Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:15 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Груба грешка при предполетната проверка-31.05.2009,Беклемето
МнениеПубликувано на: Вто Юни 02, 2009 10:12 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Окт 06, 2006 8:46 am
Мнения: 153
Местоположение: Тетевен
Определено,този пилот е късметлия,но колко е останало след това от късмета му,незнам!Не искам и да си помислям,какви щяха да са последствията,ако това беше станало по време на полет.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Safety first!

_________________
TETEVEN PARAGLIDING TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2009 7:22 am 
Offline

Регистриран на: Нед Ное 18, 2007 11:16 pm
Мнения: 139
Местоположение: София
Име: Кирил Венев
WTF :shock: ?! Забравил е да закачи левият колан?!?

_________________
Current Wing - Element AIR :: Harness - AVA Sport Tangra Side :: Rescue - Aeros OK-38 :: Helmet - Independence Hi-Tec


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2009 7:48 am 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Така изобщо не можеш да излетиш! Грешката му е пълна липса на предполетна проверка на екипировката.

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2009 7:54 am 
Offline

Регистриран на: Нед Ное 18, 2007 11:16 pm
Мнения: 139
Местоположение: София
Име: Кирил Венев
Можеш, ако си "як като бик и почти толкова умен" :D, че да държиш колана с ръка и да теглиш докато излетиш ;).
Все пак, от снимките изглежда, че не е закачил колана към карабинера или го е закачил "на две, на три". Другият вариант - да се е скъсал колана, ми се струва много невероятен.
Я кажете какво точно се е случаило, че да не гадаем по снимките.

P.S. Каквото и да се е случило, радвам се, че инцидента е минал без последствия и съм сигурен, че за в бъдеще този пилот ще е един от най-внимателно преглеждащите екипировката си преди полет :).

_________________
Current Wing - Element AIR :: Harness - AVA Sport Tangra Side :: Rescue - Aeros OK-38 :: Helmet - Independence Hi-Tec


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Юни 05, 2009 9:05 am 
Offline

Регистриран на: Нед Ное 18, 2007 11:16 pm
Мнения: 139
Местоположение: София
Име: Кирил Венев
Някой ще каже ли все пак какво точно се е случило? HAWK, niki?

_________________
Current Wing - Element AIR :: Harness - AVA Sport Tangra Side :: Rescue - Aeros OK-38 :: Helmet - Independence Hi-Tec


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юни 06, 2009 7:28 am 
Offline

Регистриран на: Пет Мар 05, 2004 4:52 am
Мнения: 2296
Местоположение: Сопот
Име: Николай Йотов
Поради неизвестни причини, този ден ученика бе разсеян и забрави да закачи колана си преди да направи предполетния преглед. Опита се да излети и незакачения колан се вдигна във въздуха. Казах му да спре, но крилото му така или иначе не може да излети закачено за един колан.
За първи път като инструктор имам подобен случай, но съм забелязал и друг път опити на ученици да почват предполетния си преглед преди да са се закачили. Освен на контрол, обратна връзка и рутина, курса за начинаещи учи на последователността на подготовките и прегледите. Няма проблем за полета да провериш бедрените колани след като си проверил въздушното пространство наоколо, но спазването определена последователност помага да не се пропускат елементите. Хаотичното проверяване в стил - тук - закопчано, там-добре, добре изглежда, усещам че всичко е наред и ткн е предпоставка за груби грешки както гореописаната. Ако сложиш претрупан старт и нетърпеливи за излитане пилоти наоколо, то вероятността да сбъркаш и пропуснеш нещо расте.

_________________
www.nest.bg


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Груба грешка при предполетната проверка-31.05.2009,Бекле
МнениеПубликувано на: Вто Авг 10, 2010 10:08 am 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
HAWK написа:
Определено,този пилот е късметлия,но колко е останало след това от късмета му,незнам!Не искам и да си помислям,какви щяха да са последствията,ако това беше станало по време на полет.

Safety first!


Не мисля, че ситуацията крие някакъв сериозен риск (на добър старт), така че късмета му е непокътнат. Най-опансо е да излети човек с абсолютно разкопчана сбруя или с ракопчани бедрени колани, когато сбруята не е подсигорена - сериозен риск.
Иначе човек може да си излита с незакачено крило (стига да го държи само за управленията), колкото си иска - даже ми се струва, че е по безопасно от колкот да излита с закачено :D
За по време на полет има готини карабинери, които се отварят или се чупят.

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов