Leonardo | ФОТО
Дата и час: Сря Апр 24, 2024 4:02 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: ? swift light
МнениеПубликувано на: Нед Авг 09, 2009 9:30 am 
Offline

Регистриран на: Съб Фев 17, 2007 10:39 pm
Мнения: 3
Местоположение: София
Уважаеми колеги!
Бих желал да попитам имали пилоти които летят на Swift light
в БГ,и някъкво компетентно мнение за въпросния glider относно летателните му способности,сигурност в полет и дали си заслужава
парите.

_________________
Re:// !!? GRADIENT GOLDEN2


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Авг 09, 2009 10:53 am 
Offline

Регистриран на: Съб Окт 14, 2006 11:45 am
Мнения: 47
Местоположение: Монтана
Име: Юлиян Петков
В БГ не мисля, че изобщо е летял Swift light.
За летателните качества да каже Oggy, но при всички случай трябва да си бивш състезателен пилот на делта иначе няма как.
Има моторен вариант за който няма да се налага излитане от крак, всъщност може безмоторния Swift light да излита с ластично въже на старта, но Oggy да обясни подробности.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Авг 09, 2009 12:26 pm 
Намерих един моторен се продава, на този адрес: http://www.swiftschool.net/swift.swf
Не съм летял с такъв апарат. Мисля, че един съфорумник е летял. Ако желае, ще сподели! :?:
По класификацията на FAI той е O-2(HG with a rigid primary structure / movable control surface(s)). Много популярен през последните 7 години. Почти всички нови световни рекорди в класа се поставят с него/виж http://sexyfly.dir.bg/_wm/basic/?df=479330/.
Няколко пъти са спечелени световни и регионални първенства с него.
Ето и данни от последното световно първенство: http://events.fai.org/hgpg/EventDetails.asp?id=4951
Според специалисти и състезатели има специфично управление и трябва много да се внимава при обучение. :roll:


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Авг 10, 2009 3:55 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 4:30 am
Мнения: 610
Не съм чувал някой от делтапланеристите в БГ да е летял на Суифт. Това е твърдо крило с кокпит и управлението е с клапи и елевони, които са свързани с лост, така че управлението много наподобява безмоторник, дори в мануала му се споменава че един опитен безмоторен пилот може да се научи много лесно да го кара, стига да знае някои малки особености.
По принцип много са малко пилотите които летят на Суифт в света, на състезания се събират 7-8 души. Ами то струва колкото един малък самолет
20000 до 28000 еуро. Все пак трябва да си си надвил на масрафа за да си го купиш и да го летиш от време на време. Погледнете му мануала ( download) и вижте как се влиза в него само и как се транспортира и как се сглобява..бая играчка е, освен ако си го държите сглобен в хангар

http://www.aeriane.com/manuals.htm

иначе в мануала твърдят че се кара много лесно и че има много фино управление и трябва да се внимава да не се подават много резки и силни команди, то крилото си лети стабилно само, просто не трябва да се пре-реагира...


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: ? swift light
МнениеПубликувано на: Вто Авг 11, 2009 10:52 am 
otev написа:
Уважаеми колеги!
Бих желал..........и някъкво компетентно мнение за въпросния glider относно летателните му способности,сигурност в полет и дали си заслужава
парите.

За възможностите на апарата, вече казах мнението си в предният пост. Сам прецени, дали си струва да купуваш апарат, от чиито вид са произведени през последните 20 години около 80-120 броя от 4 компании? В момента летят активно на тях между 20-30 души в света. Това според мен е, като скъпите автомобили, които се произвеждат по поръчка в един или няколко броя. Е, ако имаш излишна валута..... :lol: , има предложения и за втора употреба при цени от 12-15 хиляди долара.
Поздрави


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Авг 11, 2009 11:51 am 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Марко, гледам че напоследък доста пишеш в този форум, а сега даваш и мнения. Та да те попитам: ти откога летиш, колко часа имаш във въздуха и на какво?

_________________
Има три прости правила за безопасно летене. За съжаление, никой досега не ги е открил ... ;-)


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Авг 11, 2009 2:28 pm 
Преди години се биах захласнал вав Франция по един моторизиран Свифт. Но реших, че не си заслужава да дам толкова пари. След което заснех на видео друг, които излетиа на влек.
Чудесни самолетчета са, Манфред Румер лети за фирмата производител.
Аз си взех Air Atos вместо Swift, които сащо не е евтино крило. Летиах го вав Франциа и в БГ - след година го продадох в Kалифорниа и си взех безмачтов делтапланер.
Ако можеш да летиш на делтапланер - препорачвам - по-лесен за обслужване, доста добро качество и сравнително сносна цена. Предлагам ти моиа Combat 14 Л - летиан е само 8 часа тази година. :D
Много кофти време уцелихме в БГ. :cry:

А ето и една техника за кацане - като муха на стена. pаботи добре, с Течо сме кацали на шанцата за ски скокове над Бояна с тази техника. И на прелет аз предпочuтам да кацам срещу склона, ако ниама по-добра вазможност.

http://www.youtube.com/watch?v=1ZW7EmDhejQ


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 12, 2009 10:05 am 
Offline

Регистриран на: Пет Окт 24, 2008 1:56 pm
Мнения: 410
Местоположение: Coфия
Име: Димитър Халачев
Страхотно клипче!


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 13, 2009 8:39 am 
При кацането срещу склона не се взема под внимание посоката на вятара - захожда се сас скорост, независимо от каде духа.
При второто кацане на пилота на клипчето забележете, че не успя да набере повече скорост и трябваше да избута рамката по-рано отколкото на първото захождане. Просто нямаше достатачно разстояние до склона, за да се ускори повече.
Заслужава си да се опита някои ден това кацане, но не на Каптажа :D


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 13, 2009 11:39 am 
Offline

Регистриран на: Пон Мар 08, 2004 4:27 pm
Мнения: 466
Такова кацане съм виждал и с пара.....ВладиЧ......каза ,че боли.....

_________________
В дългосрочна перспектива вероятността за оцеляване на всеки един спада до нула.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 29, 2009 11:04 am 
SWIFT - Swept Wing with Inboard Flap for Trim.
http://www.youtube.com/watch?v=McWYNozTyJI&hl=bg


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов