Leonardo | ФОТО
Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:22 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Тандемно обучение с моторен влек
МнениеПубликувано на: Чет Дек 03, 2009 3:48 pm 
Тандемно обучение с моторен влек. Много удобно за начинаещите пилоти, но скъпо като метод за обучение. Трябва да се осигури буксировчик за изтегляне на тандемното крило. Тази зима разработваме моторизирано тандемно крило Таргет 21, базирано на успеха с Таргет 16 с мотор. Надеждата ни е на пролет да бъде утвърдено и да започнем обучение


http://www.youtube.com/watch?v=vbXIrjaKP3k


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 03, 2009 6:58 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Сеп 01, 2009 6:06 pm
Мнения: 75
:)


Последна промяна pile на Чет Дек 09, 2010 8:25 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 03, 2009 8:16 pm 
Offline

Регистриран на: Съб Ное 07, 2009 5:44 pm
Мнения: 18
оги здравей може ли да ми кажеш каква е разликата между Discus С : B: Т?по скоро между С и нормалният модел A
:?: :?:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 03, 2009 11:44 pm 
За съжаление, аз още не съм виждал Discus С в действителност. Което знам е от сайта на Аерос.
http://www.aeros.com.ua/structure/hg/discusC_en.php
Този Discus C е значително по-скъп от Discus А и разликата в цената се дължи на
- швейцарски тръби за тръбната конструкция,
- Bainbridge плат за горната повърхност
- WW бедра за рамката, спеедбар и мачта.
Това оскапява крилото, но естествено и качеството е повишено.
Ако някога летя Discus С и сравня с Discus А - ще мога определено да изкажа мнението си дали си заслужава да се плати тази разлика. Аз лично намирам А модела за достатъчно добро крило. Много малка част пилоти поръчват B модел, който може да се пакетира на 2.4 м


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Дек 04, 2009 8:47 am 
В какво точно е предимството на този метод?Доколкото виждам начинаещият не усвоява нито излитане,нито кацане.Може би предимство би имало при доусъвършенстване на тактичското термично летене (т.е. инструктора пряко показва и разкрива тънкости свързани с въртенето на термика,намиране,разсъждавайки логично в/у условията)?
Къде е предимството?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Дек 04, 2009 9:38 am 
Offline

Регистриран на: Нед Мар 29, 2009 7:20 pm
Мнения: 42
:wink:


Последна промяна dent на Нед Дек 19, 2010 4:26 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Дек 04, 2009 7:45 pm 
YaHooooO написа:
В какво точно е предимството на този метод?Доколкото виждам начинаещият не усвоява нито излитане,нито кацане.Може би предимство би имало при доусъвършенстване на тактичското термично летене (т.е. инструктора пряко показва и разкрива тънкости свързани с въртенето на термика,намиране,разсъждавайки логично в/у условията)?
Къде е предимството?

Ами, защо тогава при въвеждането на двуместните планери /безмоторни самолети/ се отбеляза бързо усъвършенстване на методиките за обучение и се издига рязко качеството на обучение? Нещастните случаи намаляват в пъти.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Дек 06, 2009 7:33 pm 
Щото Марко,щото -в двуместния самолет си сядаш на дупето.Ясно е ,че да буташ лоста не е като да се засилваш с 40 кг делта по баиря надолу,нито като да приземиш 40 кг делта без да направиш бразда за картофи или да си забиеш кастака в някоя от здравите алуминиевиои тръби.
Ако си решил,че всяко мое писане във фофума е заяждане вземи реши нещо друго,защото не е така.
Не виждам примерно как таз девойка ще се научи да излита или каца,ако се обучава само по този начин. За това и питам-има ли нещо,което пропускам?В това ли се състои цялото обучение?
На мен това,което видях ми прилича на много добър начин за возене на пасажери.
Оги,ще се изкажеш ли?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие: 000
МнениеПубликувано на: Нед Дек 06, 2009 8:00 pm 
0000


Последна промяна Te4o на Вто Сеп 28, 2010 10:53 pm, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Дек 07, 2009 11:34 am 
Прочтайки отговора на Течо виждам,че въпросите,кокито си задавам не са с неизвестен отговора само за мен,имайки предвид,че по темата разсъждава човек,запознат с Делтапланеризма.
Нямам повече въпроси.
Благодаря Течо


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Дек 08, 2009 1:35 am 
Пътувах през ЕС няколко дена и сега съм на компа от дома.
Течо знае по-добре от мен - тои е летял тандем, аз не. Но при нас асоциацията е отделила малко средства за тандемна сбруя и е дала правата на един делтаклуб да експериментира с тандемния влек. Очакваме резултати догодина.
Мои приятел инструктор Маркел ми разказа, че е обучил 3-ма пилоти с този метод преди няколко години - на мотовлек е вдигал учениците 7-8 пъти преди да ги изтегли соло. След което са натрупали към 20-тина часа за сезона.

Пускам едно клипче с Джеф Лоинс - забележителен пилот, които има рекорда отиване с вращане в Owens Valley. Аз летях със същото крило Динозавър в Колорадо, което описах в www.hanggliding-bg.com.
Джеф Лоинс срещнах в един бар в Калифорния с други летачи 1991 - преди да летя аз самия в Owens Valley. Ето снимката, която направих същата вечер:
http://hanggliding-bg.com/photogallery/ ... =11&pos=18
Джеф съсвсем сериозно ме предупреди, че с това място шега не бива. Уверих се в думите му - и аз се преметнах, но без парашут.
За сажаление, не много отдавна този пилот загина при работна злополука, ако не се лъжа. Дано почива в мир!

Имам идея да седна и понапиша и за Owens Valley - че това диво летене си заслужава четенето!

Jeoff Loyns за премятането си и изстрелването на ракетен парашут
http://www.youtube.com/watch?v=CfjhdU3jIIo


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 10, 2009 11:06 am 
YaHooooO написа:
Ако си решил,че всяко мое писане във фофума е заяждане вземи реши нещо друго,защото не е така.
Не виждам примерно как таз девойка ще се ......

Не мисля, че е заяждане. Знам, как се провеждаше обучението преди много години и как е сега. Има доста книги написани по въпроса. В Испания, Франция и Великобритания се използва масово метода за начално обучение. Просто преди да напише нещо човек, трябва да го е правил лично или най-малко да е прочел, какво правят другите. По света има доста организации, които обучават хора с увреждания да летят именно с тандеми. Judy Leden също практикува този метод и предала своя опит на много хора. Тя даде доста интервюта за авиационни списания, в които изтъква предимствата на метода.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 10, 2009 4:34 pm 
Да,мога да го приема като метод,но това означава,че пилота ще може да излита и каца единствено по този начи - Излитане с моторен влек...кацането вероятно няма да е проблем.
Губи се момента с излитането .Това е.Но ако приемем,че начинаещият ще лети само с моторен влек-няма проблем.Ако обаче реши да излита от хълмове-тогава за мен курса е неприемлив или поне ще се налага да изкарва още някакво обучение специално за този вид излитане.нещо,като преквалификация


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 10, 2009 9:13 pm 
YaHooooO написа:
Да,мога да го приема като метод,но това означава,че пилота ще може да излита и каца единствено по този начи - Излитане с моторен влек...кацането вероятно няма да е проблем.
Губи се момента с излитането .Това е.Но ако приемем,че начинаещият ще лети само с моторен влек-няма проблем.Ако обаче реши да излита от хълмове-тогава за мен курса е неприемлив или поне ще се налага да изкарва още някакво обучение специално за този вид излитане.нещо,като преквалификация

До сега никъде не съм написал, че обучението изключва излитане от хълмове. Става въпрос, че това е специална подготовка и се извършват няколко старта, а не всички, както беше преди.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 10, 2009 10:28 pm 
[/quote]
До сега никъде не съм написал, че обучението изключва излитане от хълмове. Става въпрос, че това е специална подготовка и се извършват няколко старта, а не всички, както беше преди.[/quote]

Marko,темата не е твоя,така че не виждам защо пак се слагаш отпред.Оги пуска темата,на мен ми става интересно и го питам.В един момент ти не си казвал.Аз и не очаквам да кажеш,защото Оги почва темата. Ако си по-наясно от автора на темата-кажи как стоят нещата.С радост ще прочета какво включва цялото обучение "С моторен влек".


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов