SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Какво е мнението Ви за парапланер FREEX FLAIR DHV 1-2?
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=12&t=3091
Страница 3 от 4

Автор:  pesheva [ Вто Май 12, 2009 8:24 pm ]
Заглавие: 

jilata написа:
Виж какво браточка. Ти май си решил да изкараш курс за наченаещи онлайн ....няма да стане така. Събери си парички, отиди в град Сопот (близо е до Карлово) поразпитай каде е клуба "Скайномад" намери Николай Йотов и му кажи че искаш да се научиш да летиш............Само не му давай съвети кое как става, просто слушай и изпълнявай и след седмица си готов да летиш сам, в безветрие :wink: ок? понял? ааааааа и Успех :wink:



Еми то и аз това се опитвам деликатно да намекна на човека, но той нали чете много форума, пък то нали знаеш че така всичко изглежда супер лесно и безпасно.
Ако можеше така аз вече да съм акро пилот

Автор:  FlyWithGAS [ Вто Май 12, 2009 9:19 pm ]
Заглавие: 

нема да се плашиш ще летиш ниско и бавно и нямаш проблеми :wink:

Автор:  Ivo27 [ Вто Май 12, 2009 10:39 pm ]
Заглавие: 

Въпреки ,че не съм опитен парапланерист ще си позволя да взема отношение по темата.Виж ivanoff не искам да се правя на интересен но немога да не се съглася с мненията , които те съветват да не се занимаваш с това крило , защото просто и аз минах по този път.
През 2006г изкарах курс за първоначално обучение в клуб "Скайномад".Още преди да се запиша на курса направих грешка и си купих старо крило модел 1993г ДХВ 2 от "приятел".Всички хора в Сопот ме посъветваха просто да приема ,че нямам крило.Първоначално не ги разбирах , крилото беше летяно малко и във видимо отлично състояние.И така след курса взех крилото и право на учебния старт до с. "Бистрица".След чисто новото учебно крило в "Скайномад" повярвай ми започнах да разбирам къде е проблема с моето крило а именно:С много по малък ход на спирачките крилото влизаше в доста по затворен завой от учебното .Сравнение с учебното се държеше адски нервно , доста по трудно излиташе и най-вече , че в 2 случая моето крило прави малки колапси а за сравнеие имаше на старта едно момче Пешо с нов Адванс ДХВ 1-2 той нямаше тези проблеми.Така бързо стигаш до момент в , които губиш доверие в крилото си.Другите се кефят с новаи крила а теб започва да те хваща първо яд ,че си се прецакъл а впоследствие и страх от летенето с това старо крило.Това ,че летиш със старо крило а нямаш опит започва да ти тежи ако искаш чисто психологически.В моя случай приятелите от курса дето веднага си купиха по нови крила напреднаха адски бързо а аз спрях да се развивам.Така стоят нещата при мен!
Виж можеби всеки случай си е индивидуален но аз искам да съм коректен с теб и затова ти разказвам моята история. Горчивата истина е ,че човек ако иска да се развива ,учи и кефи максимално на парапланеризма трябва да си приготви не малко пари.

Автор:  songbird [ Сря Май 13, 2009 10:16 am ]
Заглавие: 

Брато иванофф. сгъни много внимателно крилото сложи го в торбата и под леглото .. и го извади след още 11 години за да го изхвърлиш. Другия вариант е да го направиш на лентички и да сложиш по стартовете дето ходиш. :-)

Слушай хората, какво ти казват и лети с ново (или относително ново) крило. помисли само 8 години е седяло сгънато в торбата - аз не бих летял с такова крило. за съжаление не мога да ти кажа нищо за плата и вървите на крило щото нямам време да чета тия работи .... ама все пак 8 години.

Знам пилоти дето искат да си продадат DHV1ците от миналата година модел. Ако се интересуваш да те насоча.

Автор:  ico [ Чет Май 14, 2009 2:38 pm ]
Заглавие: 

Pi4, negi slu6ai te nerazbirat, az poznavam edin instruktor pri koito s tova krilo 6te si otli4nik, ako iska6 6te te svarja s nego, vikat mu jungliora.

Автор:  Hacko [ Чет Май 14, 2009 3:03 pm ]
Заглавие:  Re: djubaca

Хора, престанете да оригиналничите. Човекът пита най-нормално, а от цялата врява, единствено в постинга Данчо се съдържат конкретни аргументи защо това е "крило тип обиец" (Фърчи, да се свети името ти! :lol: ).

