Скоро ми се наложи основно да прегледам двигатела. Търсих инфо но много трудно открих това което ме интересува, та затова публикувам това което намерих, та ако на някой му трябва да се информира.
Вижте настройките, свързани с определянето на момента на запалване за най-популярните двигатели ROTAX, оборудвани със запалване Bosch ... Всички Rotax 2-тактови двигатели са предвидени с предварение точно 18 ° ПГМТ (Преди Горна Мъртва Точка).
ROTAX 447
Луфт чукче наковалня (мм) 0.35mm - 0.45mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,83 мм - 2,33 mm
луфт от полюса до магнита (мм) 8 mm - 17mm
ROTAX 462
Луфт чукче наковалня (мм) 0,3 mm - 0.4 mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,86 мм
луфт от полюса до магнита (мм) 13мм - 17 милиметра
ROTAX 503
Луфт чукче наковалня (мм) 0.35mm - 0.45mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,83 мм - 2,33 mm
луфт от полюса до магнита (мм) 8 mm - 17mm
ROTAX 532
Луфт чукче наковалня (мм) 0.35 mm - 0.4 mm
Предварение до ГМТ (градуси) 18 °
Предварение до ГМТ (мм) 1,96 мм
луфт от полюса до магнита (мм) 13мм - 17 милиметра
Това са основно 4 стъпки за определяне момента на запалване ...
1. Центриране на статорната плочака.
2. Настройка на луфта м/у чукче и наковалня.
3. Проверка на предварението с индикатор микрометър.
4. Проверка / Настройка на луфта от полюса до магнита.
Необходими инструменти
http://www.snimka.bg/?profile,uploadinfo;aid=928038Ако някой се интересува от допълнителна информация тел.: 0899248862 Руси Петков