Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Апр 25, 2024 1:42 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: ??????Въпрос????????
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 10:31 am 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
Кой ще ни обясни за фигорите при делта планирзма вече попитах за фигорите с Делти но постинга бе истрит сега отново питам с надеждата че няма да бъде истрито OggY ?

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ФИГУРИ С ДЕЛТА
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 1:33 pm 
Фарчило - плаша се да ти пиша и да те чета - че като cu пуснеш лайномета - и ми се отщява да летя в БГ. Ама хайде да направя един опит и да споделя тук, че и фигурите с делта си крият опасности, както и тези с пара.Много зависи какъв опит има пилота и какво е крилото. Първото което се научава са сривовете. Аз използвам 2 срива - срив през нос и срив през крило. И двата се използват за правене на фигури, а срива на типса на крилото - използвам и когато летя на термика. И да продължа, че с фигурите спирам до 300 м над земята - да имам marginal за парашут, ако се наложи. И ето една приятна фигура - wing over. Мек или дълбок. Или някъде по средата. Прави се много често на склоново реене. И при кацане в ограничена площадка. И там е важно да не се изгуби скоростта до склона - че земята боли.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: fds
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 2:44 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
с с с Ogyy не ти се лети в Бг заради мен аихаихаих много смешно лайномет ихаиха ОК пак питам за фигорите Срива не фигора освем лупинг свредел какво друго може да се прави с делта ? това е Ogyy въпроса е за фигорите ??? а не ля ля лялляляял можеш пак да триеш

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Лоопинг и свредел - плосък!
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 3:43 pm 
Лоопинг и свредел - плосък!


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: bv
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 4:55 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
защо ми се струва че при делтите wing over и свредел са едно и също нещо ???къде е разликата и само това ли други фигори няма таи ли ?

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Looping - Flat Spin
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 5:16 pm 
Погледни внимателно клиповете - на първия Andrea прави свредел в края на първата минута - гледан от земята. А на втория клип също в началото се вижда заснет от кила на делтата. Тази фигура ме претоварва особено при излизане - усещам камшичен удар във врата. А лоопингите са красиви за гледане!
И ще намериш, че има голяма разлика между двете.

http://www.youtube.com/watch?v=tyQc8q4j ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=5bBh9b7P ... re=related


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: k
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 6:08 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
tarsq razlikata mejdu wingoveri i svredel >?

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: gfd
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 6:13 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
http://www.youtube.com/watch?v=RIV4aZj8 ... re=related
a tova za6to i kak ?

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: aerobatics
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 6:29 pm 
Sport of performing maneuvers such as rolls, loops, stalls, spins, and dives with an airplane. As an organized sport, rather than as an air show attraction ("stunt flying"), aerobatics began international competition in 1960 under the auspices of the Fédération Aéronautique Internationale.


Hvarchilo, Wingover niama nishto obshto sas svredel ( osven che i pri dvete ima vartene okolo osta Z )
Wingover ( samoto ime bi se prevelo kato zavoi prez krilo ) e neshto kato nedobre izpalnen looping, t.e. kriloto e pochti obarnato po grab, ama vse pak ne e horizontirano kato pri edin perfekten looping.
Ako zapochnesh da analizirash edin zavoi, nai-harakternoto za zavoia e agala na kriloto spriamo horizonta.Tozi agal moje da e 30 gradusa, moje da e 60, moje da e 90...ako prehvarli 90, veche stava wingover...i ako stane 180, tova e looping.
A svredela si e druga figura ( ne figora )...osven tova ima razlichni vidove svredeli...
A po povod dali sriva ( stall) e figura ili ne, sam po sebe si moje i da ne e, no s nego se zapochvat razni figuri, taka che ako e izpalnen prednamereno, moje da se broi za figura. Vij gore definicia na aerobatics ot rechnika, i zabeleji che stall e vav spisaka...


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: ves
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 6:41 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
krassihg
Гост
Blagodarq

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: spin and spiral dive
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 6:57 pm 
http://en.wikipedia.org/wiki/Spin_(flight)

zabeleji razlikata mejdu spin i spiral dive...
v edinia sluchai letatelnia aparat se varti, no taka che ednoto mu krilo proizvejda izvestna podemna sila, a drugoto ne...osven tova zabeleji che vlizaneto v spin stava kato pilota prednamereno sriva ednoto krilo

In a spin, one wing is sufficiently stalled and generates significant drag but little or no lift, and the other is either not stalled or not stalled as fully as the other, and generates significant lift. This causes the aircraft to autorotate due to the non-symmetric lift and drag.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: tono
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 7:04 pm 
S risk da stana dosaden, samo da dobavia che hang glider-a ima izvestni ogranichenia v praveneto na fuguri poradi prostia fact che upravlenieto e s izmestvane na tegloto, a ne s aerodinamichni ploskosti kato pri samoleta da rechem. Poradi tova vsichki figuri se postigat sas variacii na skorostta ( max ili srivna i t.n. ) i s naklaniane na kriloto . Zatova ne moje da se napravi tono ( bure ) da rechem...makar che sam gledal na edno sastezanie edin yunak napravi neshto, koeto biah gotov da se zakalna che e tono...no kak go postigna, neznam...ako nameria movieto, shte go pusna tuka.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: fds
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 7:06 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
e tova e 4isto prosto i qsno Blagodarq za oto4neniqta Oggy tova triabva6e ti da go napi6e6 ./..

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: vc
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 7:16 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Апр 13, 2007 8:12 pm
Мнения: 1483
otnostno tonoto mislq 4e Delata go pravi no moje ida barkam

_________________
I v rotor i v Cb vse mi e dobre ....... CB TEAM


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ФИГУРИ С ДЕЛТА
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 10:38 pm 
След толкова обяснения - да добавя, че не вися непрекъснато във форума, за да отговáрям за фигури с делта. Краси го е написал добре. Аз лично намирам удоволствието в термичното и xc летенето с делта. Мога да опиша, че при свредела майсторството е да балансираш срива на вътрешното крило с положение на рамката - такова, че вътрешното крило да е на границата да се срине. Ако летиш на делта ще ме разбереш. Когато крилото се срине - то пропада, набира вертикална скорост и профила на края на крилото заработва и го вади от срив. Но тогава то не е във фигура а във срив, Номера е да го поддържаш точно на сривната граница, тогава делтата се завърта - почти плоско, но с пропадане. И трябва да се балансира от пилота с избутване на рамката, но и стоене на подходящо място, за да се върти, а не срине. Ваденето го правя със срив през нос, затова ме заболява врата от камшичен удар. Това не е трудна фигура, но изисква добро координиране по рамката. Защото профила на делтакрилото е усукан и това се използва. И тази усуканост е променлива при различните крила.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов