SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Новини - екипировка и оборудване
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=14&t=626
Страница 1 от 9

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:26 pm ]
Заглавие:  Новини - екипировка и оборудване

Съб Окт 30, 2004
Красьо написа:
Преди около месец в Южна Корея се появи още един производител на парапланери - Sun Gliders. Съвсем скоро бе създаден и техният уеб сайт www.sungliders.com . Интересна е разшифровката на логото на компанията:

Изображение

По слухове изтекли от компанията, Sun Gliders е още един отцепил се от Edel производител. Девизът на фирмата е "More Soft, More Fast, More High and More Safety". В момента Sun Gliders предлага на своя сайт крилата Smart (project DHV-1, AFNOR Standard), Forte (project DHV-1-2, AFNOR Standard), Libero (project DHV-2, AFNOR Performance), Khan (планира се за AFNOR Competition), SSun (тандем), Cruiser (за мотопара).


...............................................................................................................................................................

Нед Ное 21, 2004
Красьо написа:
EDGE - нова сбруя от APCO

EDGE - новата подвесна система на APCO се отличава с комфорт и красота. Нейната концепция е основана на съвременните принципи и няма да замени вече съществуващите сбруи на APCO Aviation, а само ще разшири техния асортимент.

Изображение

EDGE притежава същата философия и дизайн, като другите подвесни системи на APCO. EDGE е предназначена за пилоти, предпочитащи класическите сбруи с елегантен външен вид, повишен комфорт и максимална безопастност. В отличие от Finesse, тази сбруя няма твърди елементи (направени от Lexan), което позволи намаляне на теглото, обема й и увеличи срока на експлоатация на подвесната система.

Изображение

Една от съществените опции на EDGE включва препроектирания airfoam-протектор, който има повишени ударопоглъщащи свойства, в сравнение с предишния. Новият протектор също така ще се използва и за други подвесни системи като Finesse (старият протектор е спрян от производство).

Apco Aviation

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:33 pm ]
Заглавие:  Novi krila ot Mac Para

Пон Ное 22, 2004
niki написа:
Sled fevruari 2005-a Mac Para puskat v prodajba slednite novi modeli krila:

SPICE - krilo za paramotori

MAGUS 4 - posledniat variant competition

BITCH - za akro maniaci

poveche info ... http://www.macpara.com

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:42 pm ]
Заглавие:  Eris - new high performance competion wing

Сря Дек 22, 2004
Красьо написа:
В страницата на Sky Paragliders се появиха първите снимки на новия състезателен парапланер Eris. Както казват от чешката фирма, Eris е крило за високи достижения, чиито последни изпитания ще завършат скоро. По думи на тест пилотите, голямо впечатление е направило изключително малкото пропадане, отличната скорост и възможността за "изцеждане" и на най-слабите термики. Ето някои от снимките на новия планер Eris.

Изображение

Изображение

Sky Paragliders

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:46 pm ]
Заглавие:  Airwave Mustang

Нед Яну 02, 2005
Красьо написа:
Новото крило Mustang (проект DHV-2) на Airwave се очаква да се появи скоро.

Изображение

Наследявайки някои черти от дизайна на Sport 2 и Magic FR, тест-пилотите са много въодушавени от него, като отбелязват високите му летателни качества. Парапланерът впечатлява с изключително добро поведение при излитане, висока стабилност и отлично изкачване при термично реене.
Изображение

Както казват от Airwave, на конкуренцията ще бъде много трудно да победи Mustang-а в средния клас.

Изображение

На пазара първо ще се появи M размерът на крилото, последван от S и L.

XC Magazine

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:47 pm ]
Заглавие:  Sky Drive - управляем запасен от Sky

Нед Яну 16, 2005
Красьо написа:
SKY DRIVE е управляем DHV сертифициран запасен парашут на Sky. Дизайна му идва от тъй наречената “делта” концепция. Но на пилота не му е необходимо да използва специален контейнер или някакви допълнителни закрепващи колани – трябва само да го сложи в сбруята си ...

Изображение

SKY DRIVE се скатава в стандартен вътрешен контейнер и може да се постави на всяка сбруя, независимо от разположението на външния контейнер. При контролиране на посоката на планиране не се използват никакви управления или колани! Управлява се посредством преместване теглото на пилота наляво и надясно. По този начин когато пилотът е събрал своя парапланер в ръцете си, лесно може да коригира посоката на планиране. Също така се избягва усложняването на системата при наличие на управления или управляеми връвчици.

Изображение

Ето и главните предимства на запасната система:

- Лесно контролиране на посоката на планиране
- Исключително лек (2,4 кг)
- Може да се използва към всяка стандартна сбруя
- Много бързо отваряне на парашута

Изображение

ТТХ на запасния парашут SKY DRIVE

Изображение

Sky Paragliders


Нед Яну 30, 2005
ico написа:
Tozi SKY DRIVE naistina se otvaria dosta barzo,vidiah go s o4ite si :shock: posle 4uh i dobri otzivi za nego.

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:48 pm ]
Заглавие:  UP Trango 2

Вто Фев 08, 2005
Красьо написа:
По стъпките на успешния модел Trango, задържал се повече от 3 години на пазара, UP работят по създаването на неговия заместник - UP Trango 2. От немската фирма твърдят, че новото крило ще се отличава с по-добри характеристики, но въпреки това ще остане с класификацията DHV 2-3: тримувана скорост 39км/ч, максимална 56км/ч, много ниска мин. скорост (по-добро "катерене"), връви New extra thin Dyneema от Cousin Trestec (за по-дълъг живот), по-дълъг ход на управленията и по-голяма стабилност на купола.

Изображение

Първите прототипи на новата 2-3-ка са били показани още в края на миналата година в St. Hilaire в Couple Icare. Trango 2 ще излезе в 6 размера: XS (60-75kgs), S (70-85kgs, DHV 2-3), SM (80-95kgs, DHV 2-3), M (90-107kgs, DHV 2-3), L (105-120kgs, DHV 2-3) и XL (115-135kgs) (XS и XL няма да бъдат сертифицирани). Скоро са завършили DHV тестовете на М размер, като в test-report е била отбелязана само една 2-3! Впечатление е направило по-бавното завъртане при асиметричен колапс и високата стабилност на планера при големи скорости.

U.P.

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:52 pm ]
Заглавие:  Nova - New DHV 2-3

Нед Фев 20, 2005
Красьо написа:
В момента австрийският производител на парапланери и кайтове Nova, разработва крило, което ще бъде от клас DHV 2-3. Новият парапланер ще замени Nova Radon. По думи на главния конструктор Hannes Papesh, бъдещата 2-3-ка ще бъде продължение на серията крила базирани на вече преминалия всички тестове Nova Tatoo. На 22 януари един от прототипите е приключил с част от DHV тестовете. Очаква се до март месец да бъдат завършени всички изпитания по сертификацията.

Nova

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:54 pm ]
Заглавие:  Gradient Nevada

Вто Фев 22, 2005
Красьо написа:
До края на седмицата ще приключат всички тестове по най-новото крило на Gradient - Nevada.

Изображение

Според Ondrej Dupal новата 2-3ка е значително по добра от предшественика си (Gradient Bliss), като показва отлични летателни характеристики, подобни на Avax RSE. Първите серийни парапланери се очаква да се появят на пазара в средата на март.

Gradient

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:55 pm ]
Заглавие: 

Вто Мар 01, 2005
Красьо написа:
Това е снимка на прототипа X171 на Nova.

Изображение

Новата 2-3ка ще се казва TYCOON. По думи на Hannes Papesh крилото е по-бързо от Radon, с много добро качество. Безопастността също е на високо ниво.

Nova

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:57 pm ]
Заглавие: 

Пон Мар 07, 2005
Красьо написа:
Gradient Nevada не успя да вземе DHV 2-3.

В mail изпратен до вносителите на Gradient, Ondrej Dupal съобщава:
"Направихме всички възможни подобрения, с желанието крилото да има по добро поведение при accelerated asymmetrical tuck, но сега сме наистина на ръба на възможностите на това крило,затова трябва да спрем и да започнем с различен прототип."

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 4:58 pm ]
Заглавие:  Gin Gliders / Oasis replacement

Чет Мар 10, 2005
Красьо написа:
В края на февруари Gin Gliders оповестихa новината, че в Мексико е започната работа по създаване на крило от клас DHV 1-2 което ще замени добре познатия Oasis. Засега опитният парапланер е с кодово име RX 7.

Gin-Gliders

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 5:00 pm ]
Заглавие:  X176

Съб Мар 12, 2005
Красьо написа:
Във вторник Nova ще започне тестове на втория прототип на Tycoon - X176.

Изображение

При изпитания първият опитен парапланер X171 е имал проблеми със стабилността.

Nova

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 5:01 pm ]
Заглавие:  New Trango 2 certified in all sizes!!

Нед Мар 20, 2005
Красьо написа:
От UP съобщиха, че всички размери на новия Trango 2 са минали DHV тестове. Повече инфо - http://www.up-paragliders.com/ .

U.P.

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 5:02 pm ]
Заглавие:  Skywalk Poison

Чет Мар 24, 2005
Красьо написа:
В началото на лятото се очаква да се появи на пазара новата 2-3ка на Skywalk.

Изображение

Немската фирма нашумя миналата година с технологията "Jet Flap" (която смъква границата на минималната скорост, увеличава устойчивостта на планера и безопастността).
Както и при модела Текила, така и при новия Пойзън ще бъде приложена новата "революционна" (по твърдение на фирмата) технология.

Skywalk

Автор:  Красьо [ Съб Дек 10, 2005 5:03 pm ]
Заглавие:  THE iMPRESS XC HARNESS

Пон Апр 18, 2005
Красьо написа:
Chrigel Maurer, Европейският шампион за 2004, представи iMPRESS - новата сбруя за високи достижения на Advance.

Изображение

По време на разработката и, Chrigel използва за база технологиите на вече съществуващите сбруи на швейцарската фирма. За създаването на оптималната форма на сбруята са проведени много тестове в аеродинамичната тръба на Техническия институт в град Цюрих.
Новата iMPRESS се предлага в две модификации:

- модел със Speed Bag (с "пашкул" покриващ напълно краката). Сбруята има високо ниво на комфорт и е подходяща за продължителни полети.

- модел с Wind Skirt. Сбруята има висока функционалност и позволява пълна свобода на движение. Това помага на пилота при изпълнение на акро фигури и в случай на екстремни ситуации.

Advance

Страница 1 от 9 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/