SkyNomad http://forum.skynomad.net/ |
|
UP Summit XC3 -EN B http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=14&t=7277 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Милен [ Нед Фев 23, 2014 1:56 pm ] |
Заглавие: | UP Summit XC3 -EN B |
UP Summit XC3-M размер /90-115кг./ бе сертифициран първи-EN B 3 линии, две главни от всяка страна, 214 м. обща дължина на връвите /размер М/, Макс. скорост-60 км/ч............ http://www.up-czech.cz/summitxc-popis http://www.up-czech.cz/summitxc-technicke-parametry |
Автор: | Милен [ Пон Фев 24, 2014 2:52 am ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Крилото е с новия профил "sharknose" |
Автор: | HAWK [ Пон Фев 24, 2014 9:17 pm ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
http://up-paragliders.com/en/news/item/203 |
Автор: | Милен [ Вто Фев 25, 2014 4:21 pm ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Ето и данните на UP Summit XC3 M 26.1qm flat 21.5qm projected span flat 12.8m span projected 9.74m ASPECT RATIO 6.3 !!! aspect ratio projected 4.4 cells 56 TOTAL LINE LENGHT 214m !!! MAX SPEED (60km/h not officially confirmed!) !!! TAKE OFF WEIGHT 90-115kg !!! CATEGORY: EN-B |
Автор: | Милен [ Пон Мар 17, 2014 7:47 am ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Нова концепция на спийд системата-неизползвана досега в света на парапланеризма! |
Автор: | HAWK [ Сря Мар 19, 2014 10:33 pm ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Ето го и него https://vimeo.com/89513319#at=0 |
Автор: | Милен [ Нед Мар 30, 2014 10:03 am ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Информация за крилото от UP: http://up-paragliders.com/en/products/p ... summit-xc3 |
Автор: | Милен [ Чет Май 15, 2014 11:49 pm ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Вече са сертифицирани всички размери: S, M, L Несъмнено крилото е лидер в класа си! Нещо от UP: Крилото е EN B, защото независим тест център го тества и го класифицира "B", а не защото ние по някакъв начин сме ги принудили (ако това изобщо е възможно).С впечатляващата максимална скорост от 60 км/ч, големите колапси при максимална скорост ще бъдат динамично преживяване и ние препоръчваме на новите собственици на крилото да приближават границата постепенно и предпазливо. Достатъчно височина, добра концентрация и добри реакции ще направят опита Ви добър пример за всички, не на последно място и за вашите приятели, които гледат от разстояние. UP Summit XC3 е тествана от ParaTest в Швейцария. В момента, ParaTest преминава през процедура на EN акредитация нещо, което не е било необходимо преди и това доведе до малко забавяне на публикуването на резултатите от тестовете. В момента, крилата, които се доставят на клиентите са маркирани като "Прото", като последица от това. В следващите няколко дни ще бъде завършена акредитацията и ние ще изпратим EN стикери за всички клиенти, които вече са притежатели на нови крила. Клуб Флай Академи |
Автор: | ppountchev [ Пет Май 16, 2014 9:32 am ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Ако нещо се съмнявам за това крило това са 60-те километра. EN-B, 6.3 AR i тая скорост не се връзват. |
Автор: | Милен [ Пет Май 16, 2014 6:24 pm ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Немците или Швейцарците лъжат? |
Автор: | ppountchev [ Пет Май 16, 2014 6:40 pm ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Все едно. Измери го ти и кажи колко е. |
Автор: | Милен [ Пет Май 16, 2014 7:01 pm ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Защо? Ето и отзиви след първите сравнения с други актуални модели в http://www.paraglidingforum.com/posting.php?mode=quote&p=414800&p19=1 Heimo написа: mksaarel написа: I know you have flown Factor 2 and Mistral 7, How is Summit XC3 compared to those? I know that you haven't have a change to thermal it yet, but as you do have a change could you think of the differences compared to your previous gliders. Thanks for asking Markus!I’m still getting to know it better and the thermalling I will do earliest by the end of this month. What I can say compared to M7 and F2, XC3 has a faster trim speed and it is not as agile as F2. That might come to the fact that I’m flying it quite light. Brake pressure is a bit higher. The good thing is I do not need a wrap to control it. It responds to quite small brake inputs nicely. XC3 feels to cut well turbulence and it has a better glide than M7 or F2. Here is one more video at Suomenlinna from Mother's day, my total flying weight was about 102 kilos. http://vimeo.com/94856206 Обърнете внимание на коланите-спийд системата!!! Пилота го лети лек и е по-бърз от M7 and F2, ами като е тежък!!!! |
Автор: | HAWK [ Сря Май 28, 2014 4:41 pm ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Тест на UP Summit XC3: https://www.youtube.com/watch?v=_ZquYHy ... e=youtu.be |
Автор: | Милен [ Сря Май 28, 2014 9:03 pm ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
brooke написа: We have received the first Summit XC3 in Australia - medium - flying it yesterday at about 95kg. Put it through collapses at trim and full bar, as well as stall point, negative spin, spiral and wingovers. I can't believe how easy this wing is, and how simple it is to control when I pulled collapses. Can see why it passed B and I would not be surprised if some manoeuvres passed A category. As for performance - flying side by side with a Trango XC2 at same wing loading - I was in open harness and other pilot in Pod Harness. Glide was exactly the same through the entire speed range, although I was a little quicker at full bar. On trim they are par on par as well. Don't want to spoil more but our testing video is almost complete Още един пример за това, какво могат да "извадят" дизайнерите от съвременните крила! Съдейки по feedback-а, крилото дори СЕ ДЪРЖИ, като старите EN B. |
Автор: | Милен [ Вто Юни 17, 2014 9:34 am ] |
Заглавие: | Re: UP Summit XC3 -EN B |
Из PG forum mariubi написа: Hi,
as promised my feedback about my Summit XC3(M, total weight 105kg) as a comparision to my former Mentor 3(M): - higher trimspeed - better in Headwind glide - digs better in thermals and was able to lean more as the higher aspect ratio allowed me to core on tip of the wing - feels great in strong thermals, for me it is very managable(I am not soft on piloting, rather aggressive) Trying not to offend any Mentor owners as I was very happy with my Mentor3 but this is a step UP! I flew my SXC3 around 10 h and was from the first flight very pleased with its behavior! I got the chance to fly it tip by tip with a Carrera and as we tried to touch the tips neither of us lost height, conclusion=glide somehow equal, the difference was obvious as we let them fly at trim(SXC3 got the upperhand-but I do not know what was the total weight of the pilot on the Carrera). As to the top Speed cannot confirm 60 km/h as I must shorten the speedlength, but I have tested my former wing and I got in calm 52/53 km/h at fullspeed. The SXC3 outspeeds for sure the M3 in calm air at trimspeed and I am feeling the pattern will be the same while on fullbar, another proof is the 20-23 km/h speed that I got in turbulent non-laminar 19 km/h headwind at trim(on M3 I got a little bit less). Somehow it is very difficult to draw a line and compare them, but for me is clear that SXC3 has obvious advantages over M3 and beside the fact that both are amazing wings it is a matter of choice which one should be chosen. Do not overestimate your pilotskills because on M3 I got more flight-time and it was very forgivable when it got "hot"(in Kenya for example) as for SXC3 it is predictable but 10 h is still not enough for a full report. The reasons I wanted more were: - speed - speed in headwind - speed at trim - speed on fullbar and I got them! Be best at what U fly not what others fly:) Igor |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |