SkyNomad http://forum.skynomad.net/ |
|
Какво става с недонатоварено крило? http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=12&t=5263 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | sirius [ Сря Юли 13, 2011 11:21 am ] |
Заглавие: | Какво става с недонатоварено крило? |
Какви проблеми мога да очаквам ако съм 15-на кила под долната граница на крилото? Все още ли ще се държи като за ДХВ1 ? |
Автор: | ВладиЧ [ Сря Юли 13, 2011 11:48 am ] |
Заглавие: | Re: Какво става с недонатоварено крило? |
Държи се даже, като по-нисък клас от DHV 1. Става бавно, мудно крилото и вятъра започва да те вее като есенна шумка насам натам. Можеш да си вземеш баласт и да го докараш до долна граница. По-добре ще лети. |
Автор: | SamiG [ Сря Юли 13, 2011 5:25 pm ] |
Заглавие: | Re: Какво става с недонатоварено крило? |
Ще летиш като лайняна хартийка |
Автор: | Hacko [ Сря Юли 13, 2011 6:13 pm ] |
Заглавие: | Re: Какво става с недонатоварено крило? |
Недонатоварено крило е по-лошо (и то много по-лошо) от претоварено. Освен това, пълна легенда е, че ненатоварено крило лети повече. Точно обратното е. А с цели 15 кила под долна граница си е направо опасно, защото крилото изобщо не може да влезе в летателните режими, за които е проектирано ... |
Автор: | Х А Р И [ Сря Юли 13, 2011 6:31 pm ] |
Заглавие: | Re: Какво става с недонатоварено крило? |
Производителите имат полза от това да правят крила с по-голям диапазон на товарене(вместо да шият 5 размера ще шият 2-3), но не го правят защото имат някаква причина. Само от тази гледна точка човек трябва да се замисли, защо трябва да се лети в границите дадени от производителя. От друга страна недонатовареното крило лети бавно и налягането в него е по-малко от необходимото. Така в термични условия колапсите се получават много лесно. Личен опит. Има и куп други причини, но те са свързани с аеродинамиката, а тя е хубаво да се обясни от инструктор, а това не е за форума или на старта. |
Автор: | joro_prodanov [ Съб Авг 06, 2011 8:01 am ] |
Заглавие: | Re: Какво става с недонатоварено крило? |
Летиш с Gin Bolero-3 (М: 85-105кг) ако си 15 кг. под долната граница, това е 70 кг. минус 20 кг. екипировка се получават 50 кг. Излиза, че си 50 кг. пилот и летиш на крило /85-105/ това или не е вярно или е крайно откачено |
Автор: | pba [ Съб Авг 06, 2011 9:36 am ] |
Заглавие: | Re: Какво става с недонатоварено крило? |
Може би приятелката му иска да пробва някой друг полет с неговото крило |
Автор: | sirius [ Нед Авг 07, 2011 2:05 pm ] |
Заглавие: | Re: Какво става с недонатоварено крило? |
Сега се измерих с заедно с раницата със всичко, включително и крилото - 84кг. Или ако крилото е 6кг, значи ще летя с към 7кг под долна граница. |
Автор: | joro_prodanov [ Сря Авг 10, 2011 6:52 pm ] |
Заглавие: | Re: Какво става с недонатоварено крило? |
Полетното тегло е цялостната екипировка + твоето тегло, тоест 84 кг. ти е полетното тегло - точно на долна граница си. - не е 15 кг. под долна граница, но все пак е добре да летиш с баласт особено в по динамични условия. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |