SkyNomad http://forum.skynomad.net/ |
|
Преминаване към по-стабилно крило - защо не? http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=12&t=5441 |
Страница 2 от 2 |
Автор: | Skyhiker [ Съб Дек 03, 2011 5:38 pm ] |
Заглавие: | Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не? |
Ясен Христов написа: 1. Не мога да разбера защо някой стар пилот като напише че навремето преди 1995г. е започнал да се учи на компетишън бързат да му слагат минуси. Като повечето млади не знаят че компетишън от преди 95г. е равносилно на сегашна единица. . Ясене, "равносилни" са единствено летателните характеристики, като скорост, минимално пропадане и глайд! Дори съвременните крила от ниския клас "бият" по характеристики въпросните компетишън крила. DHV, CEN, AFNOR SHV и т.н сертификатите не се дават за летателни характеристики а за това как крилото реагира в критични ситуации и как се възстановява без и със намесата на пилота! От проведените тестове се определя и съответния клас, летателните характеристики, като скорост, глайд и минимално пропадане се дават оп производителя!!! |
Автор: | Ясен Христов [ Пон Дек 05, 2011 12:48 pm ] |
Заглавие: | Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не? |
Добре де може и с единица да се направи прелет не съм твърдял че не може. Петьо мерси за уточнението.Христо добре си проветрил крилото който го може си го може .Идеята беше че с по-голямо качество ще имаме предимство. Не всеки ден ври от термики понякога са на голямо разтояние една от друга и успехът ни зависи от това да стигнем до следващата с минимална загуба на височина. Естествено за да летим с крило от по-горен клас ни трябва необходимата компетентност. Не препоръчвам на никой да си взима каквото и да било без да е сигурен че има нужните качества. Тук ясно е показано кое крило за какво е предназначено.http://www.para2000.org/wings/technical/inter-mu.html |
Автор: | Angel_Sim [ Пон Дек 05, 2011 6:43 pm ] |
Заглавие: | Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не? |
на бас се хващам, че един компетитор (истински ) с единица на състезание на отворена дистанция ще бие 50% от хората летящи с 2-ки и 2-3-ки |
Автор: | Raven [ Чет Май 10, 2012 10:28 am ] |
Заглавие: | Re: Преминаване към по-стабилно крило - защо не? |
http://www.swing.de/index.php?main=news ... n#anchor11 Относно това какво може едно EN-B крило с подходящ пилот и дали всъщност трябва да виним крилото, че сме се удавили да речем или познанията и опита си. |
Страница 2 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |