Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:32 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Облитане новият Делтапланер на моя приятел Георги Георгиев
МнениеПубликувано на: Нед Юли 03, 2011 2:49 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Фев 05, 2008 12:23 pm
Мнения: 35
Вчера -02.07.2011 ,след като проверих обстойно състоянието и комлектността на закупеният наскоро от моя приятел ,Георги делтапланер ---
JOY - 15.8 -1990г.
Производител -Orion Delta
Клас - Интермедия
Доставен му от Стефан Милушев - Пара и делтаклуб Благоевград.
Решихме да се качим на Пъстрина да облетя крилото както му бях обещал преди!
За целта прескатах спасителния парашут и го монтирахме с Георги към една делта сбруя и прогонихме окачването към делтата!
Към 17.30 след обяд вече бяхме на старта на Пъстрина.
Вятърът беше насрещен 8-10 м/сек без пулсации и над старта вече се рееше
Ганчо от Враца с неговия Магик!
Сглобихме Джоя ,направих предполетен преглед проверих окачването и ето
малко видео
http://www.youtube.com/watch?v=Tnedd_A_OL4


Върнете се в началото
  Профил    +4 / -0 
 
 Заглавие: Re: Облитане новият Делтапланер на моя приятел Георги Геор
МнениеПубликувано на: Вто Юли 05, 2011 8:54 am 
Offline

Регистриран на: Сря Дек 08, 2010 6:26 pm
Мнения: 12
драги приятелю arken, ОБЛИТАНЕ се нарича съвсем друго нещо. не искам никого да поучавам, но размисли по въпроса. най-вече защо се прави облитане. БЪДИ ЗДРАВ!
Душата ми плаче за Пъстрина и 8-10 м./сек.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -2 
 
 Заглавие: Re: Облитане новият Делтапланер на моя приятел Георги Геор
МнениеПубликувано на: Вто Юли 05, 2011 11:45 am 
Offline

Регистриран на: Вто Фев 05, 2008 12:23 pm
Мнения: 35
Здравей Янчо !
Блогадара за корекцията!
Този полет беше втората част на самото облитане - първо изпробвах крилото от ниско!
Какво е облитане на летателен апарат - провеждане на тестови полети по определена програма с цел установяване пригодността за полети на тествания апарат - устойчивост,управляемост установяване на правилната центровка ,проверка за опасни тенденции по време на различни режими на полета - оценка след направените тестове и отчитане на резултатите!
За всеки тип летателен апарат си има програма или методика за облитане!
Запознат съм детайлно с такива методики за делтапланери,мотоделтапланери и ултралеки самолети(за някои от тях съм положил съответен изпит извън България и то успешно!) Руски и немски!

Облитане се прави на новопостроен модел ВС(въздухоплавателно средство)
също така на ВС летяло вече но поради едно или друго стечение на обстоятелствата има нов собственик които не е запознат с летателните характеристики на въпросното ВС(въздухоплавателно средство)
А също така на ВС което не е извършвало дълъг период от време полети и не е обслужвано.
Друга причина за облитане е когато на дадено ВС е извършен ремонт -планов или извънреден!
В програмите за облитане на делти и мотоделти има елемент от облитането-
провеждане на срив и оценка на възможностите на крилото да си самовъзстанови нормалния полетен режим след него -този елемент не се прави на 20-30м баир!

Поздрави !И за да ти се зарадва душата когато си навит за Пъстрина звънни един телефон за информация за времето и вятъра!
ще ти пратя телефона си ако го нямаш на л.с.


Върнете се в началото
  Профил    +4 / -1 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов