dreamworks написа:
Ако правиш делта количка може би пистите/летищен грунд са по-доброто решение(доколкото имам познания). В този случай с малка пасивна амортизация може да ти е се получи. Успех от мен!
Сложих колесника вчера, но не ми харесва, макар че спирачката е перфектна.
1. Опитва се да завърти предницата, докато стои на място. Това е резултат от геометрията на предницата(колелото изостава и вилката е със наклон напред).
2.Стои леко наклонен странично. Оригиналният също стоеше така. Или е посукана конструкцията, или още като е произведен не е имало съосие.
Да речем, че ще оправя спирачката на старият колесник - на него и гумата му е по-широка. Но как да оправя това посукване? Дали дураловите тръби са набити с пластмасови втулки или са залепени във възелът където се захваща предницата? Мисля да нагрея стоманената втулка и да я позавъртя малко, за да се изправи. Ако е лепена обаче е по-добре да се разглоби и залепи отново. Като заварявах стойките на лагерите, макар че гледах да не нагрявам силно детайла, от единият край се показа някаква пластична маса.
Та въпросът ми към клуба на знаещите: стоманената втулка на предният колесник как е прието да се захваща към дураловите тръби?