник - на него и гумата му е по-широка. Но как да оправя това посукване? Дали дураловите тръби са набити с пластмасови втулки или са залепени във възелът където се захваща предницата? Мисля да нагрея стоманената втулка и да я позавъртя малко, за да се изправи. Ако е лепена обаче е по-добре да се разглоби и залепи отново. Като заварявах стойките на лагерите, макар че гледах да не нагрявам силно детайла, от единият край се показа някаква пластична маса.

Та въпросът ми към клуба на знаещите: стоманената втулка на предният колесник как е прието да се захваща към дураловите тръби?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов