Uzakonete se Vladi4! Pro4itam 4e ima napani tu za komisia, tu za sekzia, ama mai ne mojete da se solidarisirate i da si zashtitavate interesa. A toi e da se leti pove4e i s po-malko inzidenti. A za po-malko inzidenti se sazdavat pravila i normi, koito triabva da se spazvat. Ina4e niama resultat. Naprimer - vkarvate li si v GPS -ite karta s kontroliranoto vazdushno prostranstvo? za da znaete kade e i da ne go narushavate?
Nie si gi vkarvame i ne se nabutvame vatre, 4e tam ima drugi kolegi, koito si spazvat tehnite pravila za letene.
I dvete asoziazii si imat sobstven pravilnik i sobstveno izbiraemo rakovodstvo, koeto poddarja kontaktite s Vazduhoplavatelnata inspekzia. Tia ot svoia strana delegira prava na asoziaziite po delta i para, zashtoto znae, 4e izbranite tam hora sa pove4e spezialisti ot tiah za tozi vid letene. No stanat li inzidenti - ima i razsledvane i dori nakazania - globi, 4e i otnemane na instruktorski licensi. Tai kato obu4enieto stava 4rez licensirani instruktori - za da se polu4i ofizialen licens za u4enik ili pilot. Ili sled proverka na umeniata ot licensiran instruktor.
I dvete asoziazii imat niakoi, koito se griji za kontaktite sas zastrahovatelia, za da imame dobri godishni zastrahovatelni premii.
I imame savmestno spisanie - s mnogo visoko ka4estvo, koeto se finansira ot 4lenskia vnos v asoziaziata, kakto i ot reklami.
I koito ima licens ne se pita "koi shte me proveri s kakav paraplaner sam napravil narushenie - moi ili pod naem", a pilotite se opitvat da si spazvat pravilata. 6toto kato se slu4i neshto losho - lesno pri razsledvane 6te se razbere koi e pri4initeliat - i Shvezia e malka strana kato Balgaria (po naselenie
)