sirius, както сам си се досетил, единствената възможност да ползваш един и същ запасен за моторно и безмоторно летете е фронт контейнера. Размерът също не е проблем - ако си вземеш запасен за теглото си с парамотора, той ще може да те спаси и при безмоторно летене. Проблемът е, че винаги ще трябва да презакачваш запасния от моторната сбруя на безмоторната и обратно, при това не само закрепването на контейнера, а и свързването на фаловете и "подреждането" на коланите в сбруята. Това не само е досадно, но и доста рисковано да го правиш всеки път, защото рано или късно ще объркаш нещо и ще си все едно без запасен. Затова и не те съветвам на такъв подход, но това не го прави невъзможен. "Традициите" в тази ситуация са да имаш два запасни - един за безмоторно, обикновено "вграден" в безмоторната сбруя, и един с фронт-контейнер - за моторната сбруя.
_________________ Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ...
|