Leonardo | ФОТО
Дата и час: Вто Мар 19, 2024 6:29 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Сря Яну 28, 2015 11:25 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
Краси, това крило е супер, но джоба ми плитък.

Оги - една текма медил 16 или "Bi" е таман за мен - ако изпадне на разумна цена - купувам!

Някой беше споменал, че медил не държал правата и се налага непрекъснато да се коригира. Което значи, че има и фабрични крила с такова поведение.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Вто Фев 17, 2015 5:24 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
Повдигнах въжетата на напречката, така че вече не опира в кила. Сега Змеят лети много по-добре, или аз свиквам с него. Мисля, че разликата с Марс-а е нещо като забавена реакция на крилото при нормални завои - влиза малко по-късно в завоя, и малко по-късно излиза. Много по-чувствителен е от Марс-а към фините команди. Иначе при грубите и резки маневри са сравними, дори имам чувството, че Змеят е по-маневрен. Следващият път все пак ще му фиксирам твърдо напречката, за да видя дали ще се доближи още до Марс-а.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 11:27 am 
Offline

Регистриран на: Нед Сеп 08, 2013 3:03 pm
Мнения: 120
Име: Борис Михайлов
Закъснялото влизане и излизане може да се дължи на мотора. Опитай без газ.
Марса е повече Рогало, карай със Змея ако искаш управление и качество.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 3:31 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
Вероятно просто си личи, че двете крила са проектирани за различни неща - марса за начинаещи, което при мотоделта е щастливо съвпадение за мен, защото имаш едно послушно крило + двигател с който коригираш ниското качество на планиране, докато при змея са гонени и добра аеродинамика и чувствителност на крилото на фини команди. Плъзгане при марса няма и не знам при безмоторното вероятно е + да имаш фини команди, но при моторното не са ми нужни. С Марса мога на 10м височина над пистата да завъртя на 180 и да кацна точно където очаквам - със Змея не мога - грубата маневра е без проблем, но последващото плъзгане и по-доброто планиране правят понякога пистата доста тясна при страничен вятър. По-чувствително крило, с което трябва да се внимава повече - и това е успокоение:) Доколкото обаче съм слушал коментари(и пробвал едно), скъпите и качествени мотоделта-крила са точно като Марса по отношение на управляемост - послушни, без нужда от корекции, устойчивост при разни изпълнения.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Чет Фев 26, 2015 9:54 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Сеп 08, 2013 3:03 pm
Мнения: 120
Име: Борис Михайлов
Да, ама почти така. Само дето новите са и по-здрави и сигурни.
Спестявай.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Чет Фев 26, 2015 10:40 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Яну 06, 2009 8:14 pm
Мнения: 178
:)


Последна промяна Georgiev на Чет Ное 18, 2021 7:25 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Сря Мар 04, 2015 12:13 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
Ironman написа:
Да, ама почти така. Само дето новите са и по-здрави и сигурни.
Спестявай.

Да, имах предвид само управляемостта, другите +сове, са непостижими за учебното крило, пригодено за мотоделта - голям диапазон на скоростите, издържани тестове за какво ли не - здравина, устойчивост, допустими маневри.

А Куантума е хубаво крило, ама много висока сривна скорост - 60км/ч. Моите са с по 30, бих се навил до 40. Повече не става за нива :)


Върнете се в началото
  Профил    +1 / -0 
 
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Чет Апр 16, 2015 8:22 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
Да си призная:

1. Пообтегнах въжетата от трапеца до бедрата.
2. Фиксирах напречката.
3. Преместих окачването с 8-9 см напред(пред трапеца).

При разгон по пистата, крилото упорито се накланяше напред. Антипикиращите елементи не работеха. С доста сила избутах трапеца, след което подскочи във въздуха и при леко връщане - обратно рязко към пистата. Преместването на окачването толкова напред се оказа много опасно!

Върнах окачването и този път крилото си излетя както преди. В завой обаче се държеше лошо. Особено при повече газ. А поривите на вятъра направо го завъртаха на места. Хем не завива, хем свръхчувствително на пориви. Някак успях да заходя, с очакване за премеждие при кацането. Кацна перфектно, без никакви плъзгания, даже по-стабилно и от Марс-а.

Поведението му във въздуха ме убеди, че напречката на това крило е по-добре да не се фиксира.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Чет Май 07, 2015 1:57 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
Хм, вчера още в първите 5 минути свикнах със Змеят. Странна работа - и термики имаше и подхвърляше, а аз си летях като с Марс-а - прецизно дори в близост до земята :) Затова трябва да се слушат хората с опит :) Вместо да си играя с преправяне, просто е трябвало да летя. https://www.youtube.com/embed/EmW0SI_M1fY


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: фиксиране на напречката
МнениеПубликувано на: Сря Юли 22, 2015 11:59 am 
Offline

Регистриран на: Сря Авг 04, 2010 10:24 am
Мнения: 152
Местоположение: София
Купих един Текма Медил Би, ноо - това чудо тежи много(32кг) - едвам го нося! Кел файда от бързото стъкмяване, като ме удря в кръста. Требва сега да се мисли за трайк, на който крилото да се сгъва без да се сваля.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов