Наскоро представител на реномираната швейцарска фирма посети България и финализира предложението си, SkyNomad училището да бъде официален представител на Advance за България.
Най-добрият български пилот Орлин Димов бе поканен да стане част от Advance VIP Team!
Advance е съдадена през 1988 година и бързо се налага като символ на качество, прогресивен дизайн и победител.
Името на компанията означава напредък/прогрес/възход и въпреки че звучи ангажиращо и отговорно, то не разочарова последователите си през годините. В Advance има традиция, дух и стремеж към съвършенство.
Основен дизайнер е германският авио инженер Томас Риплингер, разработките и тестовете се извършват от най-добрите пилоти в света в Тун/Швейцария, а производството е в собствена фабрика във Виетнам.
За разлика от други производители, Advance не са просто консуматори на съществуващи технологии и материали, а са активни участници в разработката на нови платове (Skytex), профили (HiArc) и идеи (Direct-Handling)
....
През годините ми като пилот и инструктор съм опитвал най-различни крила, но при Advance осъзнавах, че летя на нещо по-добре обмислено и изработено. През 2001 летях една Sigma, която бе най-термичарското крило което съм летял. Дори и сега рядко се среща крило, което естествено се засмуква и центрира от термиката, върти с лекота и катери ефективно нагоре.
Между другото Advance се разработва и тества в често силни алпийски условия, където знаят къде е границата между сигурността и ненужното изцеждане на технологии и материали.
Преди две години пробвах следващ модел Sigma и новото за мен бе прогресивното увеличаване на натоварването при увеличаването хода на управлението. В авиациата това се нарича обратна връзка от летателния апарат към пилота и освен за безопасността на полета това е важно и за ефективната управляемост на крилото т.е. във всеки момент ясно знаеш колко управление си приложил (direct handling).
От миналата година обучаваме ученици да правят спирали с Alpha. Повечето DHV 1 и 1-2 крила имат характерна точка на влизане и излизане в/от спиралата и повечето начинаещи се плашат от рязкото насвирване на спиралата и получават некомфортни разклащания след рязкото и излизане. При Alpha-та 360 градусовите завои плавно преминават в спирала, а при излизане спиралата плавно си разлага енергията в 360 градусови завои.
Наблюдавали сме случаи на "магическо" възстановяване на Alpha в класически ротори от големи асиметрични колапси. Зад "магията" се крие целенасочена дейност към т.нар. пасивна безопасност.
Наскоро тествах новата си Omega 7 в термични условия и на пълен спийд получих 40-50% колапс, който се самовъзстанови бързо и не ме отклони на повече от 45 градуса от курса ми. Вероятно освен потенциала за развитие в областа на аеродинамичното качество, HiArc моделите имат по-стабилно поведение в турбуленция.
Знам, че всичко това може да звучи комерсиално. Advance са вероятно най-скъпите крила на пазара. Няма нужда да пиша повече. SkyNomad училището става тест център, където всеки може да опита и оцени продуктите на Advance.
За повече информация погледнете advance.ch или ни се обадете.
Продуктите на Advance може да поръчвате и при Антон Найденов.
_________________ www.nest.bg
|