Leonardo | ФОТО
Дата и час: Вто Мар 19, 2024 5:12 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Проект: ЕЛП . Мнения и препоръки за DLE моторите
МнениеПубликувано на: Пон Фев 06, 2017 11:35 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 12, 2016 4:33 pm
Мнения: 2
Име: Martin Dimitrov
Здравейте. След като не ми излиза от главата да направя един от най-евтините парамотори (не че нямам пари за готов, но ме влече да ръчкам).
Проектът ЕЛП (Евтин Лек Парамотор) мина през нвколко фази и след като се отказах от стария Radne Raket, преминах през идеята за руските бензинопиль,Eggmotor които слагат двигател от мотофреза Honda gx270(тук се отдалечаваме много от желанието да е леко) и до безумната идея която все пак ще пробвам, за науката и спорта, а то е двумоторен парамотор с два китаеца от тример. Но да не се отклонявам. Спрях се на двигателче DLE 120. 2 цилиндъра, двутактов и ужасно лек. Идеята ми е че това би бил най-евтиния, лек и бърз за направа мотор.
Очаквам мнения, препоръки и критики за конкретните двигатели и всичко останало. Да разбием митове и да обменим опит за общото благо.


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -0 
 
 Заглавие: Re: Проект: ЕЛП . Мнения и препоръки за DLE моторите
МнениеПубликувано на: Вто Фев 07, 2017 9:02 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 09, 2005 12:34 pm
Мнения: 342
Здравей колега.
Чисто конструктивно не виждам как ще закрепиш редуктор на това двигателче.

_________________
www.verticaldimension.com
Gradient Bright 5
skype: pastora2303
GSM: 0888 024143
e-mail: ozyline@gmail.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Проект: ЕЛП . Мнения и препоръки за DLE моторите
МнениеПубликувано на: Вто Фев 07, 2017 5:10 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Апр 14, 2004 9:57 am
Мнения: 90
Местоположение: НОВИ ПАЗАР
на цена от 750-800 долара не е много ефтин двигател а редуктора лесно ще се закрепи според мен

_________________
които търси намира, който пита разбира


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Проект: ЕЛП . Мнения и препоръки за DLE моторите
МнениеПубликувано на: Вто Фев 07, 2017 8:47 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Май 01, 2013 8:17 am
Мнения: 18
Местоположение: Долни чифлик
Име: Георги Радев
За мен този двигател става но за супер леки пилоти и то при определени условия, 11 коня е слабичко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Проект: ЕЛП . Мнения и препоръки за DLE моторите
МнениеПубликувано на: Вто Фев 07, 2017 8:55 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Май 01, 2013 8:17 am
Мнения: 18
Местоположение: Долни чифлик
Име: Георги Радев
аз летя със евтин 150 сс двигател около 14 коня и около 30 кг статична тяга, излитам и при безветрие но всичкото това е мъка.
Въпреки това става, имам и малък прелет от 22 км със 2 л. бензин, естествено по вятъра
https://www.youtube.com/watch?v=FJetznEKauM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Проект: ЕЛП . Мнения и препоръки за DLE моторите
МнениеПубликувано на: Пет Фев 10, 2017 7:03 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 12, 2016 4:33 pm
Мнения: 2
Име: Martin Dimitrov
joroair написа:
аз летя със евтин 150 сс двигател около 14 коня и около 30 кг статична тяга, излитам и при безветрие но всичкото това е мъка.
Въпреки това става, имам и малък прелет от 22 км със 2 л. бензин, естествено по вятъра
https://www.youtube.com/watch?v=FJetznEKauM

Здрасти.
Може ли повече информация за твоя двигател. Да не би да е китайски lifan, поне такъв ми дава ebay като писах.
Аз си бия вече трети ден главата с този редуктор дето имам. Той е 1:5 и явно ще го пера на макс тоя мотор. Колко са ти оборотите на витлото на макс? ....
Като че ли започна да става все по трудно но до август ще литне и моята машинка.
Успех на всички и благодаря за съветите


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Проект: ЕЛП . Мнения и препоръки за DLE моторите
МнениеПубликувано на: Пет Фев 10, 2017 8:52 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Май 01, 2013 8:17 am
Мнения: 18
Местоположение: Долни чифлик
Име: Георги Радев
Нямам много инфо за този мой двигател, знам само че е ДБ 150 и е около 14 - 16 коня или е руски или германски, оборотите му са около 7000 със това запалване което използвам от Валкерджет.
Редукцията ми е 1:3 а витлото 126 х 35 а оборотите му около 5500, имам и по малко витло но с него има 7000 оборота и по малко тяга което естествено за двигателя не е добре.
Аз не мога да си позволя да си купя парамотор за това си го правя и така летя а и без моторно също летя


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Проект: ЕЛП . Мнения и препоръки за DLE моторите
МнениеПубликувано на: Нед Фев 12, 2017 9:07 am 
Offline

Регистриран на: Съб Окт 31, 2009 10:11 pm
Мнения: 37
Местоположение: Варна
Име: АНОНИМЕН
https://www.facebook.com/plamen.panajot ... 967771833/ Достигната максимална тяга 55кг! Обороти на вала достигнати 9800 об. Но много тежко! Ограждение от нераждавейка! тези обороти не могат да се достигнат без шлайф на главата! Исках да сложа аломиниев маховик и аломиниево ограждение но засега отлежава в мазата.

_________________
Non est ad astra mollis e terris via


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов