Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:25 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Какво става с недонатоварено крило?
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2011 11:21 am 
Offline

Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 1:00 pm
Мнения: 79
Местоположение: Стралджа(Я-л)
Име: ПетърПетров
Какви проблеми мога да очаквам ако съм 15-на кила под долната граница на крилото?
Все още ли ще се държи като за ДХВ1 ?

_________________
Gin Bolero-3 (М: 85-105кг) лети около Ванкувър, Канада
harness - ADVANCE SUCCESS M
GPS: Garmin GPSMAP® 60CSx.
Радио "Wouxun KG-UVD1P 136-174 400-480 MHz + USB + Speaker mic".
--аз съм 60 кг /176см
Ailes de K Trilair (1989) [в движение] - на тавана. Редакция - разрушен 2012г.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Какво става с недонатоварено крило?
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2011 11:48 am 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
Държи се даже, като по-нисък клас от DHV 1. Става бавно, мудно крилото и вятъра започва да те вее като есенна шумка насам натам. :wink:
Можеш да си вземеш баласт и да го докараш до долна граница. По-добре ще лети.

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -0 
 
 Заглавие: Re: Какво става с недонатоварено крило?
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2011 5:25 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 07, 2007 5:53 pm
Мнения: 50
Местоположение: Варна
Ще летиш като лайняна хартийка :lol:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -1 
 
 Заглавие: Re: Какво става с недонатоварено крило?
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2011 6:13 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Недонатоварено крило е по-лошо (и то много по-лошо) от претоварено. Освен това, пълна легенда е, че ненатоварено крило лети повече. Точно обратното е. А с цели 15 кила под долна граница си е направо опасно, защото крилото изобщо не може да влезе в летателните режими, за които е проектирано ...

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -2 
 
 Заглавие: Re: Какво става с недонатоварено крило?
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2011 6:31 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 12:19 am
Мнения: 926
Местоположение: Над Шумен
Име: Хари Ламбев
Производителите имат полза от това да правят крила с по-голям диапазон на товарене(вместо да шият 5 размера ще шият 2-3), но не го правят защото имат някаква причина. Само от тази гледна точка човек трябва да се замисли, защо трябва да се лети в границите дадени от производителя.
От друга страна недонатовареното крило лети бавно и налягането в него е по-малко от необходимото. Така в термични условия колапсите се получават много лесно. Личен опит.
Има и куп други причини, но те са свързани с аеродинамиката, а тя е хубаво да се обясни от инструктор, а това не е за форума или на старта.

_________________
Gradient AVAX RSF 24, AXIS Mercury и тандем INDEPENDENCE
SKYPE - harypara / 0896 898 464
Ако съдбата ти обърне гръб, само я изчакай да се наведе и ....!
http://letenebulgaria.alle.bg/


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -0 
 
 Заглавие: Re: Какво става с недонатоварено крило?
МнениеПубликувано на: Съб Авг 06, 2011 8:01 am 
Offline

Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 5:41 pm
Мнения: 163
Местоположение: varna
Летиш с Gin Bolero-3 (М: 85-105кг) ако си 15 кг. под долната граница, това е 70 кг. минус 20 кг. екипировка се получават 50 кг.
Излиза, че си 50 кг. пилот и летиш на крило /85-105/ това или не е вярно или е крайно откачено :)

_________________
Георги Тодоров - Жоро
NOVA FACTOR 2 - EN C


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Какво става с недонатоварено крило?
МнениеПубликувано на: Съб Авг 06, 2011 9:36 am 
Offline

Регистриран на: Пон Яну 11, 2010 8:54 pm
Мнения: 61
Местоположение: Варна
Име: Пламен Атанасов
Може би приятелката му иска да пробва някой друг полет с неговото крило


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Какво става с недонатоварено крило?
МнениеПубликувано на: Нед Авг 07, 2011 2:05 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 1:00 pm
Мнения: 79
Местоположение: Стралджа(Я-л)
Име: ПетърПетров
Сега се измерих с заедно с раницата със всичко, включително и крилото - 84кг.
Или ако крилото е 6кг, значи ще летя с към 7кг под долна граница.

_________________
Gin Bolero-3 (М: 85-105кг) лети около Ванкувър, Канада
harness - ADVANCE SUCCESS M
GPS: Garmin GPSMAP® 60CSx.
Радио "Wouxun KG-UVD1P 136-174 400-480 MHz + USB + Speaker mic".
--аз съм 60 кг /176см
Ailes de K Trilair (1989) [в движение] - на тавана. Редакция - разрушен 2012г.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Какво става с недонатоварено крило?
МнениеПубликувано на: Сря Авг 10, 2011 6:52 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 5:41 pm
Мнения: 163
Местоположение: varna
Полетното тегло е цялостната екипировка + твоето тегло, тоест 84 кг. ти е полетното тегло - точно на долна граница си. - не е 15 кг. под долна граница, но все пак е добре да летиш с баласт особено в по динамични условия.

_________________
Георги Тодоров - Жоро
NOVA FACTOR 2 - EN C


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов