Lord Ruthven написа:
При мен Дименхидринатът само забавя драйфането. Открих обаче, че от момента в който се издрайфам имам към час, час и нещо спокоен полет. След това - пак. Не ми става лошо, не ми се вие свят, само получавам ужасно силен позив за повръщане, който не мога да подтисна след около 45-60 минути полет в по-активни условия... затова развих техника за безопасно драйфане във въздуха без омазване по мен и екипировката. Също така и като усетя, че ще се драйфа гледам да се дръпна малко настрани, та под мен да няма други крила.
Между другото последните няколко пъти забелязах, че кока кола по време на полет може би успява да подтисне по-добре от дименхидринат, но трябва да тествам още.
Колкото до храната - малко лека храна определено помага, но при по-сериозно ядене нещата стават по-зле отколкото без.
При мен правилото е: Хапвам малко около 3 часа преди полет. Когато пристигна на старта или малко преди това пия цяло хапче Дименхидринат и го пия с кола. Важно е стомахът да не е много пълен, за да може бързо да се резорбира лекарството. Когато съм приключил с приготвянето за летене хапчето вече започва да действа. Важно е да му се даде време да подейства преди излитането. Ако вече ми се е сгадило дименхидринатът както и при теб само забавя драйфането, но не го отменя
Също така съм свикнал да разпознавам кога има опасност от драйфане и кога да пия хапче-това е най-често на Сопот или на Златица при ниска инверсия, когато се редуват кратки остри качвания с резки пропадания. Именно резките пропадания ми причиняват проблемите. Другия случай е когато влажността е много ниска и се лети на синьо, ефектът е подобен. Случвало ми се е и когато изляза с малко височина зад Витоша над Ярлово, ама там според мен беше ротор.
В нормални условия с кумулуси и висока база проблеми не съм имал никога
