Здравейте
Новината е ,че се "роди" нова сбруя от Аваспорт!!!!
Замисляна от мен и Ангел като парамоторна сбруя,след малки промени по въпросната подвесна система(дето още си няма име) се получи много приятно разширяване сферата на нейното приложение
Най-близко е израза " 3 в 1" .
-максимално опростена и олекотена сбруя за парамотор
-лека,малка и сигурна сбруя за пасажер(и за безмоторно и за моторно возене)
-минимално необходимата и достатъчна сбруя за свободно летене(с уговорката ,че в оригиналния си вид има само твърд протектор и за фрии флай е желателен един закачваем мек или надуваем протектор)Аваспорт произвеждат надуваем 120 грамов сертифициран за 10G протектор!!!!
Сбруята е лека(само 2,31 кг) и наглед малка, но е с много широки граници на регулиране според ръста и теглото на пилота....
Удобна е за мен(186см и 100кг), но може да се намали и за 140см,40кг пасажер....
Лесно се регулира позата на пилота във въздуха....от "седнал на столче" (например за целно кацане),през полулегнал до легнал(за минимално съпротивление)....
С всяка сбруя стандартно си върви нескъсваема стъпенка с регулируема дължина(за повече комфорт)
Има си на правилното място и ролки за спиид система
Макар ,че е минималистична ,нищо не пречи за закачване на един фронт контейнер за багаж и/или парашут
Сбруята си има вграден фал за парашут защитен с капак на велкро...
Налична е на склад(при мен) в два размера L и M ,като при необходимост може да се произведат липсващите размери....
Има три възможни чифта точки на окачване.....най-ниско,средно или високо....според конкректното приложение и предпочитание....
Това е предимството да си имаме в България един от водещите в света конструктор и производител на сбруи....
Може да ни произведе ТОЧНО това от което имаме нужда!!!!
п.с....скоро ще сложа снимки...
_________________ Летете ниско и бавно! Голям кеф е,вервайте ми! До среща във въздуха! Венко
|