Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:39 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не?
МнениеПубликувано на: Съб Дек 03, 2011 5:38 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 9:10 am
Мнения: 721
Местоположение: Дупница
Име: Петьо Кюркчийски
Ясен Христов написа:
1. Не мога да разбера защо някой стар пилот като напише че навремето преди 1995г. е започнал да се учи на компетишън бързат да му слагат минуси. Като повечето млади не знаят че компетишън от преди 95г. е равносилно на сегашна единица. .

Ясене, "равносилни" са единствено летателните характеристики, като скорост, минимално пропадане и глайд!
Дори съвременните крила от ниския клас "бият" по характеристики въпросните компетишън крила.
DHV, CEN, AFNOR SHV и т.н сертификатите не се дават за летателни характеристики а за това как крилото реагира в критични ситуации и как се възстановява без и със намесата на пилота!
От проведените тестове се определя и съответния клас, летателните характеристики, като скорост, глайд и минимално пропадане се дават оп производителя!!!

_________________
"Там, където има авиация има дух, има българщина!" Ген. Румен Радев - Президент на България

http://www.skyhike-bg.com


Върнете се в началото
  Профил    +5 / -1 
 
 Заглавие: Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не?
МнениеПубликувано на: Пон Дек 05, 2011 12:48 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 27, 2004 5:48 pm
Мнения: 399
Местоположение: Самоков
Добре де може и с единица да се направи прелет не съм твърдял че не може. Петьо мерси за уточнението.Христо добре си проветрил крилото който го може си го може .Идеята беше че с по-голямо качество ще имаме предимство. Не всеки ден ври от термики понякога са на голямо разтояние една от друга и успехът ни зависи от това да стигнем до следващата с минимална загуба на височина. Естествено за да летим с крило от по-горен клас ни трябва необходимата компетентност. Не препоръчвам на никой да си взима каквото и да било без да е сигурен че има нужните качества. Тук ясно е показано кое крило за какво е предназначено.http://www.para2000.org/wings/technical/inter-mu.html

_________________
Nivuk Artik 6 ---- Gin Carrera +


Върнете се в началото
  Профил    +2 / -0 
 
 Заглавие: Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не?
МнениеПубликувано на: Пон Дек 05, 2011 6:43 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
на бас се хващам, че един компетитор (истински :)) с единица на състезание на отворена дистанция ще бие 50% от хората летящи с 2-ки и 2-3-ки ;)


Върнете се в началото
  Профил    +6 / -6 
 
 Заглавие: Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не?
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 10:28 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 23, 2011 11:13 pm
Мнения: 51
Местоположение: Варна
Име: Ивайло Марков
http://www.swing.de/index.php?main=news ... n#anchor11
Относно това какво може едно EN-B крило с подходящ пилот и дали всъщност трябва да виним крилото, че сме се удавили да речем или познанията и опита си.

_________________
F l y - A c a d e m y

Swing Mistral 6


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов