SkyNomad
http://forum.skynomad.net/

фиксиране на напречката
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=15&t=7852
Страница 2 от 2

Автор:  jespy [ Сря Яну 28, 2015 11:25 am ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

Краси, това крило е супер, но джоба ми плитък.

Оги - една текма медил 16 или "Bi" е таман за мен - ако изпадне на разумна цена - купувам!

Някой беше споменал, че медил не държал правата и се налага непрекъснато да се коригира. Което значи, че има и фабрични крила с такова поведение.

Автор:  jespy [ Вто Фев 17, 2015 5:24 pm ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

Повдигнах въжетата на напречката, така че вече не опира в кила. Сега Змеят лети много по-добре, или аз свиквам с него. Мисля, че разликата с Марс-а е нещо като забавена реакция на крилото при нормални завои - влиза малко по-късно в завоя, и малко по-късно излиза. Много по-чувствителен е от Марс-а към фините команди. Иначе при грубите и резки маневри са сравними, дори имам чувството, че Змеят е по-маневрен. Следващият път все пак ще му фиксирам твърдо напречката, за да видя дали ще се доближи още до Марс-а.

Автор:  Ironman [ Сря Фев 25, 2015 11:27 am ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

Закъснялото влизане и излизане може да се дължи на мотора. Опитай без газ.
Марса е повече Рогало, карай със Змея ако искаш управление и качество.

Автор:  jespy [ Сря Фев 25, 2015 3:31 pm ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

Вероятно просто си личи, че двете крила са проектирани за различни неща - марса за начинаещи, което при мотоделта е щастливо съвпадение за мен, защото имаш едно послушно крило + двигател с който коригираш ниското качество на планиране, докато при змея са гонени и добра аеродинамика и чувствителност на крилото на фини команди. Плъзгане при марса няма и не знам при безмоторното вероятно е + да имаш фини команди, но при моторното не са ми нужни. С Марса мога на 10м височина над пистата да завъртя на 180 и да кацна точно където очаквам - със Змея не мога - грубата маневра е без проблем, но последващото плъзгане и по-доброто планиране правят понякога пистата доста тясна при страничен вятър. По-чувствително крило, с което трябва да се внимава повече - и това е успокоение:) Доколкото обаче съм слушал коментари(и пробвал едно), скъпите и качествени мотоделта-крила са точно като Марса по отношение на управляемост - послушни, без нужда от корекции, устойчивост при разни изпълнения.

Автор:  Ironman [ Чет Фев 26, 2015 9:54 pm ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

Да, ама почти така. Само дето новите са и по-здрави и сигурни.
Спестявай.

Автор:  Georgiev [ Чет Фев 26, 2015 10:40 pm ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=5&t=7765

Автор:  jespy [ Сря Мар 04, 2015 12:13 pm ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

Ironman написа:
Да, ама почти така. Само дето новите са и по-здрави и сигурни.
Спестявай.

Да, имах предвид само управляемостта, другите +сове, са непостижими за учебното крило, пригодено за мотоделта - голям диапазон на скоростите, издържани тестове за какво ли не - здравина, устойчивост, допустими маневри.

А Куантума е хубаво крило, ама много висока сривна скорост - 60км/ч. Моите са с по 30, бих се навил до 40. Повече не става за нива :)

Автор:  jespy [ Чет Апр 16, 2015 8:22 am ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

Да си призная:

1. Пообтегнах въжетата от трапеца до бедрата.
2. Фиксирах напречката.
3. Преместих окачването с 8-9 см напред(пред трапеца).

При разгон по пистата, крилото упорито се накланяше напред. Антипикиращите елементи не работеха. С доста сила избутах трапеца, след което подскочи във въздуха и при леко връщане - обратно рязко към пистата. Преместването на окачването толкова напред се оказа много опасно!

Върнах окачването и този път крилото си излетя както преди. В завой обаче се държеше лошо. Особено при повече газ. А поривите на вятъра направо го завъртаха на места. Хем не завива, хем свръхчувствително на пориви. Някак успях да заходя, с очакване за премеждие при кацането. Кацна перфектно, без никакви плъзгания, даже по-стабилно и от Марс-а.

Поведението му във въздуха ме убеди, че напречката на това крило е по-добре да не се фиксира.

Автор:  jespy [ Чет Май 07, 2015 1:57 pm ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

Хм, вчера още в първите 5 минути свикнах със Змеят. Странна работа - и термики имаше и подхвърляше, а аз си летях като с Марс-а - прецизно дори в близост до земята :) Затова трябва да се слушат хората с опит :) Вместо да си играя с преправяне, просто е трябвало да летя. https://www.youtube.com/embed/EmW0SI_M1fY

Автор:  jespy [ Сря Юли 22, 2015 11:59 am ]
Заглавие:  Re: фиксиране на напречката

Купих един Текма Медил Би, ноо - това чудо тежи много(32кг) - едвам го нося! Кел файда от бързото стъкмяване, като ме удря в кръста. Требва сега да се мисли за трайк, на който крилото да се сгъва без да се сваля.

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/