Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пон Сеп 25, 2017 8:41 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: РЕМОНТ, ПОДДЪРЖАНЕ И ТУНИНГ НА ДВИГАТЕЛИ ROTAX
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 29, 2016 9:12 am 
Offline

Регистриран на: Съб Юни 05, 2010 6:42 pm
Мнения: 23
Местоположение: Кърджали
Скоро ми се наложи основно да прегледам двигатела. Търсих инфо но много трудно открих това което ме интересува, та затова публикувам това което намерих, та ако на някой му трябва да се информира.

Вижте настройките, свързани с определянето на момента на запалване за най-популярните двигатели ROTAX, оборудвани със запалване Bosch ... Всички Rotax 2-тактови двигатели са предвидени с предварение точно 18 ° ПГМТ (Преди Горна Мъртва Точка).

ROTAX 447
Луфт чукче наковалня (мм) 0.35mm - 0.45mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,83 мм - 2,33 mm
луфт от полюса до магнита (мм) 8 mm - 17mm

ROTAX 462
Луфт чукче наковалня (мм) 0,3 mm - 0.4 mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,86 мм
луфт от полюса до магнита (мм) 13мм - 17 милиметра

ROTAX 503
Луфт чукче наковалня (мм) 0.35mm - 0.45mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,83 мм - 2,33 mm
луфт от полюса до магнита (мм) 8 mm - 17mm

ROTAX 532
Луфт чукче наковалня (мм) 0.35 mm - 0.4 mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,96 мм
луфт от полюса до магнита (мм) 13мм - 17 милиметра

Това са основно 4 стъпки за определяне момента на запалване ...
1. Центриране на статорната плочака.
2. Настройка на луфта м/у чукче и наковалня.
3. Проверка на предварението с индикатор микрометър.
4. Проверка / Настройка на луфта от полюса до магнита.

Необходими инструменти
Изображение

http://www.snimka.bg/?profile,uploadinfo;aid=928038

Ако някой се интересува от допълнителна информация тел.: 0899248862 Руси Петков


Върнете се в началото
  Профил    +4 / -0 
 
 Заглавие: Re: РЕМОНТ, ПОДДЪРЖАНЕ И ТУНИНГ НА ДВИГАТЕЛИ ROTAX
МнениеПубликувано на: Нед Окт 02, 2016 10:21 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Дек 18, 2012 11:32 am
Мнения: 110
Местоположение: Стара Загора
Име: Иван Банков
Колега ,това с " най популярните Rotax двигатели " ме очуди .Тези двигатели дето ги казваш Rotax 447,503,462,532 че са най популярни одтавна са в забвение .Ами те в Гунскирхен Австрия спряха Rotax 503 DCDI от призводство вече .От двутактовите остана само Rotax 582 модел 99 със сините глави и четиритактовите 912,914 .Между другото имам платка с чукчета и наковални на Ротакс 503 с Бош запалване ,ако му трябва на някого да се обажда .
Ето тук има всичко за настройката на твоите двигатели http://www.aerofixaviation.co.uk/rotaxb ... ming.shtml


Последна промяна ivanbankov на Пет Сеп 15, 2017 12:34 pm, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: РЕМОНТ, ПОДДЪРЖАНЕ И ТУНИНГ НА ДВИГАТЕЛИ ROTAX
МнениеПубликувано на: Сря Яну 25, 2017 5:10 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 19, 2016 10:09 pm
Мнения: 8
Име: Стоян Петков
И въобще този ротакс...
Май лежи на стара слава, и постепенно стигам до извода, че има по-надеждни двигатели с по-ефтина поддръжка...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов