SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

Новия двулайнер на UP EN D
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=14&t=9567
Страница 1 от 1

Автор:  Милен [ Пон Дек 11, 2017 11:11 pm ]
Заглавие:  Новия двулайнер на UP EN D

Излезе и първата официална информация за новото крило на UP EN D.
Разработката е отнела няколко години в прототипи и тестове.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1767354999973487&id=107520525956951

Автор:  Милен [ Вто Дек 19, 2017 10:33 am ]
Заглавие:  Re: Новия двулайнер на UP EN D

https://www.facebook.com/UPparagliders/posts/1776389982403322

UP успяха да сертифицират най-източените EN B и EN C крила. Интересно, колко ли ще е ЕN D?

Автор:  Милен [ Сря Дек 20, 2017 9:11 pm ]
Заглавие:  Re: Новия двулайнер UP Meru EN D

Daniel Crespo от http://ojovolador.com/ е имал възможност да лети крилото няколко часа на Тенерифе. Първи отзиви за крилото https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1778196265556027&id=107520525956951
Летял е крило да крило с Озон Зено. Прототипа на UP Meru има по-добър глайд, +20 км/ч на спийд с много плоска поляра.....

Автор:  Djubaca [ Съб Дек 23, 2017 3:53 pm ]
Заглавие:  Re: Новия двулайнер на UP EN D

Милен написа:
Daniel Crespo от http://ojovolador.com/ е имал възможност да лети крилото няколко часа на Тенерифе. Първи отзиви за крилото https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1778196265556027&id=107520525956951
Летял е крило да крило с Озон Зено. Прототипа на UP Meru има по-добър глайд, +20 км/ч на спийд с много плоска поляра.....

Ебаси :shock:

Автор:  Милен [ Нед Дек 24, 2017 2:40 pm ]
Заглавие:  Re: Новия двулайнер на UP EN D

На Тенерифе завършват последните донастройки на крилото, чието създаване отне три години. Дълго време го бъркаха с прототипа на ССС крило. В 2016 Мадс Синдергард направи и Датски рекорд с прототипа - във форума има инфо.

Автор:  Милен [ Вто Яну 23, 2018 1:09 pm ]
Заглавие:  Re: Новия двулайнер на UP EN D

UP Meru
Може да се поръчва!
http://www.up-paragliders.com/en/products/paragliders/meru
https://vimeo.com/251281103

Крилото е в 2 размера, АR = AR на UP Trango X Race= AR на Ozone Zeno = 6,9
1. Има повече камери 84 срещу 78 за Zeno, 80 за XC Racer на Flow :)
2. 200 гр. по-ниско тегло от съответния размер на Ozone и 200-300 гр. по-ниско тегло от XC Racer!
3.Използвани платове на горната повърхност: Porcher Skytex 38 Universal, Porcher Skytex 32 Universal, Porcher Skytex 27 Universal
Използвани платове на долната повърхност: Porcher Skytex 27 Classic
4. Обща дължина на връвите с включени дължини на управленията
S/M- 213 м., M- 220м.

Автор:  Милен [ Съб Фев 10, 2018 2:00 pm ]
Заглавие:  Re: Новия двулайнер на UP EN D

Повече камери в едно крило - много по изчистен атакуващ ръб /много по-точно повтаря геометрично компютърния модел/, съответно това води до много проблеми за дизайнера - борба с по-високото тегло заради повечето на брой платки/ колкото е по - леко крилото излиза по-лесно, ориентира се по-добре спрямо вятъра и по-лесно се възстановява във въздуха/, проблеми при сертифицирането /повече камери създават предпоставка за евентуално по-трудно възстановяване на крилото при ситуация/, от гледна точка на производството се повишава цената.....

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/