Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:24 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 36 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: С каква сбруя летите? Доволни ли сте? Колко$?
МнениеПубликувано на: Вто Апр 06, 2010 3:30 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
избирам си сбруя. в момента летя с Спринтер на Ава спорт 2005г. Не ми е удобна - подозирам, че е удобна в силно легнало полужение, аз я летя със седнала/изправена настройка.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 06, 2010 5:37 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 10:18 am
Мнения: 1283
Местоположение: село Величково
Име: Владимир Чорбаджийски
За сбруите имаше доста теми ще трябва да потърсиш тук във форума. :wink: Аз специално смених 6 различни за 10 години. Сега съм с Адванс Импрес 2+. Скъпичка е 630 евро струва, но според мен си струва всеки цент от тези пари. :)
Успех в търсенето!

_________________
Летеше с Element Air ... Жълто червен.
Правилните решения и действия идват от опита, който се получава от грешни решения и действия!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 06, 2010 6:08 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
коментар не е необходим: http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?album=22&pos=77


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Zdraveite
МнениеПубликувано на: Вто Апр 06, 2010 8:41 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Яну 06, 2009 8:14 pm
Мнения: 178
:)


Последна промяна Georgiev на Съб Апр 20, 2019 8:09 am, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 06, 2010 10:12 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 21, 2006 1:22 pm
Мнения: 456
Местоположение: Sofia
DVD написа:
коментар не е необходим: http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?album=22&pos=77

хаха ха а ахах тея сто процента са избягали от лудницата с тея жълти сбруи :) каква марка са - не я разпознавам?

_________________
Golden4


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 06, 2010 10:57 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 26, 2005 11:35 am
Мнения: 677
Местоположение: София
Име: Христо Джамбов
Advance Impress

_________________
телефони : 0886 216 096, 0888 433 126
Axis Venus 4 - woody valley x alps
Axis Sirius II tandem


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 06, 2010 11:02 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Advance Impress 2

тази сбруя е най-масовата сред състезателите заради това че е:

- много удобна
- с много възможности за настройка
- здрава, солидна
- много качествено изработена
- с перфектна спийд-система
- добра аеродинамика

като си я купиш и откриваш още няколко приятни подробности:
- коланите не се разхлабват от самосебе си
- циповете не се отварят самопроизволно
- имаш багажно пространство и под седалката което ти е достъпно по време на полет
- чохъла може да се свали
- всички джобове имат ушички за подсигуряване и магнитни закопчалки
- има специално калъфче за радиостанция или фотоапарат

според мен тази сбруя има само един недостатък: кокпита не се демонтира целия, а може да се отлепи само дъската която е отгоре му


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 06, 2010 11:22 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Юли 12, 2007 9:33 pm
Мнения: 859
Местоположение: over Shumen
Име: Бончо Жечев
i love it :)
http://www.advance.ch/IMPRESS-2.430.0.html?&L=1


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 07, 2010 7:45 am 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 09, 2005 12:34 pm
Мнения: 342
:lol: :lol: :lol: Абе човека лети с 1-ца, писал ви е също че му е по удобно да лети седнал а не легнал!!!!! Защо го вкарвате в тези аеродинамични, спортни, легнали, затворени сбруи.

_________________
www.verticaldimension.com
Gradient Bright 5
skype: pastora2303
GSM: 0888 024143
e-mail: ozyline@gmail.com


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Zdraveite
МнениеПубликувано на: Сря Апр 07, 2010 8:12 am 
Georgiev написа:
Като се заговорихте за удобни сбруи аз мисля,че на ''AVA sport'' сбруите са качествени с хубави и леки матеряли, и на разумна цена много удобни особено модела ''KATANA'' е супер удобна във въздуха.

Айде по-полека с рекламите. На ТАНГРА-та накрая се принудих да и зашия с дебелия конец бедрените колани понеже нямаше жива сила на този свят, която да ги накара да не се разхлабват. Доколкото знам всички, които летят със сбруи на АВА се оплакват от това.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 07, 2010 1:20 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 8:40 am
Мнения: 1980
Име: Даниел Димов
Impress 2 е по-скоро "седнала" отколкото "легнала" сбруя

освен това аз съветвам ВСИЧКИ ДА ЛЕТЯТ СЪС ЗАТВОРЕНИ СБРУИ!!! това с цел пазене на здравето - коленете много се прецакват от летене с голи крака колкото и да ви е добър гащеризона! изобщо съветвам всички да летят колкото се може по-добре защитени във всякакъв смисъл (и против вятъра и против удари) защото ЗДРАВЕТО Е НАЙ-ВАЖНОТО!!!! Запомнете го!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 07, 2010 1:50 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Ное 03, 2005 9:03 am
Мнения: 170
Местоположение: София
Име: Пламен Делчев
А със затворените сбруи как стои въпроса с влизането и излизането ... дали при излитане не е по-добре да се внимава как протича процеса вместо да се чудиш как да си нахлузиш чохъла? А има ли шанс да не можеш да разкопчаеш сбруята при кацане и да кацнеш без пуснати "колесари"? Размера и теглото на затворените сбруи също има значени за редовия летящ ... за състезателите е понятно, че ползата от аеродинамичната поза оправдава горните два недостатъка. А дали е оправдано въобще някой week-end worrier да лети с полулегнала сбруя с по-ниско окачване (каквито са масово затворените сбруи) и последващите от това предимства, НО и недостатъци.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 07, 2010 1:56 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Юли 08, 2006 6:44 pm
Мнения: 841
Местоположение: чака Годо
Име: Пешо
Plamen написа:
А със затворените сбруи как стои въпроса с влизането и излизането ... дали при излитане не е по-добре да се внимава как протича процеса вместо да се чудиш как да си нахлузиш чохъла? А има ли шанс да не можеш да разкопчаеш сбруята при кацане и да кацнеш без пуснати "колесари"? Размера и теглото на затворените сбруи също има значени за редовия летящ ... за състезателите е понятно, че ползата от аеродинамичната поза оправдава горните два недостатъка. А дали е оправдано въобще някой week-end worrier да лети с полулегнала сбруя с по-ниско окачване (каквито са масово затворените сбруи) и последващите от това предимства, НО и недостатъци.


Само плюсове има, направи 3 полета и ще разбереш. Поздрави!

_________________
YouTube facebook


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 07, 2010 2:11 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Апр 01, 2004 9:49 pm
Мнения: 1718
Местоположение: Бургас
Име: Красимир Цонев
Не мога да разбера защо много хора си мислят че затворените сбруи са много "легнали"? Положението в полет с повечето такива подвесни е седнало, с наклонен гръб назад(наклона на облегалката се регулира) и изпънати крака напред/надолу.
Основните предимства на затворените сбруи са:
- лесно ползване на спийд системата (спийда е бързодостъпен)
- високият комфорт по време на дългите полети
- повишената аеродинамика
Недостатъка им е по-голямото тегло в сравнение с нормалните подвесни.

_________________
MacPara Elan
Have nice flights!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 07, 2010 3:14 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Ное 03, 2005 9:03 am
Мнения: 170
Местоположение: София
Име: Пламен Делчев
Димитър Илиев написа:
Plamen написа:
А със затворените сбруи как стои въпроса с влизането и излизането ... дали при излитане не е по-добре да се внимава как протича процеса вместо да се чудиш как да си нахлузиш чохъла? А има ли шанс да не можеш да разкопчаеш сбруята при кацане и да кацнеш без пуснати "колесари"? Размера и теглото на затворените сбруи също има значени за редовия летящ ... за състезателите е понятно, че ползата от аеродинамичната поза оправдава горните два недостатъка. А дали е оправдано въобще някой week-end worrier да лети с полулегнала сбруя с по-ниско окачване (каквито са масово затворените сбруи) и последващите от това предимства, НО и недостатъци.


Само плюсове има, направи 3 полета и ще разбереш. Поздрави!


Ц! Няма пък ... който се е минал със затворена сбруя да си се бори с нея и да не набутва другите в тия филми .. :lol:

А иначе е добре да се обърне внимание на ключовото week-end worrier ... може би за редовно летящите е бижу, НО по-ниското окачване и хайде да го кажем "малко" по-легналата позиция водят до неприятни изживявания в следствие турболенции ... и въпросната "малко" по-легнала поза води до едно неприятно насукване при тъгове, колапси и всякакви такива неприятни и нежелани деформации на крилото ... ама така пише из книгите де.
И все пак трябва да се има предвид, че не всички сме достатъчно опитни, че не всички имаме желание да се състезаваме и че съкровената ни мечта не е прелет от минимум 1000 км. FAI триъгълник по норматив. :D


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 36 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов