SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Преминаване към по-стабилно крило - защо не?
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=12&t=5441
Страница 2 от 2

Автор:  Skyhiker [ Съб Дек 03, 2011 5:38 pm ]
Заглавие:  Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не?

Ясен Христов написа:
1. Не мога да разбера защо някой стар пилот като напише че навремето преди 1995г. е започнал да се учи на компетишън бързат да му слагат минуси. Като повечето млади не знаят че компетишън от преди 95г. е равносилно на сегашна единица. .

Ясене, "равносилни" са единствено летателните характеристики, като скорост, минимално пропадане и глайд!
Дори съвременните крила от ниския клас "бият" по характеристики въпросните компетишън крила.
DHV, CEN, AFNOR SHV и т.н сертификатите не се дават за летателни характеристики а за това как крилото реагира в критични ситуации и как се възстановява без и със намесата на пилота!
От проведените тестове се определя и съответния клас, летателните характеристики, като скорост, глайд и минимално пропадане се дават оп производителя!!!

Автор:  Ясен Христов [ Пон Дек 05, 2011 12:48 pm ]
Заглавие:  Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не?

Добре де може и с единица да се направи прелет не съм твърдял че не може. Петьо мерси за уточнението.Христо добре си проветрил крилото който го може си го може .Идеята беше че с по-голямо качество ще имаме предимство. Не всеки ден ври от термики понякога са на голямо разтояние една от друга и успехът ни зависи от това да стигнем до следващата с минимална загуба на височина. Естествено за да летим с крило от по-горен клас ни трябва необходимата компетентност. Не препоръчвам на никой да си взима каквото и да било без да е сигурен че има нужните качества. Тук ясно е показано кое крило за какво е предназначено.http://www.para2000.org/wings/technical/inter-mu.html

Автор:  Angel_Sim [ Пон Дек 05, 2011 6:43 pm ]
Заглавие:  Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не?

на бас се хващам, че един компетитор (истински :)) с единица на състезание на отворена дистанция ще бие 50% от хората летящи с 2-ки и 2-3-ки ;)

Автор:  Raven [ Чет Май 10, 2012 10:28 am ]
Заглавие:  Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не?

http://www.swing.de/index.php?main=news ... n#anchor11
Относно това какво може едно EN-B крило с подходящ пилот и дали всъщност трябва да виним крилото, че сме се удавили да речем или познанията и опита си.

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/