SkyNomad http://forum.skynomad.net/ |
|
Помощ за избор на витло. http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=11&t=4663 |
Страница 2 от 2 |
Автор: | jivo [ Съб Яну 08, 2011 3:15 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
Хари , при двутактни ДВГ , с триканално пълнене и продухване тип „шнорле„ какъвто е случая , посоката на въртене на вала е от значение за ефективното пълнене през смукателните канали , двигателя работи и в двете посоки , но с различна ефективност , т.е. не го изтискваш докрай . |
Автор: | Х А Р И [ Съб Яну 08, 2011 8:27 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
Става дума за приспособяване на двигател от MZ 250. Накъдето и да въртиш вала няма да загубиш нищо от мощноста стига да си оправиш запалването. При всички СОЦ мотоциклети е така. Имал съм всичко от MZ "Трофи" до ИЖ "Спорт". Всички палеха обратно когато се увеличи предварението на запалването, но се получаваше неудобството че имаш 4 задни скорости и нито една предна. Тогава се захванах да разбера каква е причината и какви са загубите. А за двигателите при които карбуратора е захванат директно към картера и имат клапи въртенето съвсем не е от значение. Такива най-често са извънбордовите двигатели на лодките. |
Автор: | Димитър Илиев [ Нед Яну 09, 2011 2:06 am ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
Харка, в института се преподават отнапред три висши математики, подире теория на машини и механизми, после механика на флуиди, термодинамика и топлопренасяне, и чак тогаз теория на двг... Искам да река, че има безброй функции (зависимости) с по една шапка променливи, дето човек да се спука, не може да си ги представи. Обаче това не им пречи да съществуват. |
Автор: | Х А Р И [ Нед Яну 09, 2011 8:36 am ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
Митак, вземай променливите и поне една висша математика и помагай на човека. Тук май не гледаш да помагаш, ами да казваш как според теб няма да стане с помоща на теорията. |
Автор: | dssa [ Нед Яну 09, 2011 12:34 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
На теория всичко е прекрасно,но на практика си е "е....о май...та". |
Автор: | Х А Р И [ Нед Яну 09, 2011 1:05 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
Точно за МЗ-251 германците са направили всичко на книга за да изчислят точно обема на тръбата от цилиндъра до резонансния конус, после неговия ъгъл и заглушителя накрая. След това са направили над 800 изпускателни системи и са разбрали колко далеч от истината са били в началото. Със запалителната система е същото. Променяш нещо в изпускателната система и после променяш в запалителната. Същото става и в обратен ред. |
Автор: | mitaka [ Нед Яну 09, 2011 3:15 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
Ъъ баси темата стана . Старите Симсончета като ги включиш на скорост и бутнеш назад палеха наобратно. Голям майтап ставаше като дадеш на някой незапознат с тази конструктивна особеност запалена машина да направи едно кръгче. А иначе за витлото имам правено от Лучев на 136 сантиметра за МЗ. |
Автор: | dssa [ Нед Яну 09, 2011 4:38 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
Ще си поръчам витло от Любен ... Много Ви благодаря за отговорите. Ето един виц. Интервю с делтапланерист: Журналиста: -Как беше първият полет? Делтапланериста: -Като птица......летя и си сера , летя и си сера. |
Автор: | jespy [ Вто Фев 15, 2011 10:48 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
абе моят мз251 върти наляво! тегли много яко, но немам динамометър - тъй че е субективно. карба е на мека връзка. а ако е на канали двутактовият и без въртящи се пластини-клапи, не виждам кое ще промени пълненето - посоката на завихряне от вала? не съм срещал обсъждане на такъв фактор... предварението се свързва с обороти, октаново число и конструктивни особености на горивната камера(геометрия, свещ и т.н.) - за пръв път чувам по кубатура;) предполагам, колегата има предвид конкретните двигатели мз251 и чз350, а не принципно 250 и 350 см3 |
Автор: | JordanMK [ Съб Дек 24, 2016 5:46 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
Zdraveitr , che moze li nekakov kontakt od nekoi koi pravi vitla za parsmotori ( solo 210 , 115_120cm ) mersi |
Автор: | toni11bg [ Сря Яну 25, 2017 11:00 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
Колеги, не знам дали ми е работа да се бъркам тук, ама като знам че става въпрос за летящи машини... Двутактов двигател не бива да се пуска да работи наобратно. Причината е че коляномотовилковия механизъм има едни измествания, които облекчават работата на двигателя и намаляват ударите на буталото в цилиндъра. Ако се обърне посоката тези измествания ще предизвикат обратен ефект - натоварването ще се увеличи, а ударите ще станат доста по-силни от нормалното. Има опасност буталото да бъде разрушено. Недай боже да се случи във въздуха. |
Автор: | jespy [ Пон Сеп 18, 2017 2:43 pm ] |
Заглавие: | Re: Помощ за избор на витло. |
ТрЕбва да споделя, важно е. След като разруших едно композитно витло по време на тестове(слава Богу!), ми се случи друго - болта на осигурителното въже изпаднал и улучил витлото(от дърво) Аз така и не чух нищо, на земята са чули трясък. Налетях се и като кацнах хората дойдоха и видяхме витлото - като куршум да го е улучил. НО: Бях летял, без да усетя нищо! И реших Любо Лучев да ми изреже едно витло с още по-голяма стъпка(той предложи и диаметър) и да не рискувам повече с високотехнологичните витла на ниско-технологичната ми количка. Резултатът ме втрещи - моторът не можа да развие над 5050об/мин, но си излетях с 50м. разбег и на 4700об/мин катереше с 1м/с. На 5000об/мин с 2м/с. А преди на 5000 едвам подържах хоризонтален полет. Та това исках да кажа за дървеното - по-сигурно, по-евтино, с много добър резултат. Лошото, че се налагат много проби, докато се улучи оптимума. |
Страница 2 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |