Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Мар 29, 2024 7:03 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Един запасен за моторно и безмоторно летене с парапланер???
МнениеПубликувано на: Вто Апр 12, 2011 11:35 am 
Offline

Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 1:00 pm
Мнения: 79
Местоположение: Стралджа(Я-л)
Име: ПетърПетров
Имам вече крило. На път е и парамотор.
Нямам още сбруя за безмоторно летене и никакъв парашут.

Та се чудя, дали мога да ползвам един парашут за моторно и за безмоторно летене.

Какви са правилата (по принцип) и какви са "традициите" в тази ситуация?

Аз не исках фронт контейнер, но май (ако може да се мести лесно, както предполагам) той може да се окаже разковничето "2 с 1". А лесно ли се мести или си иска внимателна "инсталация".

Изобщо казвайте ако нещо греша в предположенията си.
Ако имате по-добри ришения - също.

Много кеф и меки кацания!

_________________
Gin Bolero-3 (М: 85-105кг) лети около Ванкувър, Канада
harness - ADVANCE SUCCESS M
GPS: Garmin GPSMAP® 60CSx.
Радио "Wouxun KG-UVD1P 136-174 400-480 MHz + USB + Speaker mic".
--аз съм 60 кг /176см
Ailes de K Trilair (1989) [в движение] - на тавана. Редакция - разрушен 2012г.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Един запасен за моторно и безмоторно летене с парапланер
МнениеПубликувано на: Сря Май 11, 2011 2:28 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
sirius, както сам си се досетил, единствената възможност да ползваш един и същ запасен за моторно и безмоторно летете е фронт контейнера. Размерът също не е проблем - ако си вземеш запасен за теглото си с парамотора, той ще може да те спаси и при безмоторно летене. Проблемът е, че винаги ще трябва да презакачваш запасния от моторната сбруя на безмоторната и обратно, при това не само закрепването на контейнера, а и свързването на фаловете и "подреждането" на коланите в сбруята. Това не само е досадно, но и доста рисковано да го правиш всеки път, защото рано или късно ще объркаш нещо и ще си все едно без запасен. Затова и не те съветвам на такъв подход, но това не го прави невъзможен. "Традициите" в тази ситуация са да имаш два запасни - един за безмоторно, обикновено "вграден" в безмоторната сбруя, и един с фронт-контейнер - за моторната сбруя.

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -1 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов