SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

UP Summit XC3 -EN B
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=14&t=7277
Страница 1 от 2

Автор:  Милен [ Нед Фев 23, 2014 1:56 pm ]
Заглавие:  UP Summit XC3 -EN B

UP Summit XC3-M размер /90-115кг./ бе сертифициран първи-EN B

3 линии, две главни от всяка страна,
214 м. обща дължина на връвите /размер М/,
Макс. скорост-60 км/ч............
http://www.up-czech.cz/summitxc-popis
http://www.up-czech.cz/summitxc-technicke-parametry

Автор:  Милен [ Пон Фев 24, 2014 2:52 am ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Крилото е с новия профил "sharknose"

Автор:  HAWK [ Пон Фев 24, 2014 9:17 pm ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

http://up-paragliders.com/en/news/item/203

Автор:  Милен [ Вто Фев 25, 2014 4:21 pm ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Ето и данните на UP Summit XC3 M

26.1qm flat
21.5qm projected
span flat 12.8m
span projected 9.74m
ASPECT RATIO 6.3 !!!
aspect ratio projected 4.4
cells 56
TOTAL LINE LENGHT 214m !!!
MAX SPEED (60km/h not officially confirmed!) !!!
TAKE OFF WEIGHT 90-115kg !!!
CATEGORY: EN-B :)

Автор:  Милен [ Пон Мар 17, 2014 7:47 am ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Нова концепция на спийд системата-неизползвана досега в света на парапланеризма!

Автор:  HAWK [ Сря Мар 19, 2014 10:33 pm ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Ето го и него :)

https://vimeo.com/89513319#at=0

Автор:  Милен [ Нед Мар 30, 2014 10:03 am ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Информация за крилото от UP:
http://up-paragliders.com/en/products/p ... summit-xc3

Автор:  Милен [ Чет Май 15, 2014 11:49 pm ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Вече са сертифицирани всички размери: S, M, L

Несъмнено крилото е лидер в класа си!

Нещо от UP:

Крилото е EN B, защото независим тест център го тества и го класифицира "B", а не защото ние по някакъв начин сме ги принудили (ако това изобщо е възможно).С впечатляващата максимална скорост от 60 км/ч, големите колапси при максимална скорост ще бъдат динамично преживяване и ние препоръчваме на новите собственици на крилото да приближават границата постепенно и предпазливо. Достатъчно височина, добра концентрация и добри реакции ще направят опита Ви добър пример за всички, не на последно място и за вашите приятели, които гледат от разстояние.

UP Summit XC3 е тествана от ParaTest в Швейцария. В момента, ParaTest преминава през процедура на EN акредитация нещо, което не е било необходимо преди и това доведе до малко забавяне на публикуването на резултатите от тестовете. В момента, крилата, които се доставят на клиентите са маркирани като "Прото", като последица от това. В следващите няколко дни ще бъде завършена акредитацията и ние ще изпратим EN стикери за всички клиенти, които вече са притежатели на нови крила.

Клуб Флай Академи

Автор:  ppountchev [ Пет Май 16, 2014 9:32 am ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Ако нещо се съмнявам за това крило това са 60-те километра. EN-B, 6.3 AR i тая скорост не се връзват.

Автор:  Милен [ Пет Май 16, 2014 6:24 pm ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Немците или Швейцарците лъжат?

Автор:  ppountchev [ Пет Май 16, 2014 6:40 pm ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Все едно. Измери го ти и кажи колко е.

Автор:  Милен [ Пет Май 16, 2014 7:01 pm ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Защо?

Ето и отзиви след първите сравнения с други актуални модели в http://www.paraglidingforum.com/posting.php?mode=quote&p=414800&p19=1
Heimo написа:
mksaarel написа:
I know you have flown Factor 2 and Mistral 7, How is Summit XC3 compared to those? I know that you haven't have a change to thermal it yet, but as you do have a change could you think of the differences compared to your previous gliders.
Thanks for asking Markus!
I’m still getting to know it better and the thermalling I will do earliest by the end of this month. What I can say compared to M7 and F2, XC3 has a faster trim speed and it is not as agile as F2. That might come to the fact that I’m flying it quite light. Brake pressure is a bit higher. The good thing is I do not need a wrap to control it. It responds to quite small brake inputs nicely. XC3 feels to cut well turbulence and it has a better glide than M7 or F2. Here is one more video at Suomenlinna from Mother's day, my total flying weight was about 102 kilos.
http://vimeo.com/94856206


Обърнете внимание на коланите-спийд системата!!!
Пилота го лети лек и е по-бърз от M7 and F2, ами като е тежък!!!!

Автор:  HAWK [ Сря Май 28, 2014 4:41 pm ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Тест на UP Summit XC3:

https://www.youtube.com/watch?v=_ZquYHy ... e=youtu.be

Автор:  Милен [ Сря Май 28, 2014 9:03 pm ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

brooke написа:
We have received the first Summit XC3 in Australia - medium - flying it yesterday at about 95kg.

Put it through collapses at trim and full bar, as well as stall point, negative spin, spiral and wingovers. I can't believe how easy this wing is, and how simple it is to control when I pulled collapses. Can see why it passed B and I would not be surprised if some manoeuvres passed A category.

As for performance - flying side by side with a Trango XC2 at same wing loading - I was in open harness and other pilot in Pod Harness. Glide was exactly the same through the entire speed range, although I was a little quicker at full bar. On trim they are par on par as well.

Don't want to spoil more but our testing video is almost complete :D

:)
Още един пример за това, какво могат да "извадят" дизайнерите от съвременните крила!
Съдейки по feedback-а, крилото дори СЕ ДЪРЖИ, като старите EN B.

Автор:  Милен [ Вто Юни 17, 2014 9:34 am ]
Заглавие:  Re: UP Summit XC3 -EN B

Из PG forum :)
mariubi написа:
Hi,
as promised my feedback about my Summit XC3(M, total weight 105kg) as a comparision to my former Mentor 3(M):
- higher trimspeed
- better in Headwind glide
- digs better in thermals and was able to lean more as the higher aspect ratio allowed me to core on tip of the wing
- feels great in strong thermals, for me it is very managable(I am not soft on piloting, rather aggressive)
Trying not to offend any Mentor owners as I was very happy with my Mentor3 but this is a step UP!
I flew my SXC3 around 10 h and was from the first flight very pleased with its behavior!
I got the chance to fly it tip by tip with a Carrera and as we tried to touch the tips neither of us lost height, conclusion=glide somehow equal, the difference was obvious as we let them fly at trim(SXC3 got the upperhand-but I do not know what was the total weight of the pilot on the Carrera).
As to the top Speed cannot confirm 60 km/h as I must shorten the speedlength, but I have tested my former wing and I got in calm 52/53 km/h at fullspeed. The SXC3 outspeeds for sure the M3 in calm air at trimspeed and I am feeling the pattern will be the same while on fullbar, another proof is the 20-23 km/h speed that I got in turbulent non-laminar 19 km/h headwind at trim(on M3 I got a little bit less).
Somehow it is very difficult to draw a line and compare them, but for me is clear that SXC3 has obvious advantages over M3 and beside the fact that both are amazing wings it is a matter of choice which one should be chosen. Do not overestimate your pilotskills because on M3 I got more flight-time and it was very forgivable when it got "hot"(in Kenya for example) as for SXC3 it is predictable but 10 h is still not enough for a full report.
The reasons I wanted more were:
- speed
- speed in headwind
- speed at trim
- speed on fullbar
and I got them!
Be best at what U fly not what others fly:)
Igor

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/