Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:13 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: 100 km out/return
МнениеПубликувано на: Вто Юли 15, 2008 11:25 am 
Враца 12 юли. 6 крила сме разпанали на Околчица, десетина парапланеристи се о4акват. Кумулуси се заформиат над зентралниа Балкан, при нас се о4ертава ден сас синиа термика. Поставих задача река Искар на иуг, краиа на Врачанскиа Балкан на север с враштане до казането на бенсиностанзиата. Маркус и Мике са парви вав ваздуха заедно с 2 паракрила, аз излитам и пред паметника закраявам в качването. Вече налетиах 6 часа на Kомбата и го усешам много по-поcлушен. Една пара крайи 3-400 м над мен в термиката, зентрирах качването и вдигам с двоика. На 1500 аsl пpelitam м на иуг като мернах 2 давешти се крила. Барзо долетиах до Искара и там намирам средно турбулентна двоика, коиато се позасили вав височина. 1800 м и прелитам обратно кам старта. Крилата са се извадили от ниското, парапланерите реиат над долината, а v следваштата термика зад паметника и вдигам 1550 м. Оттам политам кам прохода и го достигам сас загуба на 200 м само. И прелетна скорост 55-60 км. Настигам Мике, които варти в термика наватре в прохода, прелитам кам предните скали и се завартам в 3-ка нагоре. 1600 м и отново прелитам на север. Не вартиа до краиа, з да спестиа време, Мике е 2-300 м по високо над западната страна на планината, Маркус триабва да е напред. Пускам правата с изпаната напречка и наи-добро ка4ество и прелиам далго, преди да намериа добро ка4ване. То е малко след кариерата и го запо4вам от ниско. Далго време набирам,
Мике ме достига и крайим заедно. Термиката изнасиа на северозапад и с 1800 м заобикалиам краа на планината и поемам обратно. Мике остана да крайи и когато погледнах назад - ми се стори че наблиява звездите. После сподели, 4е се изкачл о 2400 м. Аз сазриах Маркус, които се бе хлазнал назад по западната страна и преско4и планината кам Враца сравнително ниско. Запо4на да тарси качване, за да прелети прохода, а аз заредих кам 1450 м и го изцаках какво ште иникира. На 3-4 км сам зад него. С малка висо4ина Маркус запо4на да прелита пред планината, аз се плазгах по4ти без загуба над билото като следиах планрането му. Тои обарна курса кам града и реших, че ште каза зад стадиона. Продалйих над прохода без да потавам и в следваштиа скален казан сазриах доста пархашти птизи. Минах отгоре и ме бласна сериозна термика. Отпуснан напре4ката и зентрирах като следиа каде ште се присеми Маркус. Тои достига иазовира и каза до стената.

Моиата висо4ина е достата4на да се варна над старта и го достигам 3-400 м отгоре. Вече сам прелетиал 50 км, а слан4евата част на дениа е оште далга. Прииска ми се да прелетиа 100 км, като вече летиа доста по-уверено с новото крило. Продалйих на иуг и там се вмаквам в наи-силното качване този ден - 6,2 м/с. Извартиах го до 2266 м и стигнах Искара,оттам с лека поддрайка от скалите се варнах над старта. Закраях отгоре, като се опитвах да дам казането на
Маркус на минибуса. След което зад паметника влетиах в 4 м и се отнесох назад в планината до 2100 м. Опанах напречката и планирах сас 70-80 км като прелетиах прохода и следваштото качване намерих до манастира след Враца. Там останах до 1800 м висо4ина и се плазнах по западната отвесна страна на планината. В краиа на скалниа масив достигам отново 1800 м в доста друсливо ка4ване. И тук ми доиде идеиата да не се враштам отново, а да кривна кам Варшец, кадето сме отседнали. И да си полетиа бавно и за удоволствие. Долината не подкрепиа особено добре. Знам каде има деюрна термика и политам кам това кале преди варшец. С широки мазни крагове вдигам 1400 м и това е предостата4но да прелетиа до Клисурскиа манастир но аз прелитам бавно и тарествено над главната улиза и завартам над Заноене. Полианата там е огромна, а аз триабва да стопиа доста висо4ина. Запо4вам раzhодка над местността. Едно соkole вратна - пренесох се там и запо4нах набор с 1 метар. Поиграх си ниаколко минути, после закраях да установиа отнасиането. Моиат Flytec 6030 ми от4ете слаб североисток и започнах захода отдалече и от високо. Последно минах ниско над басеина за реклама на спортa и се приземих до стадо овце и си поприказвах с овчариа, преди да ми пратиат кола да ме вземе за заслуена прохладна бира. Маркус бе открит в басеина на Враца, малко не му достигна да затвори задачата, Мике прелетиа 60 км, Гуннар сприа в храстите под рампата и полу4и zенна помошт от врачанските парапланеристи за изтеглиането на крилото. За което изказвам благодарността му. Петер си облетиа ремонтираното крило, Харалд понатрупа терми4но реене.
Аз летиах 3 часа и 28м и заспах рано саштата вечер.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 15, 2008 2:51 pm 
Offline

Регистриран на: Пон Сеп 26, 2005 11:35 am
Мнения: 677
Местоположение: София
Име: Христо Джамбов
Братле ... предполагам че пишеш на латиница и после превеждаш някъде. Отвратително се чете.
Ако ползваш Windows XP - http://injinera.bgplus.com/na4alo.htm
Ако ползваш Windows Vista - http://paraglidingbg.com/BulgarianPhonetic.zip
И двете програмки се инсталират перфектно и не преебават Уиндоуса по никакъв начин.

Ако ползваш Линукс - моля някой компетентен да се изкаже.


Иначе евала за прелета ти ... Кефя се, че някой лети делта.

_________________
телефони : 0886 216 096, 0888 433 126
Axis Venus 4 - woody valley x alps
Axis Sirius II tandem


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: BRAVO!!!
МнениеПубликувано на: Нед Юли 20, 2008 9:12 am 
Offline

Регистриран на: Пет Май 02, 2008 8:34 am
Мнения: 21
Местоположение: SOFIA
Браво за дългият полет! През февруари 1979г. Ангел Анев направи 4 часа и нещо склоново реене на Чепън / Драгоман / което си беше рекорд за онова време. Сега явно си е нещо обичайно. Което е добре!Прочее сега не виждам да се лети на Чепън с едно-две изключения.Защо?-не зная.Подходящо е при ЮГ;ЮГОИЗТОК ; ИЗТОК.Близо е до София.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Chepan
МнениеПубликувано на: Пон Юли 21, 2008 5:26 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
Ами на Чепън не се лети според мене заштото няма удобен пат. Хората са се измързеливили доста и не искат да катериат страмна планина. Да не забравяме че на времето клуб Змеи си беше построил собствен лифт за вдигане на крила и сбруи. Другата причина е че ЮГ;ЮГОИЗТОК виатар е при навлизане на топъл фронт и постепенно с е усилва, което значи че можеш да правиш само склоново реене, а за тръгване на прелет няма накаде, никои не иска да се забива в Балкана отзад. На Чепан се лети и на Север, обаче проблема е че ако кацнеш от север, а си дошъл от ЮГ, триабва да обиколиш цялата планина за да се прибереш с транспорт. И това сам го правил, ама не е много удобно. А иначе Чепана е много красива планина, страхотни скали и гледки. На времето Оги и Такучката направиха един прелет с мото-делтаплан до Варшец и обратно до Чепан, и донесоха една туба вино, а на кацането имаха инцидент с един циганин и кон...това е отделна историа де Истината е че сега пилотите предпочитат да идат на Коняво и да си направят прелет обратно до Софиа при ЮГ;ЮГОИЗТОК вятър, д окато Чепана няма каде да ги закара.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юли 21, 2008 6:02 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
А това летене на Север от Чепан ште го запомня с една странна случка. Бяхме аз и Сашо Кондратенко, тои караше Трабант и вятара се оказа слаб Север, и аз си викам , а бе даи да го пробваме тоиа Чепън на Север. Както и да е , не стана никаква поддражка и аз кацнах в подножието на север, а Сашо трагна да обикаля планината с Трабанта. Аз докато го чакам, се наслаждавах на гледката...едно красиво, касен следобед, привечер почти, тишина, чуват се само хлопки на стада овце, едни дълги сенки...а бе пасторална гледка... Както и да е , оставих крилото несгънато, да се вижда за ориентир на Сашо , заштото нито тои, нито аз знаехме кое село е това и как се стига... Аз се загледах в една странна борова горичка насред полето, вав формата на квадрат. Стори ми се много странно как така тази горичка има такава форма и е насредата на никъде. Викам си , чакаи да видя каква е тази горичка...влиазох наватре и гледам, в средата на горичката една голяма гранитна плоча, като стена, 2х2 метра....с надписи ..."Тука, еди коя си година се води битка между партизаните бла-бла бла ..и накрая доиде горскиа и ги изгони"... Както и да е , гледам плочата, и виждам че на нея има подпрян един голям чепат клон, някакси странно подпрян на плочата...аз като примерен гражданин, си викам: Тоа пък клон за кво е тука, само загрозява паметника...и го ритнах на страни и се обърнах да си ходя...в това време чувам един свистяшт звук и с периферното си зрение усештам как плочата пада варху мене...и отскачам в последния момент, а плочата се стовари точно зад мене, на 5 см от крака ми... Плюх си в пазвата и си казах...: еи , това ако ме беше премазало тука, така штях да си остана и немаше кои и да ме намери в тази смотана горичка...от пусто любопитство човек как си намира белята... Както и да е , варнах се при крилото и в това време Кондратенко доиде, но без Траби, за штото бил заседнал в едни далбоки коловози...Върнахме се до Траби и решихме че трябва да го вдигнем на ръце, ама сме само двама...кофти... В това време мина един овчар , гонеики овце наоколо и ние решихме че мое да го помолим да даде една ръка. Тои се отзова, помогна човека и Траби премина успешно препятствието. Благодарихме на човека и аз между другото го питам: На колко си години ? А тои скромно каза : 80... При което аз направо онемях...като знам как гонеше козите и как вдигна Трабанта с нас...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юли 24, 2008 8:39 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Май 02, 2008 8:34 am
Мнения: 21
Местоположение: SOFIA
КРАСИ. КАКТО РАЗКАЗВАШ. НАПРАВО МЕ СМАЯ.ТИ СИ РОДЕН ПИСАТЕЛ!!! ЧЕПЪНА Е МОЯТА ПЪРВА ЛЮБОВ !ТАКА ДА СЕ КАЖЕ! ТАМ ПРОЛЕТЯХ 1979 Г,МНОГО СПОМЕНИ. И СТРОЕЖ НА 2 ЛИФТА! ОТ КОИТО ИМА ЖАЛКИ ОСТАТЪЦИ!!!ТОВА Е ;ПРЕХОД И ДЕМОКРАЦИЯ ;КАКТО КАЗВАТ ДЖЕБЧИИТЕ НА БЪЛГАРИЯ!!!СЕГА НЕЩАТА СА ГРОЗНИ! :(


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: istorii
МнениеПубликувано на: Пон Юли 28, 2008 12:14 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
Благодаря че оценяваш мойте писателски дарби, ама и ти се включвай по-активно, че и ти имаш да разказваш много истории. Аз дойдох във Змей през 1982, а дотогава клуба вече имаше доста натрупан опит.
А като споменах за инцидента с коня и циганина, поне да го довърша:-)
Та значи летим ние на Чепън с делтапланери, а Оги и Такучев решиха да излетят с мото-делта и да отидат до Вършец и да се върнат. ...
всичко успешно и ги чуваме по радиостанциите че са вече наблизо, и че са взели една туба 20 литра михайловградско вино, която Такучев е гушнал в себе си отзад, а Оги кара отпред. Като наближиха съвсем до Чепъна, решиха да кацнат направо на шосето, а не на близкото селско-стопанско летище, което беше на 200-300 метра по-навътре в полето. За целта помолиха да отцепим шосето за коли в последния момент, за да не стане някои сакатлък. Както и да е, лоша идеа, ама кои да слуша...всичко стана импровизирано, отцепихме шосето и те захождат за кацане...мотото се спусна, изравни и вече кацна, когато нещо изненадващо се случи...оказа се че покрай шосето върви един циганин , хванал за юздата кон, и в момента в които крилото на мотото мина покрай коня , тои се уплаши и подскочи и се разцвили, при което пилота на мотото зави малко настрани, за да избегне удара с коня , обаче при това изместване другия край на крилото закачи едни високи храсти, и съответно
цялото мото се завартя и преобърна по граб, мачтата се счупи, а ония двамата висят с главите надолу, коланите ги държaт да не паднат, двигателя продължaва да върти перката, а Оги само крещи " Спри двигателя...спри двигателя" а Такучев само се суети и вика: Не мога да намериа ключа...

Сега вече не съм сигурен кои караше и кои държеше тубата с виното, но стана голям цирк, защото излезе че най-големия проблем беше да се опази тубата да не падне и да изтече виното :_)))
Съответно циганина се уплаши да не го подгоним да го бием, че коня му е предизвикал инцидента, и изчезна нанякаде, а ние и без това бяхме заети да видим какви са пораженията на мотото...
Разглобихме крилото и се видя че щетите не са страшни, само мачта щупена...
В това време откам Драгоман се зададе една полицейска кола, и забави и спря до нас и ченгето пита: Момчета, какво става тука ве? Всичко наред ли е?
Ние казваме: Да, всичко е ОК ...( ние си траем, щото не знаем да не би ченгето да се заяде защо сме кацали на шосето)
А то продалжaва: щото тука един циганин ме срещна и беше много уплашен и вика: Батеии, щял да напрай кътъстрофъ с нешту къту съмулет....


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: ДОПАЛНЕНИЕ - ПОПРАВКА
МнениеПубликувано на: Пон Юли 28, 2008 11:48 am 
ТАКУЧЕВ КАРАШЕ НА ВРАШТАНЕ, АЗ КРЕПИХ ТУБАТА :D

ПРЕДИ ТОВА ОБАЧЕ АЗ ВИКАМ НА ТАКУЧЕВ - КАЦНИ НИАКАДЕ, 4Е МНОГО МИ СЕ ПИШКА. АМИ ПОЧТИ ЕДИН ЧАС НАБИРА ДО 3000 М, ЗА ДА ИЗБЕГНЕМ РОТОРА СЕВЕРНО ОТ ПЛАНИНАТА . ИМАХМЕ НАСРЕШТЕН S/SW ВИАТАР.

И ТОИ КАЦНА НА ЛИВАДА ПРЕД КРАВАРНИЦИ ВЕЧЕ СЛЕД ПРЕЛИТАНЕТО НА БАЛКАНА. НАИЗЛЕЗЕ ПЕРСОНАЛАТ, ЕДИН СМЕЛ ИДВА ДО НАС И АЗ ГО ПИТАМ НА БАЛГАРСКИ САС СИЛЕН АКЦЕНТ- НАКАДЕ ДА ЛЕТИМ ЗА БЕЛГРАД ?

БЕШЕ КОМУНИЗАМ - СИГУРНО Е ЗВАННАЛ В МИЛИЦИАТА ПОСЛЕ ДА ДОКЛАДВА ЗА ДИВЕРСАНТИ.

A СЕ ОГАНА ВИЛКА НА ПРЕДЕН КОЛЕСНИК, КОИТО УЦЕЛИ СТАР ДАНЕР КРАИ ПАТИА, КАКТО И ПРЕДНА ТРАБА НА АТАКУВАШТИА РАБ, КОИАТО ВНЕСОХ ДОПАЛНИТЕЛНО ОТ LA MOUETTE.

НАИСТИНА ЦИРК


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: 6 ЧАСА И 5 МИНУТИ СКЛОНОВО РЕЕНЕ
МнениеПубликувано на: Сря Юли 30, 2008 7:40 pm 
... и тъй като Любо ме подсети за склоново реене си спомням най-дългия ми полет на склон. Югозападният старт на Люлин планина е към 300 м висок и дотам стигахме през Горна баня и се отбивахме по пътя към военното поделение на върха на Люлин. Мисля, че беше ракетно. Стартът е много добър и е чудесен за югозападен вятър. До този момент Големана от Сопот имаше полет на склон от 5 ч. и 45 минути и на мен ми се прииска да му бия постижението, тъй като вятърът беше постоянен югозапад. Излетях рано със залепени на каската с тиксо няколко резена ябълка, която си хапвах по време на полета. През термичната част беше интересно да съчетавам склоново с термично реене и да се гоня с други делти във въздуха. В края на деня вятърът понамаля и започнах да стържа за да успея и издържа поне 6 часа. В долината започна да се смрачава докато при мен горе бе още светло. Помолих по радиото да запалят фаровете на два автомобила на кацането. Допълнително ми запалиха малък огън в началото на площадката за кацане за да се ориентирам в тъмното. Издържах до 6 часа и 5 минути и се гмурнах в тъмното да оцеля кацането. Лесно прелетях над огъня след което нещо голямо и тъмно се насочи срещу мен.

Това беше земята, която уцелих с рамка и с нос.

Тогава научих, че кацането в тъмно боли.

Обаче бих Големана :D


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: НОЩЕН ПОЛЕТ
МнениеПубликувано на: Съб Авг 02, 2008 8:12 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Май 02, 2008 8:34 am
Мнения: 21
Местоположение: SOFIA
БРАВО; АНГЕЛ ХАДЖИЙСКИ/ПИЛОТ_КОМАНДИР/КАПИТАН/НА ТУ 154/ НА ВРЕМЕТО БЕШЕ КАЦАЛ НА ФАРОВЕ;НО НЕ ПОМНЯ ДАТАТА. УТРЕ ЩЕ РАЗКАЖА 3 СЛУЧАЯ_2 ИНТЕРЕСНИ; И ЕДИН ТРАГИЧЕН. С УВАЖЕНИЕ;ЛЮБО ИВАНОВ-ДЕЛТА-КЛУБ ;ЗМЕЙ;...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: LETATELNI ISTORII
МнениеПубликувано на: Вто Авг 12, 2008 11:03 am 
LIUBO, DAVAI S LAKASRDIITE, 4E SEZONA SVARSHVA SKORO :D

S BAVNO KRILZE NA PLAJA:
http://www.youtube.com/watch?v=ZRHTds9QCZw

BIG SPRINGS INTERNATIONAL:
http://www.youtube.com/watch?v=gBjJg5JPXq0

http://www.youtube.com/watch?v=Cjw410MWm0A

BRAZILIA:
http://www.youtube.com/watch?v=KAAn6P3G ... 1218460653

Top Pilots - 2007 Worlds
http://www.youtube.com/watch?v=c78poZnL ... re=related

The Santa cruz Flats Race 2007
http://www.youtube.com/watch?v=ff2LGtTQ ... re=related

Big Spring Internationals, new World records

Two world records set at Big Spring on the last day (Big Spring, Texas, USA)

BJ Herring and Robin Hamilton set new World Records on the last day of the Big Spring International. BJ decided not to fly the task on the last day but rather beat David Glover's rigid wing distance to goal record of 225 miles. He flew 240 miles to set the new World Record.

Robin Hamilton showed up with his Swift and flew a 300 kilometer FAI triangle in the area and upped the speed record from 44 km/h to 50 km/h.

Just a regular day here at Big Spring.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: Johhny Durand ot Brazilia
МнениеПубликувано на: Чет Авг 14, 2008 9:46 am 
Den 1
http://www.youtube.com/watch?v=HYVPr2Y2 ... gspot.com/

Den 2
http://www.youtube.com/watch?v=1Gi5GRne ... gspot.com/

Den 3
http://www.youtube.com/watch?v=5kIFNEd1 ... gspot.com/

Den 4
http://www.youtube.com/watch?v=6w6WYzV0KaA


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: BRAZILIA 2008
МнениеПубликувано на: Пон Авг 18, 2008 8:45 am 
DEN 5:
http://www.youtube.com/watch?v=dTvjsXUL ... gspot.com/

