SkyNomad http://forum.skynomad.net/ |
|
Новини - екипировка и оборудване http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=14&t=626 |
Страница 1 от 9 |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:26 pm ] |
Заглавие: | Новини - екипировка и оборудване |
Съб Окт 30, 2004 Красьо написа: Преди около месец в Южна Корея се появи още един производител на парапланери - Sun Gliders. Съвсем скоро бе създаден и техният уеб сайт www.sungliders.com . Интересна е разшифровката на логото на компанията: По слухове изтекли от компанията, Sun Gliders е още един отцепил се от Edel производител. Девизът на фирмата е "More Soft, More Fast, More High and More Safety". В момента Sun Gliders предлага на своя сайт крилата Smart (project DHV-1, AFNOR Standard), Forte (project DHV-1-2, AFNOR Standard), Libero (project DHV-2, AFNOR Performance), Khan (планира се за AFNOR Competition), SSun (тандем), Cruiser (за мотопара). ............................................................................................................................................................... Нед Ное 21, 2004 Красьо написа: EDGE - нова сбруя от APCO
EDGE - новата подвесна система на APCO се отличава с комфорт и красота. Нейната концепция е основана на съвременните принципи и няма да замени вече съществуващите сбруи на APCO Aviation, а само ще разшири техния асортимент. EDGE притежава същата философия и дизайн, като другите подвесни системи на APCO. EDGE е предназначена за пилоти, предпочитащи класическите сбруи с елегантен външен вид, повишен комфорт и максимална безопастност. В отличие от Finesse, тази сбруя няма твърди елементи (направени от Lexan), което позволи намаляне на теглото, обема й и увеличи срока на експлоатация на подвесната система. Една от съществените опции на EDGE включва препроектирания airfoam-протектор, който има повишени ударопоглъщащи свойства, в сравнение с предишния. Новият протектор също така ще се използва и за други подвесни системи като Finesse (старият протектор е спрян от производство). Apco Aviation |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:33 pm ] |
Заглавие: | Novi krila ot Mac Para |
Пон Ное 22, 2004 niki написа: Sled fevruari 2005-a Mac Para puskat v prodajba slednite novi modeli krila:
SPICE - krilo za paramotori MAGUS 4 - posledniat variant competition BITCH - za akro maniaci poveche info ... http://www.macpara.com |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:42 pm ] |
Заглавие: | Eris - new high performance competion wing |
Сря Дек 22, 2004 Красьо написа: В страницата на Sky Paragliders се появиха първите снимки на новия състезателен парапланер Eris. Както казват от чешката фирма, Eris е крило за високи достижения, чиито последни изпитания ще завършат скоро. По думи на тест пилотите, голямо впечатление е направило изключително малкото пропадане, отличната скорост и възможността за "изцеждане" и на най-слабите термики. Ето някои от снимките на новия планер Eris.
Sky Paragliders |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:46 pm ] |
Заглавие: | Airwave Mustang |
Нед Яну 02, 2005 Красьо написа: Новото крило Mustang (проект DHV-2) на Airwave се очаква да се появи скоро.
Наследявайки някои черти от дизайна на Sport 2 и Magic FR, тест-пилотите са много въодушавени от него, като отбелязват високите му летателни качества. Парапланерът впечатлява с изключително добро поведение при излитане, висока стабилност и отлично изкачване при термично реене. Както казват от Airwave, на конкуренцията ще бъде много трудно да победи Mustang-а в средния клас. На пазара първо ще се появи M размерът на крилото, последван от S и L. XC Magazine |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:47 pm ] |
Заглавие: | Sky Drive - управляем запасен от Sky |
Нед Яну 16, 2005 Красьо написа: SKY DRIVE е управляем DHV сертифициран запасен парашут на Sky. Дизайна му идва от тъй наречената “делта” концепция. Но на пилота не му е необходимо да използва специален контейнер или някакви допълнителни закрепващи колани – трябва само да го сложи в сбруята си ... SKY DRIVE се скатава в стандартен вътрешен контейнер и може да се постави на всяка сбруя, независимо от разположението на външния контейнер. При контролиране на посоката на планиране не се използват никакви управления или колани! Управлява се посредством преместване теглото на пилота наляво и надясно. По този начин когато пилотът е събрал своя парапланер в ръцете си, лесно може да коригира посоката на планиране. Също така се избягва усложняването на системата при наличие на управления или управляеми връвчици. Ето и главните предимства на запасната система: - Лесно контролиране на посоката на планиране - Исключително лек (2,4 кг) - Може да се използва към всяка стандартна сбруя - Много бързо отваряне на парашута ТТХ на запасния парашут SKY DRIVE Sky Paragliders Нед Яну 30, 2005 ico написа: Tozi SKY DRIVE naistina se otvaria dosta barzo,vidiah go s o4ite si posle 4uh i dobri otzivi za nego.
|
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:48 pm ] |
Заглавие: | UP Trango 2 |
Вто Фев 08, 2005 Красьо написа: По стъпките на успешния модел Trango, задържал се повече от 3 години на пазара, UP работят по създаването на неговия заместник - UP Trango 2. От немската фирма твърдят, че новото крило ще се отличава с по-добри характеристики, но въпреки това ще остане с класификацията DHV 2-3: тримувана скорост 39км/ч, максимална 56км/ч, много ниска мин. скорост (по-добро "катерене"), връви New extra thin Dyneema от Cousin Trestec (за по-дълъг живот), по-дълъг ход на управленията и по-голяма стабилност на купола.
Първите прототипи на новата 2-3-ка са били показани още в края на миналата година в St. Hilaire в Couple Icare. Trango 2 ще излезе в 6 размера: XS (60-75kgs), S (70-85kgs, DHV 2-3), SM (80-95kgs, DHV 2-3), M (90-107kgs, DHV 2-3), L (105-120kgs, DHV 2-3) и XL (115-135kgs) (XS и XL няма да бъдат сертифицирани). Скоро са завършили DHV тестовете на М размер, като в test-report е била отбелязана само една 2-3! Впечатление е направило по-бавното завъртане при асиметричен колапс и високата стабилност на планера при големи скорости. U.P. |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:52 pm ] |
Заглавие: | Nova - New DHV 2-3 |
Нед Фев 20, 2005 Красьо написа: В момента австрийският производител на парапланери и кайтове Nova, разработва крило, което ще бъде от клас DHV 2-3. Новият парапланер ще замени Nova Radon. По думи на главния конструктор Hannes Papesh, бъдещата 2-3-ка ще бъде продължение на серията крила базирани на вече преминалия всички тестове Nova Tatoo. На 22 януари един от прототипите е приключил с част от DHV тестовете. Очаква се до март месец да бъдат завършени всички изпитания по сертификацията.
Nova |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:54 pm ] |
Заглавие: | Gradient Nevada |
Вто Фев 22, 2005 Красьо написа: До края на седмицата ще приключат всички тестове по най-новото крило на Gradient - Nevada.
Според Ondrej Dupal новата 2-3ка е значително по добра от предшественика си (Gradient Bliss), като показва отлични летателни характеристики, подобни на Avax RSE. Първите серийни парапланери се очаква да се появят на пазара в средата на март. Gradient |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:55 pm ] |
Заглавие: | |
Вто Мар 01, 2005 Красьо написа: Това е снимка на прототипа X171 на Nova.
Новата 2-3ка ще се казва TYCOON. По думи на Hannes Papesh крилото е по-бързо от Radon, с много добро качество. Безопастността също е на високо ниво. Nova |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:57 pm ] |
Заглавие: | |
Пон Мар 07, 2005 Красьо написа: Gradient Nevada не успя да вземе DHV 2-3.
В mail изпратен до вносителите на Gradient, Ondrej Dupal съобщава: "Направихме всички възможни подобрения, с желанието крилото да има по добро поведение при accelerated asymmetrical tuck, но сега сме наистина на ръба на възможностите на това крило,затова трябва да спрем и да започнем с различен прототип." |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:58 pm ] |
Заглавие: | Gin Gliders / Oasis replacement |
Чет Мар 10, 2005 Красьо написа: В края на февруари Gin Gliders оповестихa новината, че в Мексико е започната работа по създаване на крило от клас DHV 1-2 което ще замени добре познатия Oasis. Засега опитният парапланер е с кодово име RX 7.
Gin-Gliders |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 5:00 pm ] |
Заглавие: | X176 |
Съб Мар 12, 2005 Красьо написа: Във вторник Nova ще започне тестове на втория прототип на Tycoon - X176.
При изпитания първият опитен парапланер X171 е имал проблеми със стабилността. Nova |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 5:01 pm ] |
Заглавие: | New Trango 2 certified in all sizes!! |
Нед Мар 20, 2005 Красьо написа: От UP съобщиха, че всички размери на новия Trango 2 са минали DHV тестове. Повече инфо - http://www.up-paragliders.com/ .
U.P. |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 5:02 pm ] |
Заглавие: | Skywalk Poison |
Чет Мар 24, 2005 Красьо написа: В началото на лятото се очаква да се появи на пазара новата 2-3ка на Skywalk.
Немската фирма нашумя миналата година с технологията "Jet Flap" (която смъква границата на минималната скорост, увеличава устойчивостта на планера и безопастността). Както и при модела Текила, така и при новия Пойзън ще бъде приложена новата "революционна" (по твърдение на фирмата) технология. Skywalk |
Автор: | Красьо [ Съб Дек 10, 2005 5:03 pm ] |
Заглавие: | THE iMPRESS XC HARNESS |
Пон Апр 18, 2005 Красьо написа: Chrigel Maurer, Европейският шампион за 2004, представи iMPRESS - новата сбруя за високи достижения на Advance.
По време на разработката и, Chrigel използва за база технологиите на вече съществуващите сбруи на швейцарската фирма. За създаването на оптималната форма на сбруята са проведени много тестове в аеродинамичната тръба на Техническия институт в град Цюрих. Новата iMPRESS се предлага в две модификации: - модел със Speed Bag (с "пашкул" покриващ напълно краката). Сбруята има високо ниво на комфорт и е подходяща за продължителни полети. - модел с Wind Skirt. Сбруята има висока функционалност и позволява пълна свобода на движение. Това помага на пилота при изпълнение на акро фигури и в случай на екстремни ситуации. Advance |
Страница 1 от 9 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |