Leonardo | ФОТО
Дата и час: Вто Апр 16, 2024 11:27 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Питане относно запасен....
МнениеПубликувано на: Нед Юни 20, 2010 1:47 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
Купих си запасен парашут Protect II RIS XL. Пристигна без фронт контейнер и забелязах, че парашута стои в някаква торба и се дърпа от нея.

Изображение

та ми се породиха едни въпроси, поставям го във фронт контейнер,
но как става хвърлянето ,струва ми се че ако метна торбата, парашута ще си стои вътре или да заметна силно, но да не пускам и парашута да се изхлузи отвътре :D
по добре срам не срам да питам :oops: отколкото горе да узная че нещо бъркам :cry:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: zapasen
МнениеПубликувано на: Нед Юни 20, 2010 4:10 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 5:41 pm
Мнения: 163
Местоположение: varna
Здравей Юнга
Знам че имаш хронична непоносимост към курсовете, но е крайно време да изкараш поне един.
В началото започна с парапланера - реши, че не е за теб, след това парамотора - и той не ти пасна, сега виждам че си се метнал на делтата. - утре може и самолет да си купиш
Изкарай курса на поне едно от тях.
Ти сигурен ли си че този запасен, който си взел от някой в нета въобще ще се отвори...
Желая ти безпроблемни полети и никога да не се налага да разбереш запасния ти как се отваря, но не разчитай на това- един курс ще ти реши поне час от проблемите
Поздрави: Жоро


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юни 22, 2010 7:21 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
имах парапланер но живея в равнина и нямам време просто да патувам постоянно за летенето ,затова се снабдих с парамотор
но парамотора някак си ми е бавно ,затова преминах на мотоделта

гадното е че в диаметър на 70 км от мен ,няма с кои да си приказвам за летене,камо ли да питам нещо
този парашут е сравнително нов за мен и незнам как да го използвам при нужда


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юни 22, 2010 11:17 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Здравей Юнга,

Според мен трябва да се свържеш с опитни и компетентни мотоделтисти, които да видят парашута и да ти дадат компетентно и сериозно мнение на място. Няма как по снимка да се отсъди този парашут става ли. Моето мнение по принцип е, че при мотоделтите единствените парашути, които биха могли да свършат работа при аварийна ситуация, са тези с пиропатрони, които за съжаление са безбожно скъпи. Не ми е известен случай, в който мотоделтист да се е спасил с такъв, конвенционален парашут. Ако греша, нека някой ме поправи.

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 23, 2010 3:56 am 
Нещо има разминаване....:roll:
http://www.swing.de/index.php?main=prod ... ct&lang=en


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 23, 2010 8:38 am 
Offline

Регистриран на: Вто Мар 23, 2004 10:58 pm
Мнения: 567
Местоположение: Шумен
Име: Явор Плашилски
Запасния е на фирмата U-turn, а не на Swing и със сигурност е до 140 кг.
Не съм много запознат с делтите, но доколкото се сещам фалът при тях
трябва да е по-дълъг, защото се закачва не за сбруята, а май за самата делта. Иначе конструктивно запасните са еднакви. Най-добре е да помагат делтаджиите.

_________________
LOOK AT THE SKY, WE FLYING HIGH !
**********************************
Явор Плашилски
Element Fire 4 (червено/синьо)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 23, 2010 9:12 am 
Юнга,какво е пълнто полетно тегло?Този парашут не е ли малък?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 23, 2010 12:17 pm 
Наско е прав, че мотоделтата е наи-добре да се екипира с парашут с пиропатрон. В германиа това е задължително, в Швеция е препоръчително. В БГ - кои както може.
Когато внесох първите 2 Космос траика за Лесотехническия - в поръчката включих спасителни парашути, които се изхвърляха с пружина, доколкото си спомням. Въобще не ги монтирахме. В последствие поръчах траика за ГУП с ракетен парашут - и за него се сетих, когато ме раздруса ротора зад нос Емине - прелитах от Шумен за Слънчев бряг с гръбен вятър.
Снощи летях с триак с такъв парашут и беше наистина друсливо - та си погледнах спусъка за изстрелването му. Прекратихме полетите по рано и си говорихме за тези ракетни парашути. Аз съм прочел за 4 случая за използването им от УЛ- и то винаги при спиране на мотора над терен, на които не може да се кацне без разбиване на машината. Тогава са издумквали ракетния парашут и са кацали читави и с по-малко ремонтни работи.
Собственикът на траика снощи ми разказа за спасителен парашут, които е изгърмял при рулиране преди излитане. Пилотът е прекратил полета. Друг е бил с по-малко късмет - ракетата се е задеиствала при излитане - парашутът се е отворил на 10тина метра - и пилотът е загинал при последвалата катастрофа.
Преди години се произвеждаха спасителни за делти с пиропатрон. В деиствителност ги видях във фабриката в Невада, където ни представиха и филм на деиствително тестиране. При което след изстрелване на ракетния парашут се получи странно премятане на делтапланера с погасяване на парашута - при което пилотът изстреля втория парашут на малка височина и се спаси.
Тези ракетни парашути отмряха - бяха неудобни за транспортиране със самолет - все пак качваш ракета на борда. След което експериментираха с ракета със сгъстен въздух. Днес не знам за друга спомагателна система за изхвърляне на спасителния от делтапланеристите. Летим си с наи-изпитаната - мяташ парашута ръчно и разчиташ и на късмет, ако това се наложи.
Фалът на спасителния на делтата е към 5 м дълъг, почти винаги е закачен за карабинера на сбруята, които е добре да е стоманен и отворът да гледа напред. При някои модели сбруи фалът се захваща за сбруята.
Делтите използват спасителен парашут основно при счупване на апарата във въздуха, което е обикновено в резултат на лошо изпълнени аеробатични фигури, по-рядко на сблъсък във въздуха или при "ТЪК". Може би знаете, че делтите трябва да издържат претоварване +6 и -3 G, за да получат сертификат и да могат да излязат на пазара. С увеличаване възрастта на крилото - стоиността на тези претоварвания намалява и е добре да се сменят долните носещи стоманени въжета - наи-евтината грижа за живота си във въздуха.
Мисля, че едно местна делта с малко крило би могла да се екипира с парашут с ръчно изхвърляне, аз летях на такава без спасителен и ако не я бях продал - може би щях да се замисля да си поставя голям спасителен на подходящо място.
Това мисля Юнгата се е заел да направи, след като иска да лети по-защитен. :)


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 23, 2010 12:25 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
малък ми е ,полетното ми тегло е 190кг :cry:
знам че е глупаво да си закачам такъв,знам че тия с пиропатроните са за делти,но пусто му безпаричие ни кара да правим такива измислени неща
то да не се налага да го ползвам това ,но по добре е да имам нещо с което пропадането да е 7.5м-с отколкото 15м-с
а и засега тая година ще летя при спокоино време и много на ниско
за да натрупам рутина
фалът ще го вържа горе за самата делта,но незнам как се хвърля това чудо,щот кат го гледам в ква торба е,ако го заметна така ,ми е чудно дали изобщо ще се отвори


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 23, 2010 12:30 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
а аз докато мъдря какво да напиша
Оги е написал нещо много полезно,за което съм много благодарен
сега попивам написаното и отивам в гаража да го мъдря :D


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 23, 2010 4:41 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Фев 07, 2007 10:21 am
Мнения: 136
Местоположение: Sofia
Ако имаш път към София ела и виж как съм монтирал моя.Ръчен е и съм си играл доста докато стигна до решението с кето съм в момента, както и съм се консултирал с доста летящи за начина на монтаж.Дано не се налага да го пробвам :D

_________________
Стоян


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юни 23, 2010 4:48 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Сеп 11, 2009 2:41 pm
Мнения: 71
много съм далеч от София
снимка нещо ,няма ли?


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов