SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

РЕМОНТ, ПОДДЪРЖАНЕ И ТУНИНГ НА ДВИГАТЕЛИ ROTAX
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=11&t=8947
Страница 1 от 1

Автор:  rusi56 [ Чет Сеп 29, 2016 9:12 am ]
Заглавие:  РЕМОНТ, ПОДДЪРЖАНЕ И ТУНИНГ НА ДВИГАТЕЛИ ROTAX

Скоро ми се наложи основно да прегледам двигатела. Търсих инфо но много трудно открих това което ме интересува, та затова публикувам това което намерих, та ако на някой му трябва да се информира.

Вижте настройките, свързани с определянето на момента на запалване за най-популярните двигатели ROTAX, оборудвани със запалване Bosch ... Всички Rotax 2-тактови двигатели са предвидени с предварение точно 18 ° ПГМТ (Преди Горна Мъртва Точка).

ROTAX 447
Луфт чукче наковалня (мм) 0.35mm - 0.45mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,83 мм - 2,33 mm
луфт от полюса до магнита (мм) 8 mm - 17mm

ROTAX 462
Луфт чукче наковалня (мм) 0,3 mm - 0.4 mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,86 мм
луфт от полюса до магнита (мм) 13мм - 17 милиметра

ROTAX 503
Луфт чукче наковалня (мм) 0.35mm - 0.45mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,83 мм - 2,33 mm
луфт от полюса до магнита (мм) 8 mm - 17mm

ROTAX 532
Луфт чукче наковалня (мм) 0.35 mm - 0.4 mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,96 мм
луфт от полюса до магнита (мм) 13мм - 17 милиметра

Това са основно 4 стъпки за определяне момента на запалване ...
1. Центриране на статорната плочака.
2. Настройка на луфта м/у чукче и наковалня.
3. Проверка на предварението с индикатор микрометър.
4. Проверка / Настройка на луфта от полюса до магнита.

Необходими инструменти
Изображение

http://www.snimka.bg/?profile,uploadinfo;aid=928038

Ако някой се интересува от допълнителна информация тел.: 0899248862 Руси Петков

Автор:  ivanbankov [ Нед Окт 02, 2016 10:21 pm ]
Заглавие:  Re: РЕМОНТ, ПОДДЪРЖАНЕ И ТУНИНГ НА ДВИГАТЕЛИ ROTAX

Колега ,това с " най популярните Rotax двигатели " ме очуди .Тези двигатели дето ги казваш Rotax 447,503,462,532 че са най популярни одтавна са в забвение .Ами те в Гунскирхен Австрия спряха Rotax 503 DCDI от призводство вече .От двутактовите остана само Rotax 582 модел 99 със сините глави и четиритактовите 912,914 .Между другото имам платка с чукчета и наковални на Ротакс 503 с Бош запалване ,ако му трябва на някого да се обажда .
Ето тук има всичко за настройката на твоите двигатели http://www.aerofixaviation.co.uk/rotaxb ... ming.shtml

Автор:  toni11bg [ Сря Яну 25, 2017 5:10 pm ]
Заглавие:  Re: РЕМОНТ, ПОДДЪРЖАНЕ И ТУНИНГ НА ДВИГАТЕЛИ ROTAX

И въобще този ротакс...
Май лежи на стара слава, и постепенно стигам до извода, че има по-надеждни двигатели с по-ефтина поддръжка...

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/