В крайна сметка човекът е прав:

ivanoff написа:
Аргументиране е да се обясни ЗАЩО така мислиш, а не какво ще стане. Това крило не е добро поради някаква специфична причина ли? Или всички по-стари крила не са добри? Или ако е износен плата или вървите не добре? Или изобщо ЗАЩО? ...


Това че за повечето от нас отговорите на тези въпроси изглеждат очевидни, не значи че всички са длъжни да знаят това. И затова питат ...

Автор:  BONCHO [ Чет Май 14, 2009 8:03 pm ]
Заглавие: 

За всяко крило може да се каже че е тип убиец,даже и на последен модел 1ца.Според мен , много зависи дали ще е убиец крило или носещо радост крило, от това, какво прави пилота седнал да дърпа управленията на определеното крило . Разни хора , разни идеали !!!!!

Автор:  Красьо [ Пет Май 15, 2009 9:16 am ]
Заглавие: 

За да няма спекулации кое крило е убиец или не, има едно просто и "елегантно" решение. Както е на запад, на всяко продавано крило втора употреба, да му се направи повторен DHV тест или нещо от сорта:wink:. До колко е възможно обаче това в БГ е друг въпрос. :arrow:

Автор:  BONCHO [ Пет Май 15, 2009 11:42 am ]
Заглавие: 

Mериш пропускливоста на плата
Намираш схема с дължината на вървите и ги измерваш
Правиш един час граундхендлинг
После излиташ крилото от някое ниско баирче 20-30м

Ако всички тези неща са ок, значи крилото става за 50-100часа летене.
Това всичко, при условие , че имаш изкаран курс и някъкъв лиценз, и способности да извършваш самостоятелни полети. Ако не, то бягай при някой инструктор да те научи!!!

Автор:  zgaddo [ Пет Май 15, 2009 1:22 pm ]
Заглавие: 

А ти Бончо, виждал ли си FreeX Flair? Аз съм виждал. Виждал съм как в спокойно време прави негативна и човека си чупи рамото от твърдото приземяване.

Автор:  Hacko [ Пет Май 15, 2009 1:48 pm ]
Заглавие: 

Момчета, хайде стига. Бончо каза какво трябва да се направи и съм сигурен, че всички биха казали същото ...

zgaddo, аз пък съм виждал на Олюдениз как с FreeX Flair едно нашенско девойче от Благоевград скриваше шайбата на "печените пилоти" и в термиките ги гледаше все отгоре :wink: . Известен е и случая от Дърманци, когато на метри над поляната се срива чисто нов Gradient Golden 2 (според коментарите в paraglidingforum, безусловно най-доброто DHV 1-2 което някога е правено).

Така че крилото е важно, но много по-важно е това, което виси отдолу на крилото ...

Автор:  BONCHO [ Пет Май 15, 2009 9:01 pm ]
Заглавие: 

zgaddo написа:
А ти Бончо, виждал ли си FreeX Flair? Аз съм виждал. Виждал съм как в спокойно време прави негативна и човека си чупи рамото от твърдото приземяване.

Радо, не съм виждал Flair на живо, и чесно казано на снимката от Пара 2000, не ме кефи изобщо. Но за мен всяко крило е произведено за летене, а не за претрепване. Друг е въпроса кой как го лети( хайде не ми казвай че крилото от самосебе си е направило негатив). Аз скоро пострадах от същия проблем, изнегативих си крилото при кацане в безветрие(боля ме врата един месец), и този проблем е редовен, оня ден нашия Беньо почти си срина крилото пак при кацане в безветрие, добре че го усети навреме и се размина само с болки в гъзът.Общо взето по нашия край всички са свикнали да кацат при вятър, и когато някой път се наложи да кацаш при безветрие оставаш учуден , защо крилото неще да спира , и дърпаш все по вече и по вече.............. май се отплеснах от темата.

Та мисълта ми беше, че ако едно крило отговаря на изискванията за летателна годност, защо да не се лети с него. Друг е въпроса , кой как ще го лети!!!

Автор:  Hacko [ Съб Май 16, 2009 9:08 am ]
Заглавие: 

djubaca написа:
.. иначе голдъна наистина е много добро крило .. и аз продавам едно ако иде реч за реклама :) :) :) :) :)


Само че аз вече не продавам, ако иде реч за реклама ... :lol: :lol: :lol:

Автор:  gipet [ Чет Фев 17, 2011 11:11 pm ]
Заглавие:  Re: Какво е мнението Ви за парапланер FREEX FLAIR DHV 1-2?

Абе какво става с това момче? Жив ли си колега?

Страница 3 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/