DEN 6:
http://www.youtube.com/watch?v=58IND6O_tjA

DEN 7:
http://www.youtube.com/watch?v=p3tpxH_S ... gspot.com/


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: СПОМЕНИ
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 06, 2008 3:23 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Май 02, 2008 8:34 am
Мнения: 21
Местоположение: SOFIA
1981Г.-ЮНИ-ЗОНОВО ПЪРВЕНСТВО-ЕТАП ПРЕДИ РЕПУБЛИКАНСКОТО! ТЕРЕН-"КАПТАЖА"-"КУКУЛЯ".ВЪРХЪТ Е В ЛЯВО. НЕ ЗНАМ КОЛКО МЕТРА ДЕНИВЕЛАЦИЯ. САМО ХРАСТИ;БЕЗ ПЪТЕКА! ДЕН ПРЕДИ ТОВА;ТРЕНИРОВКА НА СЪСЕДЕН БАИР!-НАСРЕЩЕН ВЯТЪР;И ДВЕ МНОГО ВИСОКИ ДЪРВЕТА ТОЧНО СРЕЩУ СТАРТА. ДРУГИТЕ ОТ КЛУБА ГИ ПРЕЛЕТЯХА БЕЗ УСИЛИЕ; НО МОЕТО КРИЛО БЕШЕ С ПО НИСКО КАЧЕСТВО. ИЗЛЕТЯХ;НАБРАХ МАКС.СКОРОСТ КАТО СЕ ЦЕЛЕХ В СРЕДАТА НА ТЕЗИ МНОГО ВИСОКИ ДЪРВЕТА И КАТО ПРИБЛИЖИХ; ИЗБУТАХ РАМКАТА ДО КРАЙ! ПРЕСКОЧИХ ГИ ПОЧТИ ЗАГУБИЛ СКОРОСТ И КАЦНАХ БЛАГОПОЛУЧНО! НО АЗ "ЗНАЕХ"ЧЕ ЩЕ ГИ МИНА !!!ИМАХ УВЕРЕНОСТ ЗА ТОВА! НА ДРУГИЯ ДЕН-СЪСТЕЗАНИЕТО! МНОГО ХРАСТИ С ПАЯЦИ И ДРУГА ГМЕЖ ДО ВЪРХА. А ТАМ -МНОГО ПУБЛИКА! УЧЕНИЧКИТЕ НА БОЯН БОБЕВ;ПОЛКОВНИЦИ ОТ ;ОСО; И;КОСМОНАВТА-ГЕОРГИ ИВАНОВ.-НО ДУХАШЕ ГРЪБЕН ВЯТЪР;И НЕЩАТА ВЪРВЯХА КЪМ ПРОВАЛ. ИСКАХ ДА СЕ ОТКАЖА;НО ЕМО КЪРЛЕВ МЕ ;ПОДПРЯ;-ДА НЕ СЕ ИЗЛАГАМЕ!-ИЗЧАКАХ НЯКОЛКО КЪСИ ПОЛЪХА;И ОТЛЕПИХ! ТУТАКСИ ВЯТЪРА ЗАТИХНА В УШИТЕ МИ;ИЗБУТАХ РАМКАТА ДОКРАЙ; И НИТО ПАДАХ В ХРАСТИТЕ;НИТО СЕ ВДИГАХ! ПЛЪЗГАХ СЕ КЪМ ЕДНИ ЖИЦИ-НЕ БЕШЕ КАТО С ДВЕТЕ ДЪРВЕТА!!!ОТИВАХ ПРАВО КЪМ ТЯХ! В ПОСЛЕДНИЯ МОМЕНТ СЕ ИЗДИГНАХ-РОТОР-НАПРАВИХ КРЪГЧЕ И КАЦНАХ. СЛЕД МЕН ИЗЛЕТЯ ДИМИТЪР МИХАЙЛОВ/БГА БАЛКАН/ С ;АТЛАС; -СЪЩАТА РАБОТА. ПОСЛЕ АНУЛИРАХА СЪСТЕЗАНИЕТО.ТОВА Е. ВЕСЕЛО БЕШЕ!!! :wink: :wink:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Ное 21, 2008 7:04 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Окт 24, 2008 1:56 pm
Мнения: 410
Местоположение: Coфия
Име: Димитър Халачев
2004г. есента. Поредният самотен полет, но този път ... през нощта. , а и добре, че има луди глави като Петя да помагат в подобни инициативи. Имаше доста народ, но не и такива, които да са в час с летенето. Добре че беше Петя :) 2ч. през ноща полет от старта "Копитото". Поне радиостанция да имахме. Перфектен ламинарен северозапад, плошадка за кацане - Боянското блато, все още незастроено. 4 коли по диагонал осветяваха площадката и луната. Прегледах няколко пъти много добре крилото, уверих се че съм закачен за него .. и излетях без никакви притеснения и проблеми. Очаквах да е по-красива София през ноща, ама малко се разочаровах.Една сова осмисли полета. Чуството, че не съм сам във въздуха е несравнимо. Иначе едно ламинарно, спокойно - може да заспиш направо. Пък после делтапланеризма бил екстремен спорт - дрън дрън. Кацнах след 10мин. Освен светещите фарове, ентусиастите бяха скалъпили и огън, къде за мен, къде за печени картофки. Като цяло мисията успешна :)
След известно време върнах жеста на Петя и Гошко като ги придружих, в 2ч.през ноща разбира се, до старта на Вълчата скала :)

_________________
www.deltaclub.bg
"Всеки полет е важен!"


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов