SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

С каква сбруя летите? Доволни ли сте? Колко$?
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=14&t=3859
Страница 1 от 3

Автор:  Angel_Sim [ Вто Апр 06, 2010 3:30 pm ]
Заглавие:  С каква сбруя летите? Доволни ли сте? Колко$?

избирам си сбруя. в момента летя с Спринтер на Ава спорт 2005г. Не ми е удобна - подозирам, че е удобна в силно легнало полужение, аз я летя със седнала/изправена настройка.

Автор:  ВладиЧ [ Вто Апр 06, 2010 5:37 pm ]
Заглавие: 

За сбруите имаше доста теми ще трябва да потърсиш тук във форума. :wink: Аз специално смених 6 различни за 10 години. Сега съм с Адванс Импрес 2+. Скъпичка е 630 евро струва, но според мен си струва всеки цент от тези пари. :)
Успех в търсенето!

Автор:  DVD [ Вто Апр 06, 2010 6:08 pm ]
Заглавие: 

коментар не е необходим: http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?album=22&pos=77

Автор:  Georgiev [ Вто Апр 06, 2010 8:41 pm ]
Заглавие:  Zdraveite

:)

Автор:  Angel_Sim [ Вто Апр 06, 2010 10:12 pm ]
Заглавие: 

DVD написа:
коментар не е необходим: http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?album=22&pos=77

хаха ха а ахах тея сто процента са избягали от лудницата с тея жълти сбруи :) каква марка са - не я разпознавам?

Автор:  songbird [ Вто Апр 06, 2010 10:57 pm ]
Заглавие: 

Advance Impress

Автор:  DVD [ Вто Апр 06, 2010 11:02 pm ]
Заглавие: 

Advance Impress 2

тази сбруя е най-масовата сред състезателите заради това че е:

- много удобна
- с много възможности за настройка
- здрава, солидна
- много качествено изработена
- с перфектна спийд-система
- добра аеродинамика

като си я купиш и откриваш още няколко приятни подробности:
- коланите не се разхлабват от самосебе си
- циповете не се отварят самопроизволно
- имаш багажно пространство и под седалката което ти е достъпно по време на полет
- чохъла може да се свали
- всички джобове имат ушички за подсигуряване и магнитни закопчалки
- има специално калъфче за радиостанция или фотоапарат

според мен тази сбруя има само един недостатък: кокпита не се демонтира целия, а може да се отлепи само дъската която е отгоре му

Автор:  BONCHO [ Вто Апр 06, 2010 11:22 pm ]
Заглавие: 

i love it :)
http://www.advance.ch/IMPRESS-2.430.0.html?&L=1

Автор:  Pastora [ Сря Апр 07, 2010 7:45 am ]
Заглавие: 

:lol: :lol: :lol: Абе човека лети с 1-ца, писал ви е също че му е по удобно да лети седнал а не легнал!!!!! Защо го вкарвате в тези аеродинамични, спортни, легнали, затворени сбруи.

Автор:  venko6 [ Сря Апр 07, 2010 8:12 am ]
Заглавие:  Re: Zdraveite

Georgiev написа:
Като се заговорихте за удобни сбруи аз мисля,че на ''AVA sport'' сбруите са качествени с хубави и леки матеряли, и на разумна цена много удобни особено модела ''KATANA'' е супер удобна във въздуха.

Айде по-полека с рекламите. На ТАНГРА-та накрая се принудих да и зашия с дебелия конец бедрените колани понеже нямаше жива сила на този свят, която да ги накара да не се разхлабват. Доколкото знам всички, които летят със сбруи на АВА се оплакват от това.

Автор:  DVD [ Сря Апр 07, 2010 1:20 pm ]
Заглавие: 

Impress 2 е по-скоро "седнала" отколкото "легнала" сбруя

освен това аз съветвам ВСИЧКИ ДА ЛЕТЯТ СЪС ЗАТВОРЕНИ СБРУИ!!! това с цел пазене на здравето - коленете много се прецакват от летене с голи крака колкото и да ви е добър гащеризона! изобщо съветвам всички да летят колкото се може по-добре защитени във всякакъв смисъл (и против вятъра и против удари) защото ЗДРАВЕТО Е НАЙ-ВАЖНОТО!!!! Запомнете го!

Автор:  Plamen [ Сря Апр 07, 2010 1:50 pm ]
Заглавие: 

А със затворените сбруи как стои въпроса с влизането и излизането ... дали при излитане не е по-добре да се внимава как протича процеса вместо да се чудиш как да си нахлузиш чохъла? А има ли шанс да не можеш да разкопчаеш сбруята при кацане и да кацнеш без пуснати "колесари"? Размера и теглото на затворените сбруи също има значени за редовия летящ ... за състезателите е понятно, че ползата от аеродинамичната поза оправдава горните два недостатъка. А дали е оправдано въобще някой week-end worrier да лети с полулегнала сбруя с по-ниско окачване (каквито са масово затворените сбруи) и последващите от това предимства, НО и недостатъци.

Автор:  Димитър Илиев [ Сря Апр 07, 2010 1:56 pm ]
Заглавие: 

Plamen написа:
А със затворените сбруи как стои въпроса с влизането и излизането ... дали при излитане не е по-добре да се внимава как протича процеса вместо да се чудиш как да си нахлузиш чохъла? А има ли шанс да не можеш да разкопчаеш сбруята при кацане и да кацнеш без пуснати "колесари"? Размера и теглото на затворените сбруи също има значени за редовия летящ ... за състезателите е понятно, че ползата от аеродинамичната поза оправдава горните два недостатъка. А дали е оправдано въобще някой week-end worrier да лети с полулегнала сбруя с по-ниско окачване (каквито са масово затворените сбруи) и последващите от това предимства, НО и недостатъци.


Само плюсове има, направи 3 полета и ще разбереш. Поздрави!

Автор:  Красьо [ Сря Апр 07, 2010 2:11 pm ]
Заглавие: 

Не мога да разбера защо много хора си мислят че затворените сбруи са много "легнали"? Положението в полет с повечето такива подвесни е седнало, с наклонен гръб назад(наклона на облегалката се регулира) и изпънати крака напред/надолу.
Основните предимства на затворените сбруи са:
- лесно ползване на спийд системата (спийда е бързодостъпен)
- високият комфорт по време на дългите полети
- повишената аеродинамика
Недостатъка им е по-голямото тегло в сравнение с нормалните подвесни.

Автор:  Plamen [ Сря Апр 07, 2010 3:14 pm ]
Заглавие: 

Димитър Илиев написа:
Plamen написа:
А със затворените сбруи как стои въпроса с влизането и излизането ... дали при излитане не е по-добре да се внимава как протича процеса вместо да се чудиш как да си нахлузиш чохъла? А има ли шанс да не можеш да разкопчаеш сбруята при кацане и да кацнеш без пуснати "колесари"? Размера и теглото на затворените сбруи също има значени за редовия летящ ... за състезателите е понятно, че ползата от аеродинамичната поза оправдава горните два недостатъка. А дали е оправдано въобще някой week-end worrier да лети с полулегнала сбруя с по-ниско окачване (каквито са масово затворените сбруи) и последващите от това предимства, НО и недостатъци.


Само плюсове има, направи 3 полета и ще разбереш. Поздрави!


Ц! Няма пък ... който се е минал със затворена сбруя да си се бори с нея и да не набутва другите в тия филми .. :lol:

А иначе е добре да се обърне внимание на ключовото week-end worrier ... може би за редовно летящите е бижу, НО по-ниското окачване и хайде да го кажем "малко" по-легналата позиция водят до неприятни изживявания в следствие турболенции ... и въпросната "малко" по-легнала поза води до едно неприятно насукване при тъгове, колапси и всякакви такива неприятни и нежелани деформации на крилото ... ама така пише из книгите де.
И все пак трябва да се има предвид, че не всички сме достатъчно опитни, че не всички имаме желание да се състезаваме и че съкровената ни мечта не е прелет от минимум 1000 км. FAI триъгълник по норматив. :D

Страница 1 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/